Z cynlu UE się przypier...a

Data: 2019-06-05 07:29:59
Autor: z
Z cynlu UE się przypier...a
Teraz biurom brukselskim nie podoba się że Polacy chcą aby dowody osobiste pordukowała Wytwórnia Papierów Wartościowych a nie firma staszek i leszek spzooo widmo i banany wyłoniona w przetargu.

Słuszną linie ma nasz UE ;-)

Data: 2019-06-05 12:40:19
Autor: Pisiorowy Escobar
Z cynlu UE się przypier...a
z <z@z.pl> napisał(-a):

[...]

ustawiony przetarg pod misiewiczów z państwowej firmy

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-06-05 06:33:37
Autor: Bruno Brunowski
Z cynlu UE się przypier...a
W dniu środa, 5 czerwca 2019 15:22:21 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-06-05 o 12:40, Pisiorowy Escobar pisze:
> ustawiony przetarg pod misiewiczów z państwowej firmy

Właśnie nie ma przetargu. Jest zapis w ustawie.
Podaj jakiś powód żeby tak ważne dokumenty jak dowody osobiste produkowała firma z przetargu.

Może ci z przetargu wyprodukowaliby bez błędów:
https://www.rp.pl/W-sadzie-i-urzedzie/303159945-Blad-w-nowych-e-dowodach-osobistych.html
https://www.rmf24.pl/fakty/news-w-e-dowodach-brakuje-istotnych-danych-mswia-uspokaja,nId,3026599

Banknoty też z przetargu po taniości bo tak chce UE?

Nie wiem jak banknoty, ale monety od dawna są produkowane "po taniości".

--
Bruno

Data: 2019-06-05 15:36:09
Autor: z
Z cynlu UE się przypier...a
W dniu 2019-06-05 o 15:33, Bruno Brunowski pisze:
Może ci z przetargu wyprodukowaliby bez błędów:

Z pewnością ;-)

Data: 2019-06-05 15:31:14
Autor: A. Filip
Z cynlu UE się przypier...a
z <z@z.pl> pisze:
[...]

To równie logiczne jak _obowiązkowy_ przetarg na dowody osobiste, nieprawdaż?
Ja jestem za tym by na wszystkie stanowiska w UE były przetargi i
zatrudnianie tych co będą chcieli najmniej! ;-)

Chociaż znaczenie dowodów osobistych jako dokumentu spada i danych
biometrycznych (łatwości identyfikacji osoby) i sprawdzeniach w bazach
danych "po necie".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-05 15:34:42
Autor: z
Z cynlu UE się przypier...a
W dniu 2019-06-05 o 15:31, A. Filip pisze:

Chociaż znaczenie dowodów osobistych jako dokumentu spada i danych
biometrycznych (łatwości identyfikacji osoby) i sprawdzeniach w bazach
danych "po necie".

Spada też znaczenie pieniądza drukowanego ;-)

Data: 2019-06-05 17:06:47
Autor: Pajdak
Z cynlu UE się przypier...a
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5cf7c20b$0$31099$65785112news.neostrada.pl...
[...]

KTO ogłosił przetarg?

Banknoty też z przetargu po taniości bo tak chce UE?

https://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/gdzie-drukowane-sa-polskie-zlote-zagraniczne-media-donosza-ze-w-chinach/l3w700p

https://niezalezna.pl/96502-mi6-drukuje-polskie-banknoty

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/swiat/1774550,1,fabryki-gotowki.read

NBP emituje walutę. Rozumiesz aż tyle? ;-))

--
Pajdak

Data: 2019-06-05 22:27:03
Autor: z
Z cynlu UE się przypier...a
W dniu 2019-06-05 o 17:06, Pajdak pisze:

KTO ogłosił przetarg?

Nikt

https://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/gdzie-drukowane-sa-polskie-zlote-zagraniczne-media-donosza-ze-w-chinach/l3w700p

"Jak Polacy zechcą w Chinach to można a jak w Wytwórni Papierów wartościowych to się przypier...limy za przetargu nie zrobili"

"Może nawet złamali w ten sposób DEMOKRACJĘ" ;-)

Data: 2019-06-06 08:31:26
Autor: Pajdak
Z cyklu UE się przypier...a do banknotów
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5cf8259a$0$521$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2019-06-05 o 17:06, Pajdak pisze:

KTO ogłosił przetarg?

Nikt

To w czym masz p;roblem?

[...]

