Data: 2009-08-24 12:26:07 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
Z cyklu.. komunikaty Play ;) | |
Piotr M wrote:
Po 10 min już było normalnie, samo doszło do normy :) Tylko dlaczego ten Dlaczego? Trudno powiedzieć, ale jest to powszechne (żeby nie napisać normalne) zjawisko do czasu aktywacji nowego startera. M. |
|
Data: 2009-08-24 13:32:54 | |
Autor: Piotr M | |
Z cyklu.. komunikaty Play ;) | |
Pewnego razu Maciej Bebenek (news.onet.pl) tak oto obwieścił(a):
Dlaczego? Trudno powiedzieć, ale jest to powszechne (żeby nie napisać normalne) zjawisko do czasu aktywacji nowego startera. Zjawisko jakie? Ja przez pół roku aktywowałem 5 starterów Playa, wyłamywałem, wkładałem i po chwili dzwoniłem, ta chwila to normalny czas co się telefon zalogował do sieci. Ale ok, nie chodzi o te 10 min co być może nastąpiły jakieś problemy w pierwszym logowaniu, dziwią mnie te komunikaty co Play sobie wymyślił. Wprowadzają w błąd i tyle i do tego pije. Jak to możliwe że raz może numer istnieć, po chwili nie, a po następnej chwili znów istnieje. Informacja że abonent nie przyjmuje połączeń przychodzących brzmi jak jakaś załączona usługa, a nie że sieć po prostu ma jakiś problem... wystarczy nie cudować i dać standard z cyklu że abonent poza zasięgiem. -- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem." |
|
Data: 2009-08-24 16:32:19 | |
Autor: Borafu | |
Z cyklu.. komunikaty Play ;) | |
Piotr M pisze:
Play takie bzdury ma w komunikatach po prostu. Jak prówbowałem dzwonić z telefonu na abonament "indywidualny" na biuro obsługi klienta biznesowego to też komunikat brzmiał "Przepraszamy, podany numer nie istnieje", choć numer oczywiście był poprawny. pozdr -- Borafu |
|