Z cyklu testować testować testować

Data: 2020-04-18 10:32:42
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Wiecie że testy GENETYCZNE polegają na sztucznym pomnażaniu materiału genetycznego 45 razy aż się znajdzie to czego się szukało?

To nie jest fizyczne znajdowanie wirusa. To jest taka HODOWLA z założeniem że rośnie wszystko równomiernie. Takie założenie.

Ale im więcej namnażania tym większy błąd. Jeśli namnożymy 60 razy to się okaże że każdy pacjent jest ZARAŻONY.

Skutek: teki test potrafi być aż w 80% pozytywnie błędny

Autor takiego sposobu "wykrywania" kilkadziesiąt lat temu stanowczo odradzam stosowania go do celów epidemiologicznych

Test PSR ma oszacowaną skuteczność bo nie dało się sprawdzić go na 100% zdrowych pacjentach. NO BO JAK...

Także ten...
Wpisujcie miasta ;-)

Data: 2020-04-18 07:34:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 18 kwietnia 2020 10:35:02 UTC+2 użytkownik z napisał:
[...]

Ja p... jakie głupoty. Jak nie ma w próbce RNA wirusa, to jak ma się namnożyć? Siadaj, z inżynierii genetycznej pała. Ale towarzystwo się tu zebrało. Jeden walczy z testami na Covid-19, drugi z 5G, jacyś proepidemicy też się znajdą...

Chyba tylko płaskoziemcy się jeszcze nie ujawnili.

--
Bruno

Data: 2020-04-18 17:59:51
Autor: Budzik
Z cyklu testować testować testować
Użytkownik Bruno Brunowski brunoj@interia.pl ...

[...]

Ze znanych mi przypadków powiedziałbym ze to sa zbiory łaczne.
Jak ktos jest w grupie antyszczepionkowców, chemtraillsów, teraz 5G to najczesciej wierzy tez w inne "ciekawostki".
Chociaz trzeba przyznac ze płaskoziemcy w tej grupie to juz jednostki wybitnie mocno zideologizowane.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

Data: 2020-04-18 11:15:36
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Wiecie że Niemcy biorą 10 próbek od pacjentów, mieszają je ze sobą i namnażają namnażają namnażają i otrzymują wynik.

Jeśli jest negatywny to do statystyk przyjmują 10 negatywnych wyników testów zużywając jeden test.

Niby tradycyjne mądre niemieckie podejście. SZACUN.

Ale ten test jest obarczony takim błędem z ze swojej natury że takie testowanie milionów można sobie DUPĘ wsadzić ;-)

Data: 2020-04-18 05:00:38
Autor: Alojzy Gąska
użytkownik z napisał:
Wiecie że Niemcy biorą 10 próbek od pacjentów, mieszają je ze sobą i namnażają namnażają namnażają i otrzymują wynik.

Pozornie głupie, ale tylko pozornie. Faktycznie ma to sens.
Jak wyjdzie 0 wtedy wystawiamy wszystkim 0. Jak wyjdzie 1
wtedy pobieramy ponownie próbki od wszystkich 10 i badamy jeszcze raz.

Data: 2020-04-18 05:05:12
Autor: Alojzy Gąska
użytkownik Alojzy Gąska napisał:
użytkownik z napisał:
> [...]

Jak wyjdzie 0 wtedy wystawiamy wszystkim 0. Jak wyjdzie 1
wtedy pobieramy ponownie próbki od wszystkich 10 i badamy jeszcze raz.

Krótko mówiąc (prawdopodobnie) wzięli matematyków i ci im policzyli jak najszybciej przetestować ludzi.

Data: 2020-04-18 14:31:04
Autor: z
Z cyklu testować testować testować

Dobrze dla walki z epidemią ale znając metodologię tego testu można tak zakłamać statystykę testów że nawet Kaczyński wymięka ;-)

Chińczykom nagle wzorsła o 50% ilość zarażonych bo nie nadążali liczyć ;-)

A jak się jeszcze okaże że to nie wirus tylko bardzo podobne exosomy które wytwarza sam organizm oczywiście po jakimś bodźcu...

Jebać 5G ale jest mnóstwo powodów od psychicznych przez pogodowe do chorobowych...

Data: 2020-04-18 15:24:58
Autor: boukun
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Też nie trzyma się kupy, 5G może być czynnikiem podatności, ale w tej pandemii nie jest czynnikiem głównym. 5G będzie siało spustoszenie na swój sposób, poprzez wzmożone zachorowania na białaczkę, inne krwiotwórcze schorzenia i raka mózgu. W pandemii koronawirusa wiemy już od początku, że ogniska wybuchają w specyficznych miejscach, gdzie łatwo się przenosi z człowieka na człowieka, jak DPSy, szpitale, jednostki wojskowe itd.

boukun

Data: 2020-04-18 20:05:32
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Zgoda ale przy tak dużej niedokładności testów genetycznych i testów "szybkich" to my nie wiemy kto tego wirusa ma.

Nie DA SIĘ STWIERDZIĆ NA PEWNO KTO MA WIRUSA

NIE DA SIĘ STWIERDZIĆ CZY ZGON BYŁ Z POWODU WIRUSA

Data: 2020-04-18 11:11:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 18 kwietnia 2020 20:06:16 UTC+2 użytkownik z napisał:
Zgoda ale przy tak dużej niedokładności testów genetycznych i testów "szybkich" to my nie wiemy kto tego wirusa ma.

Nie DA SIĘ STWIERDZIĆ NA PEWNO KTO MA WIRUSA

NIE DA SIĘ STWIERDZIĆ CZY ZGON BYŁ Z POWODU WIRUSA

Jakiej niedokładności? Tej urojonej przez siebie?

A zgon na wirusa stwierdza się:
a) na podstawie obrazu klinicznego, czyli charakterystycznych objawów;

b) pkt. a) + pozytywny wynik testu.

--
Bruno

Data: 2020-04-18 22:04:37
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ten co ma objawy, ten go ma na pewno, ten co nie ma żadnych objawów, mieć nie musi i testy to wykazują.

https://m.sportowefakty.wp.pl/zuzel/878992/rzecznik-prasowa-orla-lodz-i-jej-synek-zachorowowali-na-koronawirusa-pierwsze-dw

boukun

Data: 2020-04-18 13:32:35
Autor: mrbluesky.pl
Z cyklu testować testować testować

https://m.youtube.com/watch?v=zdVeyBxWjno https://youtube.com/watch?v=zdVeyBxWjno
Zieby nowe fakty...tamze o absurdach testow, POdwyzszaniu smiertelnosci za POmocom respiratorow za ktorych uzycie szpitale w USA dostajom 3 x tyle kasy co bez ich uzycia... i rowniez o egzosomach...oraz o Gatesie i wielu innych kwestiach

https://www.bitchute.com/video/q8Bb03AD2vx/
Ziemby wyklad co wykrywa sie testem DNA/RNA

Data: 2020-04-19 12:48:46
Autor: z
W dniu 2020-04-18 o 22:04, boukun pisze:
ten co nie ma żadnych objawów, mieć nie musi i testy to wykazują.

