Z cyklu - kler zagarnia majątki - 4

Data: 2012-04-25 15:41:44
Autor: boukun
Z cyklu - kler zagarnia majątki - 4
http://youtu.be/7Ej3yGV3O7s

Świdnica, diecezja świdnicka zagarnęła majątek po byłym zakładzie pracy, Spółdzielni Pracy "Jedność"... Polska idzie do Żyda, do tego zakonspirowanego w parlamencie i do tego w kościele...

boukun

Data: 2012-04-25 14:14:01
Autor: Obserwator
Bekon - kontynuator propagandy antykoscielnej - Bermana
...i kliki Michnika.

http://blogmedia24.pl/node/13706

 *To właśnie Jakub Berman, w roku 1947 sformułował tezy służące opracowaniu
systemowej metody walki z Kościołem. Wspomina o niej Robert Spałek, którego
artykuł - *Jakub Berman - współtwórca podstaw państwa komunistycznego w Polsce
(XII 1943-XII 1948)* często przywołuję w tym cyklu. Pisze on:

*[Berman] Przedstawił własną koncepcję osłabienia i swego rodzaju rozmycia
katolicyzmu w Polsce. Zaproponował w tym celu zastosowanie strategii: *Kościół
wszędzie - Kościół nigdzie*. Wedle jego pomysłu należało nieustannie podkreślać obecność Kościoła w
oficjalnym życiu politycznym, dzięki czemu można było się spodziewać
osłabienia jego jednoznacznie antykomunistycznego wizerunku, a dla przeciwwagi
organizować liczne święta i uroczystości o świeckim charakterze np.: *święto
gór, lasu, morza, matki, dziecka, tysięcznej obrabiarki, setnej kamienicy
itp.* ... --

Data: 2012-04-25 16:44:32
Autor: boukun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jn90r8$gus$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kościół zawsze służył władzy, nigdy narodowi...
Co nam po tym żydowskim kosciele, skoro tylko łupi naród, wespół, zespół z reżimem władzy...

boukun

boukun

Data: 2012-04-25 14:56:22
Autor: Obserwator
Bekon - kontynuator propagandy antykoscielnej - Bermana
Kościół zawsze służył władzy, nigdy narodowi...
Co nam po tym żydowskim kosciele, skoro tylko łupi naród, wespół, zespół z reżimem władzy...

nie jatrz prowokatorze. Juliusa Streichera, tez tylko zamieszczal kiedys
satyryczne rysunki i skonczyl marnie. Esbek  Cyba z PO, potraktowal powaznie
teksty takich prowokatorow jak ty i zamordowal jedna osobe z PiS a drugiej
poderznal gardlo.

Zamknij sobie morde, plazie.

Data: 2012-04-25 17:12:09
Autor: boukun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jn93am$mvc$1inews.gazeta.pl...

[...]

Właśnie, naród polski kończy marnie..., za sprawą powyżej...

boukun

Data: 2012-04-25 17:24:47
Autor: boukun
[...]

Pod tym samym wątkiem odbyła się na sciepie dyskusja z Żydem Sharonem, uderz w stół, a Żydzi się odezwą:

Spldzielnia Szewsko-Rymarska "Jednosc" zostala zalozona w Swidnicy
prze rzemieslnikow zydowskich ocalalych na terenie ZSRR w okresie
okupacji.
Do tej spoldzielni w r.1953 zostaly podporzadkowane:Spółdzielnia Pracy
Szewsko-Rymarskiej w Świebodzicach i Spółdzielnia Pracy Szewsko-
Cholewkarskiej "Postęp" w Strzegomiu.
Szmul Hamer byl prezesem spoldzielni w tym okresie, zostal zastapiony
w r.1956 po wyjedzie pana Hamera do Izraela przez p. Calela Landesa,
dotychczaspwego wice-prezesa.

