Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk

Data: 2009-12-28 09:03:39
Autor: xbartx
Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk

W ramach czystej zabawy.
Jak wiadomo okres świąteczny, to czas trochę inny niż normalnie ;) Wiadomo trzeba kupić co nie co. Jako, że na każdym zebraniu jest tak, że ktoś musi zacząć to:

okres rozliczeniowy 25-tego (idealnie się wstrzeliłem)
ilość transakcji 44 - magiczna liczba jakby nie patrzeć!
ilość stron wyciągu - 5

Data: 2009-12-28 10:08:47
Autor: Sinus
Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
W ramach czystej zabawy.

Ja nie okres ¶wi±teczny tylko wakacyjny, wakacje na Antypodach:
- wyci±g: 10.07 - 10.08
- liczba transakcji: 79
- stron wyci±gu z Polbanku: 2 (podwójne)

--
Sinus

Data: 2009-12-28 10:12:31
Autor: xbartx
Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
Dnia Mon, 28 Dec 2009 10:08:47 +0000, Sinus napisał(a):

Ja nie okres świąteczny tylko wakacyjny, wakacje na Antypodach: -
wyciÄ…g: 10.07 - 10.08
- liczba transakcji: 79
- stron wyciÄ…gu z Polbanku: 2 (podwĂłjne)

Hłe hłe czyli dla karty silver to wyrobiłeś limit na dwa lata do przodu ;)

Data: 2009-12-28 10:39:34
Autor: Sinus
Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
HĹ&#65533;e hĹ&#65533;e czyli dla karty silver to wyrobiĹ&#65533;eĹ&#65533; limit na dwa lata do przodu ;)

Ale opłatę i tak naliczyli - po reklamacji oddali.

--
Sinus

Data: 2009-12-28 16:58:21
Autor: RobertS
Z cyklu kto da więcej? - liczba tra nsakcji na kk

Ale opłatę i tak naliczyli - po reklamacji oddali.

--
Sinus

ale złożyłe¶ oficjaln± reklamację (= czy dostałe¶ numer reklamacji), ja tam dzwoniłem już 2x i za koażdym razem dostałem info, że konsultant napisze emila do działu kart i to wystarczy...

póki co opłaty mi nie oddali

RobertS

Data: 2009-12-28 17:30:12
Autor: Sinus
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):
ale złożyłe¶ oficjaln± reklamację (= czy dostałe¶ numer reklamacji), ja tam dzwoniłem już 2x i za koażdym razem dostałem info, że konsultant napisze emila do działu kart i to wystarczy...

Wysłałem wiadomo¶ć przez www, przydzielili jaki¶ nr, po 2 dniach odpisali że
oddali i pozycja pojawiła się na wyci±gu.

--
Sinus

Data: 2009-12-28 13:38:15
Autor: Brzezi
Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
pon, 28 gru 2009 o 10:03 GMT, xbartx napisał(a):

W ramach czystej zabawy.
Jak wiadomo okres ¶wi±teczny, to czas trochę inny niż normalnie ;) Wiadomo trzeba kupić co nie co. Jako, że na każdym zebraniu jest tak, że kto¶ musi zacz±ć to:

okres rozliczeniowy 25-tego (idealnie się wstrzeliłem)
ilo¶ć transakcji 44 - magiczna liczba jakby nie patrzeć!
ilo¶ć stron wyci±gu - 5

Nic specjalnego, przejrzalem 5 ostatnich wyciagow, mam po 20-35 transakcji
w kazdym wyciagu, nie wliczajac przelewow z karty kredytowej, ktorych
dodatkowo mam po ok +10

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-12-28 12:56:20
Autor: xbartx
Dnia Mon, 28 Dec 2009 13:38:15 +0100, Brzezi napisał(a):

Nic specjalnego, przejrzalem 5 ostatnich wyciagow, mam po 20-35
transakcji w kazdym wyciagu, nie wliczajac przelewow z karty kredytowej,
ktorych dodatkowo mam po ok +10

A gdzie ja napisałem, że to coś specjalnego/wyjątkowego i łał ;) Chodzi tylko o zabawę. U mnie w normalnych miesiącach jest tak około 25 i raczej mniej niż więcej, więc 44 w grudniu to zdecydowanie niezły "peak".

Data: 2009-12-28 16:08:20
Autor:
[...]

OK 70-100 transakcji co miesi±c, co dzień spożywczak + stacja benzynowa + automaty + zakupy Tak to jako¶ wychodzi jak ma się terminal wszędzie to się korzysta.... delfin mbanku

Data: 2009-12-28 18:51:41
Autor: Rafał Grzelak
Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
Dnia Mon, 28 Dec 2009 16:08:20 +0000 (UTC), b1op.WYTNIJ@gazeta.pl
napisał(a):

OK 70-100 transakcji co miesi±c, co dzień spożywczak + stacja benzynowa + automaty + zakupy Tak to jako¶ wychodzi jak ma się terminal wszędzie to się korzysta.... delfin mbanku

automaty z terminalem? ze u nas, w Polszy?
i co konkretnie te automaty sprzedaja?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-12-28 19:41:01
Autor: scholastyk
Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk

automaty z terminalem? ze u nas, w Polszy?
i co konkretnie te automaty sprzedaja?