Testy genetyczne PCR są poważnie błędne.

Całe liczenie LEGŁO W GRUZACH

Testy paskowe wykrywają przeciwciała. Przydadzą się tylko po epidemii przy diagnozie wyleczonych

Cała narracja legła w gruzach. Niech ktoś pokaże że ma tego wirusa i rozpracował jego DNA.

Data: 2020-04-19 03:58:13
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 19 kwietnia 2020 12:48:47 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Cała narracja legła w gruzach. Niech ktoś pokaże że ma tego wirusa i rozpracował jego DNA.

Testy genetyczne są w porządku, to tobie coś się ubzdurało. --
Bruno

Data: 2020-04-19 04:01:08
Autor: Bruno Brunowski
> [...]

Cała narracja legła w gruzach. Niech ktoś pokaże że ma tego wirusa i rozpracował jego DNA.

Pokaż choć cień dowodu na to, że te testy nie działają.

--
Bruno

Data: 2020-04-19 04:39:51
Autor: mrbluesky.pl
Z cyklu testować testować testować
Testy genetyczne są w porządku, to tobie coś się ubzdurało. Pokaż choć cień dowodu na to, że te testy nie działają. -- -
Jedyne dostepne w tej chwili testy RNA wykrywajom duzo za duzo:
bo poza covidem daja wynik POzytywny rowniez na zwykla grype
i kilka innych rzeczy naraz. To sa testy niespecyficzne nie do celow diagnostyki celowanej covid19 a tylKO w celach przesiewowych badan naukowych. Ale nikt
nie chce tego glosno przyznac bo by sie okazalo
ze globalnie nie mamy NIC! do walki z covidem.
Wlasciwie wszystko co sie "nowego" pojawia
do covidotestowania jest oparte na tym jednym
jedynym STARYM tescie fragmentu RNA wspolnego dla WIELU roznych wirusow:

https://www.bitchute.com/video/q8Bb03AD2vx/ https://m.youtube.com/watch?v=zdVeyBxWjno https://youtube.com/watch?v=zdVeyBxWjno

Data: 2020-04-19 04:49:55
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 19 kwietnia 2020 13:39:52 UTC+2 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
[...]

Traktujmy się poważnie i korzystajmy z ze źródeł naukowych, a nie z oszołomów z YouTube.
Inżynier Zięba na pewno autorytetem nie jest.

--
Bruno

Data: 2020-04-19 16:08:07
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Odpowiedz na zarzut jeśli potrafisz. Zięba tego nie wymyślił.

Jeśli nie to się nie odzywaj.

Może podasz jeszcze jakiś autorytet z WHO albo z Chin?

Litości

Data: 2020-04-19 07:35:51
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 19 kwietnia 2020 16:08:58 UTC+2 użytkownik z napisał:
Odpowiedz na zarzut jeśli potrafisz. Zięba tego nie wymyślił.

Jeśli nie to się nie odzywaj.

Może podasz jeszcze jakiś autorytet z WHO albo z Chin?

Nie, tak by to nie działa. Rzuciłeś tezę, to przedstawiasz argumenty na jej poparcie. Wywody manipulatora Zięby takim argumentem nie są.

Litości
Nie, litości nie będzie, pokaż argumenty na poparcie twoich tez.

--
Bruno

Data: 2020-04-19 17:35:57
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Ten manipulant Zięba cytuje dokumentację techniczną testów.
Umiesz zaprzeczyć to ZRÓB TO.

Data: 2020-04-19 09:37:39
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 19 kwietnia 2020 17:36:44 UTC+2 użytkownik z napisał:
Ten manipulant Zięba cytuje dokumentację techniczną testów.
Umiesz zaprzeczyć to ZRÓB TO.

Zięba "cytyje" wiele rzeczy i za każdym razem pomija jakieś istotne szczegóły.
Jego wiarygodność jest zerowa. Masz jeszcze jakieś dowody na wadliwość testów, czy tylko wypociny Zięby?

--
Bruno

Data: 2020-04-20 00:48:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 19 kwietnia 2020 18:37:41 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Jego wiarygodność jest zerowa. Masz jeszcze jakieś dowody na wadliwość testów, czy tylko wypociny Zięby?

Przykład manipulacji inżyniera Zięby: "Jerzy Zięba na swoim fanpage'u Ukryte Terapie udostępnił wczoraj link do tekstu Medonetu "W Bielsku-Białej z powodu grypy zmarła 9-letnia dziewczynka. Szczyt zachorowań jeszcze przed nami". Myli się jednak ten, kto uważa, że tekst o szczycie zachorowań na grypę i śmierci dziewięcioletniej dziewczynki posłużył Ziębie do promowania profilaktyki przeciwgrypowej. Nie. Zięba po raz kolejny za pomocą pytajników i wykrzykników wprowadza ludzi w błąd. Dla niepoznaki linkuje do merytorycznego tekstu."
https://www.medonet.pl/zdrowie,wpis-jerzego-zieby-o-grypie-pelen-przeklaman-i-niedomowien-- wyjasniamy,artykul,08182603.html

--
Bruno

Data: 2020-04-20 01:45:39
Autor: mrbluesky.pl
Z cyklu testować testować testować
Przykład manipulacji inżyniera Zięby: "Jerzy Zięba na swoim fanpage'u...
-- -
Taaa prosta teza "on ZAWSZE klamie"...
Ale wykaz gdzie manipuluje informacjami z dokumentacji producenta o zakresie testow rna:
https://www.bitchute.com/video/q8Bb03AD2vx/ Tam to stoi czarno na bialym ze te testy wykrywajom maly fragment rna wsPOlny WIELU wirusom
na raz. Stond takie obfite zniwa testowania. Woda na mlyn lewackich mediow who i siewcow paniki.

Data: 2020-04-20 02:05:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 10:45:41 UTC+2 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
[...]

404 - PAGE NOT FOUND

To gdzie można znaleźć tę dokumentację producenta?

--
Bruno

Data: 2020-04-20 02:27:37
Autor: mrbluesky.pl
Z cyklu testować testować testować
- Taaa prosta teza "on ZAWSZE klamie"... Ale wykaz gdzie manipuluje informacjami z dokumentacji producenta o zakresie testow rna: https://www.bitchute.com/video/q8Bb03AD2vx/ Tam to stoi czarno na bialym ze te testy wykrywajom maly fragment rna wsPOlny WIELU wirusom na raz. Stond takie obfite zniwa testowania. Woda na mlyn lewackich mediow who i siewcow paniki. 11:05Bruno Brunowski
404 - PAGE NOT FOUND To gdzie można znaleźć tę dokumentację producenta? -- -
Nie wiem, a szkoda bo tam te papiery na zywca
POkazywal i wyraznie bylo widac. Czyli skasowany.
Zostal sam goly wywiad gdzie mowi to samo:
https://m.youtube.com/watch?v=zdVeyBxWjno https://youtube.com/watch?v=zdVeyBxWjno tylko bezPOkazywania dokumentacji producenta testow

Data: 2020-04-20 02:38:02
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 11:27:39 UTC+2 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
[...]

