Z cyklu testować testować testować

Data: 2020-04-18 07:34:35
Autor: Bruno Brunowski
Z cyklu testować testować testować
W dniu sobota, 18 kwietnia 2020 10:35:02 UTC+2 użytkownik z napisał:
Wiecie że testy GENETYCZNE polegają na sztucznym pomnażaniu materiału genetycznego 45 razy aż się znajdzie to czego się szukało?

To nie jest fizyczne znajdowanie wirusa. To jest taka HODOWLA z założeniem że rośnie wszystko równomiernie. Takie założenie.

Ale im więcej namnażania tym większy błąd. Jeśli namnożymy 60 razy to się okaże że każdy pacjent jest ZARAŻONY.

Skutek: teki test potrafi być aż w 80% pozytywnie błędny

Autor takiego sposobu "wykrywania" kilkadziesiąt lat temu stanowczo odradzam stosowania go do celów epidemiologicznych

Test PSR ma oszacowaną skuteczność bo nie dało się sprawdzić go na 100% zdrowych pacjentach. NO BO JAK...

Także ten...
Wpisujcie miasta ;-)

Ja p... jakie głupoty. Jak nie ma w próbce RNA wirusa, to jak ma się namnożyć? Siadaj, z inżynierii genetycznej pała. Ale towarzystwo się tu zebrało. Jeden walczy z testami na Covid-19, drugi z 5G, jacyś proepidemicy też się znajdą...

Chyba tylko płaskoziemcy się jeszcze nie ujawnili.

--
Bruno

Data: 2020-04-18 17:59:51
Autor: Budzik
Z cyklu testować testować testować
Użytkownik Bruno Brunowski brunoj@interia.pl ...

[...]

Ze znanych mi przypadków powiedziałbym ze to sa zbiory łaczne.
Jak ktos jest w grupie antyszczepionkowców, chemtraillsów, teraz 5G to najczesciej wierzy tez w inne "ciekawostki".
Chociaz trzeba przyznac ze płaskoziemcy w tej grupie to juz jednostki wybitnie mocno zideologizowane.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

Z cyklu testować testować testować