Nie masz POjęcia o czym piszesz. Druk banknotów to nie takie proste jak się wydaje. Fałszywki mogą rozwalić system bankowy nie tylko w PL. Nie podniecaj się! ;-)

--
Pajdak

Data: 2019-06-06 11:11:35
Autor: z
Z cyklu UE się przypier...a do banknot Ăłw
W dniu 2019-06-06 o 08:31, Pajdak pisze:
To w czym masz p;roblem?

Ja? UE ma problem. Czytasz chociaż po łebkach?

Nie masz POjęcia o czym piszesz. Druk banknotów to nie takie proste jak się wydaje. Fałszywki mogą rozwalić system bankowy nie tylko w PL. Nie

Dlatego naturalnym wydaje się że banknoty i dowody osobiste wykonuje państwowa firma z wieloletnim doświadczeniem pod odpowiednim nadzorem nie nastawiona tylko na zysk.
Po kiego hu... tu przetarg?

Data: 2019-06-07 06:34:14
Autor: Pajdak
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5cf8d8c9$0$17346$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2019-06-06 o 08:31, Pajdak pisze:
To w czym masz p;roblem?

Ja? UE ma problem. Czytasz chociaż po łebkach?

Nie "dyskutuję" z UE tylko z tobą. Jarzysz?

[...]

Nie masz POjęcia o czym piszesz. Druk banknotów to nie drukowanie ulotek.

Po kiego hu... tu przetarg?

Data: 2019-06-07 08:11:31
Autor: z
Z cyklu UE się przypier...a do banknot Ăłw
Napisałeś aż trzy zdania i w każdym udowodniłeś że jesteś tępą dzidą ;-)

Zaglądasz czasem do bazy przydatnych odpowiedzi? masz je tam posegregowane. Wybieraj takie żeby nie było od czapy i cokolwiek na temat.

Data: 2019-06-07 08:14:57
Autor: z
Z cyklu UE się przypier...a do banknot Ăłw
Synku o drukowaniu to mógłbyś się wiele jeszcze nauczyć.
O różnicach i podobieństwach też.
Mówimy o ważnych "drukach" i sposobie nad ta produkcją nadzoru.
UE chce żeby decydował przetarg.
Wg. mnie DEBILNE żądanie.

Data: 2019-06-05 13:09:11
Autor: Pajdak
Z cynlu UE się przypier...a
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5cf75358$0$17345$65785112news.neostrada.pl...
Teraz biurom brukselskim nie podoba się że Polacy chcą aby dowody osobiste pordukowała Wytwórnia Papierów Wartościowych a nie firma staszek i leszek spzooo widmo i banany wyłoniona w przetargu.

Kto ogłosił przetarg? UE?

Słuszną linie ma nasz UE ;-)

Kolejny raz udowadniasz żeś pieniacz i tłumok! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-06-05 15:32:59
Autor: z
Z cynlu UE się przypier...a
W dniu 2019-06-05 o 13:09, Pajdak pisze:
Kto ogłosił przetarg? UE?

UE chce przetargu. Na banknoty też będzie wymagała?

Data: 2019-06-05 17:08:25
Autor: Pajdak
Z cynlu UE się przypier...a
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5cf7c48e$0$529$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2019-06-05 o 13:09, Pajdak pisze:
Kto ogłosił przetarg? UE?

UE chce przetargu. Na banknoty też będzie wymagała?

Pytaniem było: kto ogłosił przetarg? Przetarg taki może ogłosić tylko idiota. Kombinuj dlaczego.

--
Pajdak

Data: 2019-06-05 22:28:52
Autor: z
Z cynlu UE się przypier...a
W dniu 2019-06-05 o 17:08, Pajdak pisze:

Pytaniem było: kto ogłosił przetarg? Przetarg taki może ogłosić tylko idiota. Kombinuj dlaczego.

UE się przypierdala że Polska nie ogłosiła _przetargu_ tylko wpisała w ustawę wykonawcę.

Znaczy UE = IDIOTA? ;-)

Data: 2019-06-06 08:33:13
Autor: Pajdak
Z cynlu UE się przypier...a
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5cf82607$0$521$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Właśnie. "Wpisała w ustawę". Pomyśl. Patrz afera Huawei. Myśl.