Masz, czy nie masz to bez znaczenia.  Jeśli jedyny wasz dowód to "rewelacje" Zięby to temat uważam za zamknięty.
Zgłoście się jak znajdziecie coś bardziej wiarygodnego.

--
Bruno

Data: 2020-04-20 11:31:53
Autor: z
W dniu 2020-04-19 o 18:37, Bruno Brunowski pisze:
Zięba "cytyje" wiele rzeczy i za każdym razem pomija jakieś istotne szczegóły.
Jego wiarygodność jest zerowa.

To umiesz temu zaprzeczyć czy nie umiesz?

Data: 2020-04-20 02:39:31
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 11:31:56 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2020-04-19 o 18:37, Bruno Brunowski pisze:
> Zięba "cytyje" wiele rzeczy i za każdym razem pomija jakieś istotne szczegóły.
> Jego wiarygodność jest zerowa.

To umiesz temu zaprzeczyć czy nie umiesz?

A czemu mam zaprzeczać jak materiał źródłowy jest dziwnym trafem niedostępny. Zgłoś się jak go odnajdziesz.

--
Bruno

Data: 2020-04-20 11:42:25
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Data: 2020-04-20 02:52:06
Autor: Bruno Brunowski
Z cyklu testować testować testować
W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 11:42:29 UTC+2 użytkownik z napisał:
https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=XQOro5aB3Jo&app=desktophttps://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=XQOro5aB3Jo&app=desktop

Psychiatra też odpada. Znajdź biologa molekularnego albo wirusologa przedstawiającego dowody, że sars-cov-2 to nie wirus.

--
Bruno

Data: 2020-04-20 03:21:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 11:52:07 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Psychiatra też odpada. Znajdź biologa molekularnego albo wirusologa przedstawiającego dowody, że sars-cov-2 to nie wirus.

Jest i "dokumentacja" w oryginale: https://www.creative-diagnostics.com/sars-cov-2-coronavirus-multiplex-rt-qpcr-kit-277854-457.htm

Regulatory status: For research use only, not for use in diagnostic procedures.

I dalej: This product is intended for the detection of 2019-Novel Coronavirus (2019-nCoV). The detection result of this product is only for clinical reference, and it should not be used as the only evidence for clinical diagnosis and treatment.

Czyli jest to materiał badawczy, a nie diagnostyczny i jako taki ten konkretny test nie może być stosowany. Przypadek? Nie. Zięba.

A teraz P... i S...

--
Bruno

Data: 2020-04-20 03:42:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 12:35:16 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2020-04-20 o 12:21, Bruno Brunowski pisze:

> [...]
> "Status prawny: wyłącznie do celów badawczych, nie do użytku w procedurach diagnostycznych.

I dalej: Ten produkt jest przeznaczony do wykrywania nowatorskiego koronawirusa 2019 (2019-nCoV). Wynik wykrywania tego produktu służy wyłącznie do celów klinicznych i nie należy go wykorzystywać jako jedynego dowodu na diagnozę kliniczną i leczenie."

To Zięba KŁAMIE czy NIE?

Jak z nut. Ten test nie może być stosowany w celach diagnostycznych.

I jest to jak wół wydrukowane w nagłówku: Regulatory status: For research use only, not for use in diagnostic procedures.

--
Bruno

Data: 2020-04-20 06:58:56
Autor: Bruno Brunowski
Z cyklu testować testować testować
W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 15:36:49 UTC+2 użytkownik z napisał:
W którym miejscu Zięba KŁAMIE?

Jebać Ziębę.
Różni ludzie na świecie cytują to a nadal jest on stosowany do diagnostyki koronawirusa.

Co z tym zrobimy?

Naprawdę taki tępy jesteś? Zięba wziął sobie test, jeden z tysięcy istniejących, NIE PRZEZNACZONY DO BADAŃ DIAGNOSTYCZNYCH Z POWODU BRAKU SPECYFICZNOŚCI, a następnie gładko rozciągnął tę niespecyficzność na ogół testów na Covid-19. A dalej już było tylko gorzej. Szczególnie rozbawił mnie postulat identyfikacji poszczególnych zasad RNA pod mikroskopem elektronowym. Widziałeś kiedyś zdjęcie RNA z takiego mikroskopu? Tu możesz popodziwiać: http://book.bionumbers.org/wp-content/uploads/2014/08/430-f1-EMTranscription-11.png
http://book.bionumbers.org/wp-content/uploads/2014/08/430-f3-EMrRNA-11.png
Życzę szczęścia w rozpoznawaniu poszczególnych zasad.

Jeśli to do ciebie nie dociera, to ja już ci w niczym nie pomogę. --
Bruno

Data: 2020-04-20 21:04:02
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Znasz jakiś inny test który ma inną metodologię który stosuje do wykrywania korona wirusa?

Są paskowe szybkie które wykrywają przeciwciała.

Są tacy co się chwalą że mają lepsze (Amerykanie ostatnio)

Podaj inną zasadę działania testu przeciwko coronawirusowi.

Albo ZAMILCZ

Data: 2020-04-20 12:12:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 21:04:10 UTC+2 użytkownik z napisał:
[...]

LOL. A w chwilach wolnych od walki z testami nadajniki 5G podpalasz czy szczepionki zwalczasz?

Niestety RT-PCR to obecnie najbardziej wiarygodna i uznana przez świat naukowy metoda. --
Bruno

Data: 2020-04-20 12:34:55
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 21:27:19 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2020-04-20 o 21:12, Bruno Brunowski pisze:
> Niestety RT-PCR to obecnie najbardziej wiarygodna i uznana przez świat naukowy metoda.

I właśnie odpowiedziałeś na pytanie.

Nie ma lepszego testu. A PCR jest ułomny a nawet bardzo ułomny

Dlatego na podstawie tych dwóch rodzajów wirusa GÓWNO WIEMY o rozmiarze pandemii.

i na + i na -

Jest tylko wciskanie kitu.

Drogie nieuki, nie ma czegoś takiego jak jeden jedynie słuszny test PCR na sars-cov-2.
Testów jest cała masa, gdyż PCR to jest metoda laboratoryjna a nie konkretne rozwiązanie.
Na ten przykład test francuski był sprawdzony w kierunku wykrywania innych wirusów i dla żadnego z nich nie dał pozytywnego wyniku: "None of the tested viruses showed reactivity with PCR2 and PCR4." Co oznacza, że ten konkretny test wykrywa jedynie sars-cov-2.

--
Bruno

Data: 2020-04-20 13:11:59
Autor: Bruno Brunowski
Z cyklu testować testować testować
W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 22:03:19 UTC+2 użytkownik z napisał:
Zgadza się. Wszystkie tzw. genetyczne testy polegają na tej samej metodologii która jest ułomna BARDZO UŁOMNA ale lepszej nie wymyslono

A zresztą co mi tam. Chcesz wierzyć, że twój najlepszy od czasów Piasta Kołodzieja i Rzepichy rząd dyma cię na prawo i lewo, wierz. :)

--
Bruno

Data: 2020-04-21 08:55:31
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Jebać rząd.

