Z cyklu "organizacja ruchu rowerowego" :)

Data: 2009-09-27 10:42:26
Autor: amrac
Z cyklu "organizacja ruchu rowerowego" :)
Jacek Maciejewski pisze:
Cześć
Mam taki pomysł: 1. Dopuścić na prawach drugorzędności ruch rowerów na wszystkich chodnikach
i przejściach dla pieszych.
2. Zrezygnować z nakazu jazdy ścieżką rowerową  (jesli istnieje).

IMO to pierwsze spowoduje brak konieczności budowy ścieżek rowerowych a to
drugie spowoduje że jeśli już jakaś będzie budowana, będzie tak znakomita
by rowerzyści sami chcieli z niej korzystać. Są jakieś głosy za/przeciw?
Czy głosy za a nawet przeciw? :)

1. Za, "piraci" (pseudo downhilowcy/"lajkrowcy" - nie mylić z kolarzami, takimi jak ja jeżdżącymi w lajkrze) i tak jeżdżą jak chcą po przejściach/pasach nie zwracając uwagi na pieszych, a kulturalnie jeżdżących czasem po pasach bo np ktoś puścił śmieszkę po malowniczej kilometrowej pętli narażają się na głupi mandat.
2. Za, jak jadę mieszczuchem czy z laską - pojadę śmieszką. Jak jadę na slikach 1.0 to nie mam zamiaru rozcinać ich o gównianie położone ostre, granitowe krawężniki.

Ogólnie wydaje mi się, że przepisy powinny być inicjowane doświadczeniami a nie widzimisiem zzabiurkowych warszawiaków (bez urazy mieszkańcy warszawy).

Z cyklu "organizacja ruchu rowerowego" :)