Z cyklu kto ma pierwszeństwo i dlaczego;)

Data: 2020-03-19 00:46:47
Autor: nie ma emaila
Z cyklu kto ma pierwszeństwo i dlaczego;)
Shrek <1@wp.pl> napisał(-a):

https://www.google.com/maps/@52.2349259,21.0381151,3a,75y,348.84h,91.42t/data=!3m6!1e1!3m4!1sxxODsrqp1Dz7pPA_NuVzdA!2e0!7i16384!8i8192

Jak w temacie.

prościzna - ten ze ślimaka bo jest na głównej (chyba na głównej - nie chce mi
się sprawdzać)

Jakby było za prosto to:

https://www.google.com/maps/@52.2342369,21.0386899,3a,75y,359.05h,82.88t/data=!3m6!1e1!3m4!1sakRx4n724VBv07dplggw3w!2e0!7i16384!8i8192

Ten biały na lewym pasie.

ooo to jakiś mózg projektował
znak ustąp jest za światłami więc to nowe skrzyżowanie
tylko gdzie pierwsze ? no ale być nie musi
a ten znak ronda to do czego ?

a teraz widzę że to jakieś rondo
odpowiedź aktualna ale zamiast ślimaka wstawić rondo

Data: 2020-03-21 07:02:37
Autor: Shrek
W dniu 19.03.2020 o 00:46, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

ooo to jakiś mózg projektował
znak ustąp jest za światłami więc to nowe skrzyżowanie
tylko gdzie pierwsze ?
Podstawa prawna?

to też jest nowe skrzyżowanie?

https://www.google.com/maps/@52.2710905,20.9332367,3a,20.3y,102.83h,88.53t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJBC82MO6HTJSvqFd7PLqAA!2e0!7i13312!8i6656

(akurat trójkąt ktoś obrócił, ale normalnie jest tak jak nakaz skrętu).

--
Shrek

Data: 2020-03-21 07:04:38
Autor: Shrek
W dniu 21.03.2020 o 07:02, Shrek pisze:
[...]

Tu masz lepszy przykład - znak za sygnalizatorem - sygnalizator nie obowiązuje?

https://www.google.com/maps/@52.2888872,20.9332536,3a,75y,178.25h,86.21t/data=!3m6!1e1!3m4!1shVSV1lizKdH1xiSEq3owNg!2e0!7i13312!8i6656

--
Shrek

Data: 2020-03-21 11:17:50
Autor: Andrzej W.
W dniu 21.03.2020 o 07:04, Shrek pisze:
Tu masz lepszy przykład - znak za sygnalizatorem - sygnalizator nie obowiązuje?

https://www.google.com/maps/@52.2888872,20.9332536,3a,75y,178.25h,86.21t/data=!3m6!1e1!3m4!1shVSV1lizKdH1xiSEq3owNg!2e0!7i13312!8i6656

Sygnalizator jak najbardziej obowiązuje ale dotyczy on przejścia dla pieszych. Za przejściem zaś masz skrzyżowanie, na którym obowiązują znaki ustawione przed tym skrzyżowaniem.

--
AWa.

Data: 2020-03-21 11:41:34
Autor: Shrek
W dniu 21.03.2020 o 11:17, Andrzej W. pisze:

[...]

Ciekawe podejście... NIe powiem. Obawiam się, że błędne, ale ciekawe.

Dobra - czego dotyczą sygnaliaztory przed wjazdem na tytułowe rondo?

--
Shrek

Data: 2020-03-21 12:32:25
Autor: nie ma emaila
"Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl> napisał(-a):

W dniu 21.03.2020 o 07:04, Shrek pisze:
> Tu masz lepszy przykład - znak za sygnalizatorem - sygnalizator nie > obowiązuje?

a przy jeździe na wprost znak ustąp masz razem z sygnalizatorem
więc ustąp dotyczy przejścia? ;-)

Za przejściem zaś masz skrzyżowanie, na którym obowiązują znaki ustawione przed tym skrzyżowaniem.

raczej mózg projektował

Data: 2020-03-21 12:34:33
Autor: nie ma emaila
Shrek <1@wp.pl> napisał(-a):

W dniu 19.03.2020 o 00:46, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

> ooo to jakiś mózg projektował
> znak ustąp jest za światłami więc to nowe skrzyżowanie
> tylko gdzie pierwsze ? Podstawa prawna?

podstawą prawną może być projekt tych świateł

[...]

mózg projektował
na wprost damy tutaj, a przy skręcie damy tutaj

Data: 2020-03-21 14:42:38
Autor: Shrek
Z cyklu kto ma pierwszeństwo i dlaczego;)
W dniu 21.03.2020 o 12:34, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

Podstawa prawna?

podstawą prawną może być projekt tych świateł

Raczej średnio.

Podstawa prawn to ustawa, rozporządzenie, a nie to co się projektantowi wymyśliło. Powodzenia w obaleniu tezy "jakie znaki - przecież miałem zielone!"

--
Shrek

Data: 2020-03-21 21:28:31
Autor: nie ma emaila
Shrek <1@wp.pl> napisał(-a):

Raczej średnio.

Podstawa prawn to ustawa, rozporządzenie, a nie to co się projektantowi wymyśliło. Powodzenia w obaleniu tezy "jakie znaki - przecież miałem zielone!"

ale kto ciebie będzie słuchał jak policja powie to co ja, a sąd+biegły z marszu
przyklepią ?

Data: 2020-03-22 06:06:15
Autor: Shrek
W dniu 21.03.2020 o 21:28, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

[...]

Znaczy co powie - że między światłami a znakiem jest jakieś skrzyżowanie?

--
Shrek

Z cyklu kto ma pierwszeństwo i dlaczego;)