Chodzi o to że ze zwykłej grypy czy przez ułomność medyków czy specjalnie (nie wiem co gorsze) cały świat ogarnia kryzys gospodarczy.

Kolejny raz się okazuje że ta cała medycyna wie 30%, 30% przez przypadek wyleczy a 30% tylko się przygląda jak ludzie umierają.

WHO. Ja pierdolę

Data: 2020-04-20 22:02:37
Autor: z

Data: 2020-04-21 07:07:08
Autor: Runt
W dniu 2020-04-20 o 22:02, z pisze:
Zgadza się. Wszystkie tzw. genetyczne testy polegają na tej samej metodologii która jest ułomna BARDZO UŁOMNA ale lepszej nie wymyslono

No to q..wa wymyśl zamiast bić tu pianę domorosły "autorytecie"!

--
Runt

Data: 2020-04-21 09:01:58
Autor: z
W dniu 2020-04-21 o 07:07, Runt pisze:
No to q..wa wymyśl zamiast bić tu pianę domorosły "autorytecie"!

Ja mam wymyślić. Ja biorę za to pieniądze?

WHO i zgraja korporacji medycznych nawet nie potrafi/nie chce poinformować co się dzieje.

Fakty są takie:
NIE MA SZCZEPIONKI
NIE MA LEKU
NIE MA wiarygodnych testów
NIE WIADOMO czy śmiertelność jest większa od zwykłej grypy.
     BO NIE MA TESTÓW którymi dało by się to policzyć

ŚMIERTELNOŚĆ każdy liczy inaczej bo nie da się stwierdzić czy zabił wirus czy choroba współistniejąca.  (dokładnie jak przy grypie)

Równie dobrze można dać na mszę i liczyć na cud.

Media za uczepiły się ilości robionych testów jako wiarygodnego porównania.
ŻENADA

Data: 2020-04-21 10:13:19
Autor: Runt
W dniu 2020-04-21 o 09:01, z pisze:
W dniu 2020-04-21 o 07:07, Runt pisze:
No to q..wa wymyśl zamiast bić tu pianę domorosły "autorytecie"!

Ja mam wymyślić. Ja biorę za to pieniądze?

Skora masz takie mądre pomysły to zabłyśnij. Ocal ludzkość geniuszu!

--
Runt

Data: 2020-04-21 10:20:35
Autor: A. Filip
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
[...]

A nie może jak Unia Europejska wybrać ocalenia Matki Ziemi przez ludźmi?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-04-21 11:17:06
Autor: Runt
W dniu 2020-04-21 o 10:20, A. Filip pisze:
[...]

A może by tak tyś coś  w tym kierunku zrobił?!

--
Runt

Data: 2020-04-21 11:28:19
Autor: A. Filip
[...]

Po co?  "Chce się chłop sam powiesić nie żałuj mu sznura".

Ja jestem za przywróceniem Matki Ziemi do stanu sprzed _wyjałowienia_
milionami lat roślinnej wegetacji.  Ten węgiel który nasi drodzy górnicy
wydobywają został przez rośliny usunięty z atmosfery powodując
drastyczne oziębienie klimatu.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-04-21 07:07:03
Autor: Runt
W dniu 2020-04-20 o 21:27, bełkoczący z pisze:
[...]

Skoro g..wno wiesz to po jaką cholerę bijesz piane jakbyś był jakimś autorytetem?

--
Runt

Data: 2020-04-21 09:15:40
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Domagam się informacji co WHO i jego zgraja wie a czego nie wie.
Jaka jest skuteczność testów "genetycznych" i czy powinny być do tego używane. Płacę podatki i wymagam takiej informacji jak medycyna leży i kwiczy ;-)

Gdyby WHO powiedziało: Sorry, nowy wirus podobny do grypy, nie znamy go, próbujemy go wykrywać jedynym narzędziem jakie mamy które nie do tego stworzono i ma skuteczność 60% (podobno tak oszacowano)

Wszelkie statystyki śmiertelności będą miarodajne po zakończeniu pandemii która nie wiadomo kiedy się skończy. Przewidujemy śmiertelność podobną do grypy.

Pracujemy nad lekami i szczepionką.

A wtedy rządy krajów 3 razy by się zastanowiły czy na pewno trzeba robić taką bezsensowną KWARANTANNĘ

Data: 2020-04-21 02:18:15
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 21 kwietnia 2020 09:15:41 UTC+2 użytkownik z napisał:
[...]

Zrzuciłeś tezę, to przedstaw na nią dowody. Bełkot inżyniera Zięby takowym nie jest.

--
Bruno

Data: 2020-04-21 11:52:38
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Nie zarzuciłem żadnej tezy.

Domagam się informacji

Zięba sam nic nie wymyśla. Nie rżnij głupa. Chcę zobaczyż tego wirusa a nie ludzki materiał genetyczny.

Data: 2020-04-21 03:01:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 21 kwietnia 2020 11:53:21 UTC+2 użytkownik z napisał:
Nie zarzuciłem żadnej tezy.

Domagam się informacji

Zięba sam nic nie wymyśla. Nie rżnij głupa. Chcę zobaczyż tego wirusa a nie ludzki materiał genetyczny.

Rzuciłeś tezę, że testy molekularne na sars-cov-2 są nieskuteczne, a teraz domagasz się dowodów, które to potwierdzą. Czyli coś ci się pomieszało, gdyż to autor jest zobowiązany do przedstawienia choć cienia dowodu na poparcie swoich twierdzeń.

A wirusa możesz pooglądać np. tu:
https://www.niaid.nih.gov/news-events/novel-coronavirus-sarscov2-images

--
Bruno

Data: 2020-04-21 13:14:30
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Zacytowałeś to:

[...]

To ja się pytam czy to prawda czy mataczysz?

Data: 2020-04-21 04:21:30
Autor: Bruno Brunowski
Z cyklu testować testować testować
W dniu wtorek, 21 kwietnia 2020 13:14:31 UTC+2 użytkownik z napisał:
Zacytowałeś to:

[...]

Drogi niepełnosprytny, przecież tam jest wyraźnie napisano, że ten jeden konkretny produkt jest przeznaczony do badań naukowych i nie może być stosowany do diagnostyki. Ile razy trzeba ci to powtórzyć by dotarło?

--
Bruno

Data: 2020-04-21 16:48:20
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Przecież ustaliliśmy że metodologia we wszystkich takich testach jest identyczna. "Namnaża się" aż do uzyskania tego czego się szuka ;-)

A że nie ma lepszych to nie dowód że te są dobre.

Data: 2020-04-21 08:19:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 21 kwietnia 2020 16:48:23 UTC+2 użytkownik z napisał:
Przecież ustaliliśmy że metodologia we wszystkich takich testach jest identyczna. "Namnaża się" aż do uzyskania tego czego się szuka ;-)

A że nie ma lepszych to nie dowód że te są dobre.