Np. bilety ZTM Warszawa, bilety do kina w Cinema City.

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-12-28 21:04:22
Autor: darnok
scholastyk wrote:
automaty z terminalem? ze u nas, w Polszy?
i co konkretnie te automaty sprzedaja?

Np. bilety ZTM Warszawa, bilety do kina w Cinema City.

Neste24, automaty parkingowe na lotnisku Okecie.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-12-28 22:55:45
Autor: RobertS
Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcj i na kk

Np. bilety ZTM Warszawa, bilety do kina w Cinema City.

Neste24, automaty parkingowe na lotnisku Okecie.

na neste łatwo sobie napykać zwolnienie jak jest ilościowe tak jak np. w Polbanku lub EB ;-)

ale generalnie wykonuję ok. 30-50 transakcji kk + jakieś 5-8 przelewów citkiem w miesiącu czyli raczej w okolicy średniej grupowej

i oczywiście płacę kk wszędzie tam gdzie się tylko da...obecnie korzystam (aktywnie) z 4 kk w tym citek tylko przelewy

RobertS

Data: 2009-12-28 23:13:41
Autor: Rafał Grzelak
Dnia Mon, 28 Dec 2009 21:04:22 +0100, darnok napisał(a):

Np. bilety ZTM Warszawa, bilety do kina w Cinema City.

Neste24, automaty parkingowe na lotnisku Okecie.

A... takie. Myslalem o vendingowych - stad zdziwienie.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-12-29 09:48:43
Autor: Valdi
Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
"darnok" news:hhb307$g0k$1inews.gazeta.pl

> Np. bilety ZTM Warszawa, bilety do kina w Cinema City.

Neste24, automaty parkingowe na lotnisku Okecie.

automaty biletowe z Multikinie, automaty biletowe (nie wszystkie) w
Krakówku, ST1 - chyba tak sie ta siec stacji nazywa, wystepuje na Górnym
Slasku.

Data: 2009-12-28 23:49:36
Autor: Brzezi
pon, 28 gru 2009 o 17:08 GMT,   napisał(a):

OK 70-100 transakcji co miesi±c, co dzień spożywczak + stacja benzynowa +

Codziennie tankujesz?

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-12-29 07:27:41
Autor: Ryba
Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk

Użytkownik "Brzezi" <brzezi@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:slrn.pl.hjidg0.2np.brzezibrzezi.chello.pl...
pon, 28 gru 2009 o 17:08 GMT,   napisał(a):

OK 70-100 transakcji co miesi±c, co dzień spożywczak + stacja benzynowa +

Codziennie tankujesz?

Jak leje zawsze za 20 PLN to i codziennie tankuje ;)

Ciężko mi sobie wyobrazić codziennie po 3 transakcje.

Ryba

Data: 2009-12-29 09:57:35
Autor: Valdi
Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
"Ryba" news:hhc7lk$snn$1atlantis.news.neostrada.pl

Jak leje zawsze za 20 PLN to i codziennie tankuje ;)

Chce ci się? Czy robisz to z musu jako osoba uzależniona od transakcji
kartowych he he :)

Ciężko mi sobie wyobrazić codziennie po 3 transakcje.

Chyba czas najwyższy pomy¶leć o jakim¶ leczeniu ;)

Data: 2009-12-29 10:20:10
Autor: RobertS
Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
Codziennie tankujesz?

Jak leje zawsze za 20 PLN to i codziennie tankuje ;)

to byłoby przegięcie, czas dojazdu/tankowania też się liczy...
ja leję za tyle aby mi na min. tydzień wystarczyło chociaż kilka stacji mam pod samym nosem

RobertS

Data: 2009-12-29 11:39:13
Autor: Valdi
Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
"RobertS" news:hhchkd$r88$1opal.icpnet.pl

> [...]

to byłoby przegięcie, czas dojazdu/tankowania też się liczy...
ja leję za tyle aby mi na min. tydzień wystarczyło chociaż kilka stacji

Zgadza się :)
Ja stosuję tak± taktykę na obczyĽnie i w kraju, że mam swoje dwie ulubione
stacje - jestem w pobliżu to zawszę zaleję bak na full (wyj±tek stanowi
jazda w trasie) :)
No ale, że by jechać każdego dnia po paliwo za 20 zł... :/ Mi by się nie
chciało. No ale nie mi to oceniać - jak widać inni to lubi± a mi nie
pozostaje nic innego jak tylko uszanować ich wybór

Data: 2009-12-29 12:04:16
Autor: xbartx
Dnia Tue, 29 Dec 2009 11:39:13 +0100, Valdi napisał(a):

No ale, że by jechać każdego dnia po paliwo za 20 zł... :/ Mi by się nie
chciało. No ale nie mi to oceniać - jak widać inni to lubią a mi nie
pozostaje nic innego jak tylko uszanować ich wybór

Jeszcze raz i powoli.

Pytanie Brzezi do anonima:
Codziennie tankujesz?

