Z cyklu: może ktoś kojarzy? - młody szpieg.

Data: 2010-11-28 12:12:55
Autor: s00hy
Z cyklu: może ktoś kojarzy? - młody szpieg.
Film ten oglądałem około roku 1990. Nie jest to "Szpieg bez matury"
wyprodukowany w 1991 roku.
Historia opowiadała o jakimś nastolatku, który pomyłkowo był wzięty za
szpiega.
Raczej komedia. Pamiętam następujące sceny:
- podczas przekraczanie granicy pomiędzy Berlinem Zachodnim a
Wschodnim, w NRD-owskich okienkach obługiwała go herod baba w
mundurze. W jednym okienku zapytała o jego dane, po czym przeszła do
drugiego okienka i zaczęła pytac o to samo.
- gdy bohater przeszedł przez granicę odwrócił się w kierunku Berlina
Wschodniego i pokazał fuck lub też "gest Kozakiewicza"
- pierwsze co zrobił po przekorczeniu granicy to rozkoszowanie się
hamburgerem w McDonaldzie

Będe wdzięczny za pomoc
--
s00

Data: 2010-11-28 21:58:20
Autor: pyton
Użytkownik "s00hy" <suchy206@gmail.com> napisał w wiadomości news:dfbdd1b2-4af2-47cf-b8c0-70c03b5555d5w29g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Doskonale pamiętam tę scenę, na granicy go przetrzepali i chyba Nrdowiec zabrał mu Playboya :)
Po przejściu pokazał fucka i krzyknął walcie się, a na to czarny żołnierz po amerykańskiej stronie stwierdził: zawsze chciałem to zrobić

Data: 2010-11-28 22:05:38
Autor: pyton
Z cyklu: może ktoś kojarzy? - młody szpieg.

OK, skupiłem się i udało mi się przypomnieć tytuł: Gotcha! z 1985 roku

Data: 2010-11-29 11:26:07
Autor: s00hy
Z cyklu: może ktoś kojarzy? - młody szpieg.
Dzięki.

Z cyklu: może ktoś kojarzy? - młody szpieg.