Namnaża się to co jest w próbce, jak nie ma tam RNA wirusa, to nie ma szans aby to RNA się jakoś samoistnie namnożyło.

--
Bruno

Data: 2020-04-21 08:49:17
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 21 kwietnia 2020 17:37:17 UTC+2 użytkownik z napisał:
> Namnaża się to co jest w próbce, jak nie ma tam RNA wirusa, to nie ma szans aby to RNA się jakoś samoistnie namnożyło.
> Chyba że zrobi się to nie 45 (jak dotąd) a 60 razy i w tedy każdy wynik jest DODATNI.

To jest właśnie taki test którego nie powinno się stosować do celów diagnostycznych epidemiologicznych

Uświadom sobie że takie samo RNA występuje w wielu komórkach/substancjach. Ten test szuka kawałka wirusa NIE CAŁEGO WIRUSA

TEN TEST SIĘ NIE NADAJE DO DIAGNOSTYKI

Jeżeli czegoś w próbce nie ma to się nie namnoży i już.

Nie ma wzorca. Doczytaj co to jest ten i jak działa.

--
Bruno

Data: 2020-04-20 21:30:28
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
W dniu 2020-04-20 o 21:12, Bruno Brunowski pisze:
Niestety RT-PCR to obecnie najbardziej wiarygodna i uznana przez świat naukowy metoda.

I ja się z Tobą zgadzam. Tak jest. I nic więcej.

POZAMIATANE

Data: 2020-04-20 12:34:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 21:24:19 UTC+2 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
Niestety RT-PCR to obecnie najbardziej wiarygodna i uznana przez świat naukowy metoda. -- -
Ale nie nadaje siem do celow diagnostycznych i wykrywa tyle ze masz jakiegos wirusa z grupy nie podajonc konkretnie ktorego. Czyli ze zwyklom grypom idzesz razem z rodzinom na kwarantanne zaPObiegawczo ;P

Data: 2020-04-20 22:01:34
Autor: z

Data: 2020-04-21 07:07:12
Autor: Runt
W dniu 2020-04-20 o 22:01, pajac z pisze:
[...]

No to q...wa wymyśl zamiast bić pianę!

--
Runt

Data: 2020-04-20 13:37:51
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Ale innych interakcji testu z wirusami nie wykluczono tylKO te kilka? ;P Drogi douku ;)

Data: 2020-04-20 13:42:24
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 22:37:52 UTC+2 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
[...]

Na to odpowiedź masz w pierwszym zdaniu.

--
Bruno

Data: 2020-04-20 17:40:02
Autor: mrbluesky.pl
Z cyklu testować testować testować
Słuchałeś tego?
https://www.bitchute.com/video/yrgOyP8jrW6f/?fbclid=IwAR17j-- uWGwWqDGm0eX6EIQbhpgiqV__lUDkrjZ8T0ZfKHitOfYo0YnqfMg roznosi się wirusowo

Data: 2020-04-20 21:59:39
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 21 kwietnia 2020 02:40:03 UTC+2 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
Słuchałeś tego?
https://www.bitchute.com/video/yrgOyP8jrW6f/?fbclid=IwAR17j-- uWGwWqDGm0eX6EIQbhpgiqV__lUDkrjZ8T0ZfKHitOfYo0YnqfMg roznosi się wirusowo

Plaskoziemców i wyznawców reptilian słucham wyłącznie w celach rozrywkowych, a ten jest wyjątkowo nie śmieszny.

--
Bruno

Data: 2020-04-20 11:29:01
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Masz jakies dowody ze jakiekolwek inne testy sa specyfikowane pod covida19 czy tylko nie miesci sie to w glowie [wielu, tobie i mnie dotad] ze moze byc tak zle ze wszystkie uzywane na swiecie testy sa niespecyficzne?

Data: 2020-04-20 11:40:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 20:29:02 UTC+2 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
[...]

O choćby ten z Instytutu im. Pasteura w Paryżu:
"SPECIFICITY  Cross-reactivity with other respiratory viruses was tested with specimens known to be positive for a panel of respiratory viruses (influenza A(H1N1)pdm09, A(H3N2), B-Victoria, B-Yamagata; influenza C; RSV A, B; hBoV; hPIV; hMPV; HRV/enterovirus; adenovirus; hCoV (HKU1, OC43, 229E and NL63); MERS-CoV. None of the tested viruses showed reactivity with PCR2 and PCR4.  POSITIVE CONTROL FOR SARS-CoV-2 REAL-TIME RT-PCR"

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.who.int/docs/default-source/coronaviruse/real-time-rt-pcr-assays-for-the-detection-of-sars-cov-2-institut-pasteur-paris.pdf%3Fsfvrsn%3D3662fcb6_2&ved=2ahUKEwjz_NGi0vfoAhUwlIsKHVsHChkQFjAAegQIBBAB&usg=AOvVaw2sUZaSp7KWKMfDIDFQ5Xqg&cshid=1587407896983

--
Bruno

Data: 2020-04-19 13:03:09
Autor: Runt
W dniu 2020-04-19 o 12:48, z pisze:
[...]

Wróć do obsługi xero.

--
Runt

Data: 2020-04-19 16:11:33
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Ja tu właśnie rujnuję pisowską narrację a Ty mnie atakujesz? ;-)

Tak wiem... Nie tylko pisowską.

Ale będzie cyrk jak się okaże że to zwykła grypa których mnóstwo z podobną śmiertelnością tylko tak jakoś wyszło że zastosowano nieodpowiedni test i psipadkiem ;-) wyszły takie wyniki

Data: 2020-04-19 16:23:43
Autor: andal
On Sun, 19 Apr 2020 12:48:46 +0200, z wrote:

[...]

boukun nad tym pracuje, juz kupil lopate

Data: 2020-04-19 07:04:32
Autor: Runt
W dniu 2020-04-18 o 15:24, boukun pisze:

[...]

itd itp. ;-)

Nawiedzony jesteś? ;-)

--
Runt

Data: 2020-04-19 13:08:12
Autor: t-1
W dniu 2020-04-18 o 14:05, Alojzy Gąska pisze:

Krótko mówiąc (prawdopodobnie) wzięli matematyków i ci im policzyli jak najszybciej przetestować ludzi.

Zawsze miałem wstręt do matematyków.

Data: 2020-04-18 07:55:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 18 kwietnia 2020 11:15:39 UTC+2 użytkownik z napisał:
[...]

A jaki niby jest ten błąd? Uświadomisz nas?

Tylko nie wyskakuj z "namnażaniem aż do skutku", gdyż to tylko kompletny abnegat mógł wymyślić.

--
Bruno

Data: 2020-04-18 20:42:59
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Błąd jest w tym że ta wybrana sekwencja DNA (nie cały wirus bo nikt go nie widział) której się szuka przez namnażanie sranie w banie występuje w bardzo wielu komórkach/substancjach w tym ludzkich.
Producent testów PCR w instrukcji twierdzi że ten test nie może służyć do diagnostyki.
Test PCR znajduje za dużo wirusa niż go jest. O wiele za dużo.