OdpowiedĹş Ryby do Brzezi (nie jest to odpowiedĹş anonima!):
Jak leje zawsze za 20 PLN to i codziennie tankuje.
Ciężko mi sobie wyobrazić codziennie po 3 transakcje.

Reasumując nie jest więc pewne, że codziennie tankuje, no chyba że ma MC i w najnowszej promocji chce koniecznie pojechać do Afryki ;)

Data: 2009-12-29 19:11:57
Autor: Jacek Osiecki
Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
Dnia Tue, 29 Dec 2009 12:04:16 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

[...]

OdpowiedĽ Ryby do Brzezi (nie jest to odpowiedĽ anonima!):
Jak leje zawsze za 20 PLN to i codziennie tankuje.
Ciężko mi sobie wyobrazić codziennie po 3 transakcje.

Reasumuj±c nie jest więc pewne, że codziennie tankuje, no chyba że ma MC i w najnowszej promocji chce koniecznie pojechać do Afryki ;)

Dokładnie o tym samym chciałem wspomnieć ;)
BTW, ssie straszliwie ta promocja MC - byle kole¶ z dostępem do wielu POSów
nastuka tysi±ce transakcji i wygra... W sumie to nawet pro¶ciej można:
podpisać umowę z jakim¶ polcardem/platnosci.pl/platnosci24.pl itp. i potem
natrzaskać tysi±ce transakcji po 1..99 groszy. Nigdzie w regulaminie nie ma
słowa o tym że nie wolno "oszukiwać", a w ten sposób codziennie można nabić
100 transakcji za 49,50zł. Wyjazd do RPA dla 2 osób za 346,50 to niezła
okazja :) Inna sprawa, że na 100% zawodowi wygrywacze konkursów SMSowych i
pokrewnych od dawna klepi± te setki transakcji... Fajnie byłoby dowiedzieć
się jakie ilo¶ci transakcji zrobili ci co wygrali wyjazd :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-12-29 20:38:41
Autor: Valdi
Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
"Jacek Osiecki" news:slrnhjkl3t.oiu.joshuatau.ceti.pl

[...]

Nie czytałem regulaminu promocji bo w niej nie uczestniczę, ale czy
przypadkiem w regulaminie nie ma zapisu, że transakcję na tak± sam± kwotę
(dubluj±ce się) nie s± brane pod uwagę tj. w przypadku kilku transakcji np.
na 10,22 PLN tylko ta pierwsza jest brana w konkursie?
I jeszcze jedna kwestia - co¶ mi się w pamięci przebija, że Visa w której
edycji swojego konkursu miała najprawdopodobniej zapis w swoim regulaminie
mówi±cy, że jeżeli w danym dniu dokonano kilka/kilkana¶cie transakcji dla
tego samego podmiotu (w tym samym sklepie/punkcie handlowym) to organizator
konkursu dopuszcza sobie prawo do odmowy akceptacji tych transakcji w
momencie losowania nagród. Czy takie co¶ jest również w przypadku konkursie
MC?

Pozdrawiam.

Data: 2009-12-29 21:01:59
Autor: RobertS
[...]

tak jest zawsze...

szkoda, ze nagrody sa losowane a nie tak jak kiedys = kto pierwszy ten lepszy zgarnial nagrody gwarantowane (co prawda nie była to wycieczka lub auto, ale zawsze jakis gadzet mozna bylo zgarnac)

RobertS

Data: 2009-12-29 21:12:18
Autor: Valdi
Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
"RobertS" news:hhdn7r$2364$2opal.icpnet.pl

> [...]
np.
> na 10,22 PLN tylko ta pierwsza jest brana w konkursie?

Dobrze wiedzieć :)

szkoda, ze nagrody sa losowane a nie tak jak kiedys = kto pierwszy ten
lepszy zgarnial nagrody gwarantowane (co prawda nie była to wycieczka
lub auto, ale zawsze jakis gadzet mozna bylo zgarnac)

Visa co¶ takiego ma - plecaczki, torby itp. :) Pobawiłem się w to w
poprzedniej edycji, udało się :)
W obecnym konkursie zabrakło chęci a i transakcji w PL nie natrzaskałem
również za wiele.

Data: 2009-12-30 17:34:09
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 29 Dec 2009 21:01:59 +0100, RobertS napisał(a):
[...]

No przecież wła¶nie teraz nie ma tu żadnej loterii - trzeba albo nastukać
najwięcej transakcji albo najszybciej wysyłać płatne SMSy. A na stare
promocje "kto pierwszy zarejestruje w dniu x" był hack - zgłosić minutę po
północy, potem dopiero dokonać zakupu a udowodnić wyci±giem na którym
żadnych godzin nie ma ;) Nie chciało mi się go wdrażać w życie (no bez
przesady, szmacić się żeby dostać jaki¶ breloczek), ale pewnie kto¶
skorzystał skoro w następnym konkursie już nie było "pierwsze X transakcji z
kolejnego dnia" tylko "co n-ta transakcja" :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-01-01 10:25:28
Autor: Erazmus
On 28 Gru 2009, 10:03, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
[...]

Na 3 kartach transakcji 31 więc muszę jeszcze  popracować żeby kolegę
przebić :-)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk