Z cyklu jakie moto..

Data: 2010-05-04 08:28:20
Autor: IvanoV
Z cyklu jakie moto..
Może pomyśl o Kawasaki ZR-7S (czyli wersja z owiewką).

Duży, wygodny, siedzisz prosto. 75 koni, bardzo korzystny przebieg momentu obrotowego - ciągnie praktycznie tak samo od 3,5 do 9 tys. Zupełnie inna jazda niż np. Banditem. 5 biegów w zupełności wystarcza.

Za 10tys. spokojnie kupisz 7 latka.

Użytkownik "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl> napisał w wiadomości news:4bdb01c6$0$2604$65785112news.neostrada.pl...
Czolem,

Zastanawiam się nad zakupem moto i mam zagadkę, bo w sumie nie wiem w co celowć...

Wiem jakie warunki ma spełniać moto, oto kilka z nich:
- moto do turystyki,
- moto wysokie, z pozycją jak siedzenie na krześle,
- moc pow 80 kuni, i najlepiej z dobrym dołem,

Moto do 13tys. nie starsze niż 98rok.

Ciekawy waszych opini i pomysłów.

Pzdr.
Art.