Mamy po prostu zwykłą grypę.

Ale będzie czad jak się to wszystko wyjaśni na skalę światową.

Data: 2020-04-18 11:48:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 18 kwietnia 2020 20:43:04 UTC+2 użytkownik z napisał:
[...]

Ale bełkot. Kompletnie nie ogarniasz co to jest to całe CPR i jak działają testy, zresztą niezależnie od typu.

--
Bruno

Data: 2020-04-19 07:04:38
Autor: Runt
W dniu 2020-04-18 o 20:42, z pisze:
[...]

I to wszystko wymyśliłes obsługując "kserokopiarkę"? ;-)))
--
Runt

Data: 2020-04-19 12:50:50
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Dziwne. Dlaczego obok tej kserokopiarki leży spektrofotometr? ;-)

Data: 2020-04-19 13:05:00
Autor: Runt
W dniu 2020-04-19 o 12:50, z pisze:
Dziwne. Dlaczego obok tej kserokopiarki leży spektrofotometr? ;-)

Pewnie do zwalczania głupoty ludzkiej w dowolnych kolorach. ;-)

--
Runt

Data: 2020-04-19 16:03:58
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Ale wiesz czym się różni spektrofotometr od densytometru?

Data: 2020-04-20 07:40:04
Autor: Runt
W dniu 2020-04-19 o 16:03, z pisze:
Ale wiesz czym się różni spektrofotometr od densytometru?

Ale wiesz czym się różni modulacja od częstotliwości?
To typowa logomachia w twoim wykonaniu.
--
Runt

Data: 2020-04-20 11:34:51
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
logomachia w kserokopiarce?

Nie mam tyle izotopów ;-)

Data: 2020-04-20 12:10:09
Autor: Runt
W dniu 2020-04-20 o 11:34, z pisze:
logomachia w kserokopiarce?
??? ;-)))
Nie mam tyle izotopów ;-)
Nu! ;-)))

--
Runt

Data: 2020-04-20 12:13:16
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Widzisz jaki pocieszny jesteś ;-)

Data: 2020-04-20 12:19:58
Autor: Runt
W dniu 2020-04-20 o 12:13, z pisze:
Widzisz jaki pocieszny jesteś ;-)
Nu! ;-)

--
Runt

Data: 2020-04-18 12:12:30
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Coś to nie tak, ktoś coś chlapnął, jak Jerzy Zięba, a inni biorą to za prawdę objawioną. A jednak ci pozytywnie zweryfikowani testami umierają i tu statystyka nie kłamie.

Closed Cases
733,913
Cases which had an outcome:
579,187 (79%)
Recovered / Discharged

154,726 (21%)
Deaths

boukun

Data: 2020-04-18 10:23:24
Autor: mrbluesky.pl
Z cyklu testować testować testować
A jednak ci pozytywnie zweryfikowani testami umierają i tu statystyka nie kłamie. -- -
Mogom jeszcze umierac na cos zupelnie innego, czego testy akurat
nie wykrywajom, a ze cowid czy co to tam jest [np te egzosomy]
jest[som] POwszechny[e] to covida POwiesili medialnie za to...

Data: 2020-04-18 19:46:21
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Jak się słucha niektórych mądrych doktorów czy tego od medycyny naturalnej, to niby te respiratory przyczyniają się do większej ilości zgonów, niż gdyby ich nie stosować i pozwolić pacjentom umrzeć bez "wspomagania" :( Jest niewątpliwie laboratoryjnie wyhodowany koronawirus, który w większości przypadków zakażenia rozwala płuca. Fale elektromagnetyczne mogą uszkadzać odporność.

boukun

Data: 2020-04-18 11:16:40
Autor: mrbluesky.pl
Z cyklu testować testować testować
 jednak ci pozytywnie zweryfikowani testami umierają i tu statystyka nie kłamie. -- - Mogom jeszcze umierac na cos zupelnie innego, czego testy akurat nie wykrywajom, a ze cowid czy co to tam jest [np te egzosomy] jest[som] POwszechny[e] to covida POwiesili medialnie za to... -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Jak się słucha niektórych mądrych doktorów czy tego od medycyny naturalnej, to niby te respiratory przyczyniają się do większej ilości zgonów, niż gdyby ich nie stosować i pozwolić pacjentom umrzeć bez "wspomagania" :( Jest niewątpliwie laboratoryjnie wyhodowany koronawirus, który w większości przypadków zakażenia rozwala płuca. Fale elektromagnetyczne mogą uszkadzać odporność. -- -
Ten wirus moze byc tylKO przykrywKOm wypuszczonom by tuszowac uszkodzenia zdrowotne w POpulacji wynikle z dzialan KOrPOracji technologicznych. Palacze, otyli, raKOwcy itp. Pandemia nawet moze sluzyc do wyciszania protestow sPOlecznych we wszelkich problematycznych kwestiach sPoleczno-zdrowotnych. O wykanczaniu staruszKOw eutanatycznie w domach opieki...

Data: 2020-04-18 19:37:45
Autor: andal
Z cyklu testować testować testować
On Sat, 18 Apr 2020 11:16:40 -0700, mrbluesky.pl wrote:

-- -
[...]

czy musisz kaleczyc polski jezyk  ?

Data: 2020-04-18 21:55:06
Autor: t-1
W dniu 2020-04-18 o 20:16, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:

Fale elektromagnetyczne mogą uszkadzać
odporność.

Mogą tez wzmagać.
Np. promieniowanie słoneczne, które jest niewątpliwie falą elektromagnetyczną, rozsądnie zażywane zwiększa odporność.

Data: 2020-04-18 22:00:52
Autor: boukun
[...]

Jedno jest pewne, że jest to chemiczny wirus, działanie jego jest podobne do chemioterapii przy przeszczepie komórek macierzystych, powikłania typu utrata węchu i smaku na to wskazują.

boukun

Data: 2020-04-18 20:34:26
Autor: andal
On Sat, 18 Apr 2020 22:00:52 +0200, boukun wrote:

[...]

juz lekarza sie nie bawisz?

zostales teraz chemikiem ?

za czesto lizesz patelnie i straciles węch ?

Data: 2020-04-19 07:01:43
Autor: Runt
W dniu 2020-04-18 o 22:00, boukun pisze:

Jedno jest pewne, że jest to chemiczny wirus, działanie jego jest podobne do chemioterapii przy przeszczepie komórek macierzystych, powikłania typu utrata węchu i smaku na to wskazują.

Lucek, robisz za kolejnego znachora? Co z 5G?

--
Runt

Data: 2020-04-19 11:47:16
Autor: boukun
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

5G nas wszystkich pozabija, to już się dzieje.

boukun

Data: 2020-04-19 13:02:32
Autor: Runt
W dniu 2020-04-19 o 11:47, boukun pisze:
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Lucek, robisz za kolejnego znachora? Co z 5G?