Ja wiec z  tymi Zydami bekonie?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
W Świdnicy Żydzi zawsze byli prężni i zgarniali co się da...
http://www.sztetl.org.pl/pl/article/swidnica/7,organizacje-i-stowarzyszenia/28542,ichud/
http://www.sztetl.org.pl/pl/article/swidnica/7,organizacje-i-stowarzyszenia/28620,frakcja-ppr/
http://www.sztetl.org.pl/pl/article/swidnica/7,organizacje-i-stowarzyszenia/28609,poalej-syjon-lewica/
Po 1989 roku też w Świdnicy powstała pierwsze w Polsce
Stowarzyszenie Przedsiębiorców i Kupców Świdnickich
powstało 5 kwietnia 1990 roku, dzisiaj na żony pootwierali galerie i inne
bazary, czyli blaszane łagry pracy dla polaczków...

Tu założyciele
http://www.spiks.org.pl/index.php?option=displaypage&Itemid=72&op=page&SubMenu=

A tu jak się bawią z biskupami
http://www.facebook.com/pages/Stowarzyszenie-Przedsi%C4%99biorc%C3%B3w-i-Kupc%C3%B3w-%C5%9Awidnickich/311793678830905

Szczególne foto pamiątkowe
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=311955775481362&set=a.311827095494230.85231.311793678830905&type=1&theater

Ciekawie wygląda sprawa członków honorowych SPiKŚ, czyli zakulisowych
rozgrywających...
 :: Członkowie Honorowi SPiKŚ    Lp.
     Imię i nazwisko
     ROK NADANIA TYTUŁU

      CZŁONKA HONOROWEGO SPiKŚ

      1. Anna Dynowska
     1991
      2. Jan Lityński
     1991
      3. Leszek Balcerowicz
     1993
      4. Jerzy Ignaszak
     1994
      5. Tadeusz Syryjczyk
     1995
      6. Andrzej Arendarski
     1995
      7. Andrzej Szczypiorski
     1997
      8. Ernest Skalski
     1998
      9. Marek Borowski
     1998
      10. Marek Michalak
     2000
      11. Zbigniew Chlebowski
     2004
      12. Henryk Gołębiewski
     2004
      13. Ryszard Wawryniewicz
     2007
      14. Władysław Frasyniuk
     2009
      15. Emilian Kamiński
     2010
      16. Jan Miodek
     2010
      17. Marek Woron
     2010
      18. Stanisław Jurcewicz
     2011

boukun

Data: 2012-04-25 16:51:32
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

*[Berman] Przedstawił własną koncepcję osłabienia i swego rodzaju rozmycia
katolicyzmu w Polsce. Zaproponował w tym celu zastosowanie strategii: *Kościół
wszędzie - Kościół nigdzie*.

Przyniósł tym wstyd narodowi żydowskiemu. Żydzi bowiem są znani ze swojej
precyzji i skuteczności a on niestety spieprzył sprawę na całej linii :(

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-04-25 15:00:37
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Obserwator napisał:

> [...]
precyzji i skuteczności a on niestety spieprzył sprawę na całej linii :(

... tak jak Adas Michnik, ktory podaza jego sladem. Tekst nosi tytul od * Bermana do Michnika*. Populasy z PO powinny z uwaga ten tekst przeczytac i zorientowac sie jak
skonczyl Berman.

Nienawisc Michnika do Polakow odebrala mu rozum.

Data: 2012-04-25 08:51:30
Autor: Marek
Z cyklu - kler zagarnia majątki - 4
On Apr 25, 5:00 pm, " Obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
Grzegorz Z. <tictac...@colleen.org> napisał(a):

> [...]

skonczyl Berman.

Nienawisc Michnika do Polakow odebrala mu rozum.

Przeciez Bekon to potomek Bermana, ze spolszczonym nazwiskiem
(Niedzwiedzki - Berman).

Data: 2012-04-25 18:45:22
Autor: boukun

wrote:
> [...]

Nienawisc Michnika do Polakow odebrala mu rozum.

Przeciez Bekon to potomek Bermana, ze spolszczonym nazwiskiem
Niedźwiecki, to jest czysto polskie nazwisko, rodem z suwalskiego...

boukun

Z cyklu - kler zagarnia majątki - 4