Z cyklu.. komunikaty Play ;)

Data: 2009-08-24 12:20:41
Autor: Piotr M
Z cyklu.. komunikaty Play ;)
"Przepraszamy, abonent wybranego numeru nie przyjmuje połączeń
przychodzących"

Właśnie zaprowadziłem (telefonicznie) koleżankę po starter Fresha, chcę do
niej zadzwonić na nowy numer a tu taki zonk :)

Po 10 min już było normalnie, samo doszło do normy :) Tylko dlaczego ten
Play kłamie? Ona w tym czasie nie mogła nigdzie się dodzwonic bo Play
wystosował znany już komunikat "Nie ma takiego numeru" :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
 - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-08-24 12:26:07
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Z cyklu.. komunikaty Play ;)
Piotr M wrote:

Po 10 min już było normalnie, samo doszło do normy :) Tylko dlaczego ten
Play kłamie? Ona w tym czasie nie mogła nigdzie się dodzwonic bo Play
wystosował znany już komunikat "Nie ma takiego numeru" :)

Dlaczego? Trudno powiedzieć, ale jest to powszechne (żeby nie napisać normalne) zjawisko do czasu aktywacji nowego startera.

M.

Data: 2009-08-24 13:32:54
Autor: Piotr M
Z cyklu.. komunikaty Play ;)
Pewnego razu Maciej Bebenek (news.onet.pl) tak oto obwieścił(a):

Dlaczego? Trudno powiedzieć, ale jest to powszechne (żeby nie napisać normalne) zjawisko do czasu aktywacji nowego startera.

Zjawisko jakie? Ja przez pół roku aktywowałem 5 starterów Playa, wyłamywałem, wkładałem i po chwili dzwoniłem, ta chwila to normalny czas co się telefon zalogował do sieci. Ale ok, nie chodzi o te 10 min co być może nastąpiły jakieś problemy w pierwszym logowaniu, dziwią mnie te komunikaty co Play sobie wymyślił. Wprowadzają w błąd i tyle i do tego pije. Jak to możliwe że raz może numer istnieć, po chwili nie, a po następnej chwili znów istnieje. Informacja że abonent nie przyjmuje połączeń przychodzących brzmi jak jakaś załączona usługa, a nie że sieć po prostu ma jakiś problem... wystarczy nie cudować i dać standard z cyklu że abonent poza zasięgiem.

Data: 2009-08-24 16:32:19
Autor: Borafu
Z cyklu.. komunikaty Play ;)
Piotr M pisze:

[...]

Play takie bzdury ma w komunikatach po prostu.
Jak prówbowałem dzwonić z telefonu na abonament "indywidualny" na biuro obsługi klienta biznesowego to też komunikat brzmiał "Przepraszamy, podany numer nie istnieje", choć numer oczywiście był poprawny.

pozdr
--
Borafu

Z cyklu.. komunikaty Play ;)