5G nas wszystkich pozabija, to już się dzieje.

Jeszcze nie wdrożono a juz zabija? ;-)
Czy to nie twoi idole byli "za"?

--
Runt

Data: 2020-04-19 13:07:02
Autor: t-1
Z cyklu testować testować testować
W dniu 2020-04-19 o 11:47, boukun pisze:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

5G nas wszystkich pozabija, to już się dzieje.

boukun

A co dopiero 6G nie mówiąc o 7G.

Data: 2020-04-19 16:21:57
Autor: andal
On Sun, 19 Apr 2020 13:07:02 +0200, t-1 wrote:

W dniu 2020-04-19 o 11:47, boukun pisze:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

5G nas wszystkich pozabija, to już się dzieje.

boukun

A co dopiero 6G nie mówiąc o 7G.

on mial sen ze bedzie grabarzem i nie moze sie doczekac

miej troche milosierdzia i przestan go draznic :-)

Data: 2020-04-19 07:04:04
Autor: Runt
W dniu 2020-04-18 o 19:46, boukun pisze:
Fale elektromagnetyczne mogą uszkadzać odporność.

Mogą czy uszkadzają? Zdecyduj się!

--
Runt

Data: 2020-04-19 12:54:23
Autor: t-1
W dniu 2020-04-19 o 07:04, Runt pisze:
W dniu 2020-04-18 o 19:46, boukun pisze:
Fale elektromagnetyczne mogą uszkadzać odporność.

Mogą czy uszkadzają? Zdecyduj się!

A jaka sprzeczność w tym widzisz?

Opalając się na plaży (fale elektromagnetyczne ze słońca) możesz dostać udaru lub oparzeń a nawet raka skóry. Ale czyniąc to z umiarem zyskujesz zdrowia.

Data: 2020-04-19 13:13:02
Autor: Runt
W dniu 2020-04-19 o 12:54, t-1 pisze:
W dniu 2020-04-19 o 07:04, Runt pisze:
W dniu 2020-04-18 o 19:46, boukun pisze:
Fale elektromagnetyczne mogą uszkadzać odporność.
Mogą czy uszkadzają? Zdecyduj się!
A jaka sprzeczność w tym widzisz?
Taka jak w możesz żyć i żyjesz.
Opalając się na plaży (fale elektromagnetyczne ze słońca) możesz dostać udaru lub oparzeń a nawet raka skóry.
Możesz. Czyli istnieje możliwość, a nie pewność!
Ale czyniąc to z umiarem zyskujesz zdrowia.
Porównywanie natężenia promieniowania słońca z promieniowaniem 5G jest jak porównywać Saharę z ziarnkiem piasku na pustyni błędowskiej.
O ile szkodliwość długotrwałego wystawiania ciała na "promienienie słoneczne" jest potwierdzone o tyle szkodliwość 5G jest obecnie teorią.

--
Runt

Data: 2020-04-19 20:22:31
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Tak samo jak człowiek może spowodować ocieplenie klimatu ;-)

Data: 2020-04-18 23:36:23
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5e9ac539$0$558$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

[...]

źródło to jakiś pisowski instytut danych z dupy :DDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-04-19 07:01:10
Autor: Runt
W dniu 2020-04-18 o 11:15, z pisze:
[...]

Daj link do tych swoich rewelacji.

--
Runt

Data: 2020-04-18 12:09:15
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Byłbym skłonny nawet w to uwierzyć, a tym bardziej, że o tym właśnie wspomina Jarzy Zięba w najnowszym materiale
https://youtu.be/zdVeyBxWjno

Gdyby nie to, że w końcu podwójnie wykonany test negatywny u wyleczonych, nie może być dalej , czy też inaczej błędny.

boukun

Data: 2020-04-18 12:39:47
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
wspomina Jarzy Zięba w najnowszym materiale

A kto to ten Zięba jest?

On też potwierdza jak się robi testy "genetyczne"?

Data: 2020-04-18 11:59:52
Autor: Budzik
Z cyklu testować testować testować
Użytkownik z z@z.pl ...

wspomina Jarzy Zięba w najnowszym materiale

A kto to ten Zięba jest?

On też potwierdza jak się robi testy "genetyczne"?

Zieba to taki szarlatan co znalazł sposób na sprzedawanie witc 30 razy drozej niz w aptece...

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

Data: 2020-04-18 14:33:39
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Zieba to taki szarlatan co znalazł sposób na sprzedawanie witc 30 razy
drozej niz w aptece...

I to jest Twoja wiedza na temat Zięby?

Czytałeś widziałeś filmiki o raku, o zgadze o cholesterolu i cukrze?

Jak za rok czy 2 to jebane VHO powie to samo to będziesz też go nazywał szarlatanem?

Data: 2020-04-18 17:59:51
Autor: Budzik
Z cyklu testować testować testować
Użytkownik z z@z.pl ...

Zieba to taki szarlatan co znalazł sposób na sprzedawanie witc 30
razy drozej niz w aptece...

I to jest Twoja wiedza na temat Zięby?

Nie, to są wnioski.

Czytałeś widziałeś filmiki o raku, o zgadze o cholesterolu i cukrze?

Cos ogladałem i pomyslałem ze jakis nawiedzony, wszystkowiedzacy, on sam przeciw całej nauce. A  potem trafiam na jego sklep gdzie te wszystkie jego "odkrycia" przekładaja sie na przepłacanie wielokrotnie za to samo co w sklepach to mi wiecej do szczescia nie trzeba.

I byc moze pomiedza setką kłamstw i wymysłów pojawia sie czasami coś zgodnego z prawda. Niczego to nie zmienia w patrzeniu na niego jako na całosc.

Jak za rok czy 2 to jebane VHO powie to samo to będziesz też go
nazywał szarlatanem?

Znaczy co powie? Ze cukier zły? Juz dawno powiedziało ze powinnismy jesc przede wszystkim warzywa.

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2020-04-18 12:55:57
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Obejrzyj materiał, który podałem w linku do YT i zobaczysz, co ma gościu w tym temacie do powiedzenia.

boukun

Data: 2020-04-19 07:04:09
Autor: Runt
W dniu 2020-04-18 o 12:09, boukun pisze:

Byłbym skłonny nawet w to uwierzyć, a tym bardziej, że o tym właśnie wspomina Jarzy Zięba w najnowszym materiale
https://youtu.be/zdVeyBxWjno

Ogłoście tego J.Ziębę Zbawcą i bedzie po pandemii.

Gdyby nie to, że w końcu podwójnie wykonany test negatywny u wyleczonych, nie może być dalej , czy też inaczej błędny.

Rzygać mi się chce czytając wasze "mondrości".
--
Runt

Data: 2020-04-19 11:06:59
Autor: Zenek Kapelinder
Z cyklu testować testować testować
Rzygac to ci się chce pojebie pizdziaku vel runt dziura w dupie po angielskiej denaturze jaka wczoraj chlales i do 6:30 w niedzielę nie wytrzeźwiałes. ciebie los strasznie skaleczył. Najpierw jako noworodka matka porzuciła zima zapakowanego do foliowej torby przy śmietniku. Później nic lepiej nie było, jakis katolicki dom dziecka z księdzem dającym do ssania. Następny był burdel dla zasluzonych nazistow. A teraz za taliba w Londynie robisz i w śmietnikach remanenty robisz żeby przeżyć. Weź skończ ta farsę a nie życie i się podpal w proteście.

Data: 2020-04-20 07:40:37
Autor: Runt
budowlańcy na ratunek krajowi
W dniu 2020-04-19 o 20:06, CWEL Zenek Kapelinder pisze:
Rzygac to ci się chce pojebie pizdziaku vel runt dziura w dupie
zenusiu, rzygać to mi się chce jak "czytam" twoje logorea.
po angielskiej denaturze
zenusiu, nie wiem co wy tam na tej budowie chlejecie. chyba nie kefir?
jaka wczoraj chlales
zenusiu, mało mnie obchodzi, że z geby jedzie ci tak samo jak z twego tyłka. najwyrażniej koty uwielbiaja te twoje arystokratyczne zapachy.
i do 6:30 w niedzielę nie wytrzeźwiałes.
oooo, zenusiu. czyli zdarzył ci się kolejny raz przysnąć razem z kotami w smietniku? cos ty chłopino dziabał? jakiś mix płynu hamulcowego?
ciebie los strasznie skaleczył.
o tak zenusiu, los cie tak okrutnie pokarał. nie dość, że masz IQ <60 to jeszcze spadłes z rusztowania na łeb i klepki ci poodpadały.
Najpierw jako noworodka matka
ty zenusiu nie miałeś matki. jesteś dzieckiem dwóch mongolskich pedziów.
porzuciła zima zapakowanego do foliowej torby przy śmietniku.
no widzisz zenusiu, miałes szczęście, że cię cyganie znaleźli i "adoptowali". nie miałeś jednak szczęscia, a może i miałes kiedy cie sprzedali do sowieckiego burdelu jako małpiego bękarta.
Później nic lepiej nie było,
czyżbys zenusiu utracił pamięć? aaa spadłeś z rusztowania ;-)))
jakis katolicki dom dziecka z księdzem dającym do ssania.
te wspomnienia wciąż cię dręcza, prawda zenusiu? czarno wciąz to widzisz, prawda? Przez ile czarnych rozporków przeszedłes zenusiu?
Następny był burdel dla zasluzonych nazistow.
no to zenuiu awansowałes w hierarchii! w zawód wprowadził cie Lordzik?
A teraz za taliba w Londynie robisz
zenusiu, mylisz Bałuty z Londynem. przy twoim "wysokim" IQ pewnie to normalne że nie masz pojęcia o świecie. twój nędzny żywot ogranicza się do rejonów smietników. tam cię poczęto i tam dokonasz żywota. ;-)
i w śmietnikach remanenty robisz
zenusiu, zgadza ci sie liczba tacek z kocim żarciem?
żeby przeżyć.
zenusiu, jak ty dozyjesz do wyborów to będzie cudowne ocalenie.
Weź skończ ta farsę a nie życie
zenusiu, wykopałes juz sobie dół z wapnem?
i się podpal w proteście.
zenusiu, poczekaj z tym do wyborów!

no co zenusiu, znów zaczynasz? obiecałeś poprawę!
Ostrzegałem, że ci oddam w twoja lombrozowską mordę!

przepraszam uczestników tego szacownego forum.
zenus jest jak chinska zaraza dlatego szukam antidotum/szczepionki na tego "kochasia" ;-)))

nie nie zamierzam mu odpuścić, nastawianie drugiego policzka to zgoda na szerzenie się zła. Jak widać dobrem nie zawsze zwycięży się zło.

--
Runt

Data: 2020-04-22 09:19:39
Autor: Runt
Z cyklu paszka morozow
W dniu 2020-04-21 o 12:27, dureń genetyczny Zenek Kapelinder pisze:
Jakie to ma znaczenie że się nie urodziłeś w PRL.
ty ormowcu nie wiesz gdzie się urodziłes! ;-)
Z mlekiem matki nic nie wyssales
ty ssałeś z mongolskiego fiuta ;-)))
bo cię pizdziak vel runt dziura w dupie głodnego zapakowanego w reklamówkę zima przy śmietniku zostawiła.
zenusiu, opisujesz swoją historie ;-)))
Jeśli już coś ssales to fiuta Batmanowi w przykościelnym domu dziecka.
zenusiu, skad u ciebie takie zamiłowanie do męskich genitaliów? ;-)))
To że gnida
zenusiu, większej gnidy niz ty nie ma w całej galaktyce ;-)))
jesteś dostałeś w genach po nn ojcu.
zenusiu, ty masz geny po bezpańskim kundlu! ;-))
W PRL byś się sprawdził.
ty się sprawdziełs jako ORMO-iwec donosiciel ;-)))
Najpierw byś uprzejmie donosił na innych.
ty zenusiu donosiłes z odrazą? ;-)))
Potem byś dalej donosił i jednocześnie czytał donosy innych.
opisujesz zenusiu siebie! ;-)
A że PRL-u nie ma mieszkasz pod mostem a Anglii
zenusiu, ty jesteś bezdomny i sypiasz po smietnikach ;-)))
i zresz co inni wyrzuca.
zenusiu, jak ci smakuje żarcie z kocich tacek? ;-)))
chłopie, idź do lekarza i lecz się chociaz na nogi! ;-))))

panowie i panie, znacie sposób by pozbyc się tego idioty zenusia? ;-)

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-04-22 08:32:26
Autor: Zenek Kapelinder
Z cyklu paszka morozow
POdpal się w proteście to nie tylko ja zniknę z twojego pizdziak vel runt dziura w dupie życia. Zadarłeś chociaż nie miałeś żadnego powodu szmaciarzu z niewłaściwa osoba.

Data: 2020-04-22 20:16:53
Autor: Runt
Z cyklu paszka morozow
W dniu 2020-04-22 o 17:32, cwel Zenek Kapelinder pisze:
POdpal się w proteście to nie tylko ja zniknę z twojego pizdziak vel runt dziura w dupie życia. Zadarłeś chociaż nie miałeś żadnego powodu szmaciarzu z niewłaściwa osoba.

W O N !!!

Data: 2020-04-25 05:15:06
Autor: mrbluesky.pl
Testowac testowac testowac! TylKO czym?

Testowac testowac testowac! TylKO czym?
Eksperci POwoli przyznajom ze wszystkie dostepne testy RNA sa do bani:

https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-polsce,falszywe-wyniki-testow-na-koronawirusa-to-powazny-problem-- rozmowa-z-doktorem-pawlem-grzesiowskim,artykul,75022873.html

Data: 2020-04-19 16:12:56
Autor: z
Z cyklu testować testować testować
Nie bądź taki wybredny. Wszystko co bije w PiS jest DOBRE ;-)

Z cyklu testować testować testować