Znaczy UE = IDIOTA? ;-)

Nie. Ty - tak! ;-)

--
Pajdak

Data: 2019-06-06 11:13:34
Autor: z
Z cynlu UE się przypier...a
Sam napisałeś że papiery wartościowe i dokumenty to poważna sprawa.
Zdzicho z Rychem w garażu na Romayorze raczej nie powinni tego robić choć historia pokazuje że potrafią ;-)

Data: 2019-06-07 06:36:42
Autor: Pajdak
Z cynlu UE się przypier...a
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5cf8d93f$0$17346$65785112news.neostrada.pl...
Sam napisałeś że papiery wartościowe i dokumenty to poważna sprawa.
Zdzicho z Rychem w garażu na Romayorze raczej nie powinni tego robić choć historia pokazuje że potrafią ;-)

Ooooo! Widzę, że dotarło! Mysl! Myśl!  ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-06-07 08:18:26
Autor: z
Z cynlu UE się przypier...a
Czyli nie przeczytałeś nawet pierwszego postu ze zrozumieniem.

Rycho ze Zdzichem potrafią zrobić banknot czy DO.

Pytanie jest tylko czy powinni w ogóle o czymś takim myśleć i czy UE powinna stwarzać im NADZIEJĘ że wygrają kiedykolwiek jakiś PRZETARG w tym temacie.

Data: 2019-06-05 15:41:26
Autor: z
Z cynlu UE się przypier...a
Chwila bo zbaczamy na poboczne tory.

Czy UE jest potrzebna po to żeby decydować jak suwerenne państwo sobie załatwia dowody osobiste?

To jest jakaś jazda pod prąd. Gdyby zarzadzili odgórnie że nowe europejskie wzory DO produkuje się tu i tu.
to można by zrozumieć unijny totalitaryzm.

Data: 2019-06-05 17:16:35
Autor: Pajdak
Z cynlu UE się przypier...a
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5cf7c688$0$536$65785112news.neostrada.pl...
Chwila bo zbaczamy na poboczne tory.

Czy UE jest potrzebna po to żeby decydować jak suwerenne państwo sobie załatwia dowody osobiste?

https://medianarodowe.com/e-dowody-niezgodne-z-ustawa-mswia-twierdzi-ze-sa-wazne/

Któryś z posłów PiS zaproponował by poski dowód osobisty był "bardziej katolicki" ;-)))

To jest jakaś jazda pod prąd. Gdyby zarzadzili odgórnie że nowe europejskie wzory DO produkuje się tu i tu.
to można by zrozumieć unijny totalitaryzm.

Nie masz pojęcia o czym bredzisz więc jak mówi Igor który jest pół Brytyjczykiem, pół Ukraińcem - "zdiełaj szarap!"

--
Pajdak

Data: 2019-06-05 22:31:23
Autor: z
Z cynlu UE się przypier...a
Mowa jest o procedurze przetargu której domaga się UE.
Na co przetarg? Na wykonanie dowodów osobistych.

Kto jest idiotą? Komisarze unijni czy polski rząd?

Data: 2019-06-06 08:36:07
Autor: Pajdak
Z cynlu UE się przypier...a
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5cf8269d$0$521$65785112news.neostrada.pl...
Mowa jest o procedurze przetargu której domaga się UE.

To już nie przetarg tylko prodedura? ;-)
Chyba przerasta to ciebie! ;-)))

Na co przetarg? Na wykonanie dowodów osobistych.

Nie ma znaczenia. Procedura POwinna zabezpieczyć interesy PL i UE.

Kto jest idiotą? Komisarze unijni czy polski rząd?

To 2-gie, ale w tym przypadku ty.

--
Pajdak

Data: 2019-06-06 11:16:25
Autor: z
Z cynlu UE się przypier...a
W dniu 2019-06-06 o 08:36, Pajdak pisze:

To już nie przetarg tylko prodedura? ;-)
Chyba przerasta to ciebie! ;-)))

Jak widać sformułowanie: "procedura przetargowa" Cię przerasta.
Użycie innego słowa żeby się nie powtarzały sprawia że się gubisz.

PS. Al ty przecież prosto napisany jesteś ;-)

Data: 2019-06-07 06:54:14
Autor: Pajdak
Z cynlu UE się przypier...a
[...]

Jak dziecko we mgle ;-)))

PS. Al ty przecież prosto napisany jesteś ;-)

Ty natomiast arabską cyrylicą! ;-))))

--
Pajdak

Data: 2019-06-07 08:19:49
Autor: z
Z cynlu UE się przypier...a
6:0
Bijesz jakiś rekord? Dlaczego tylko 3 zdania w poście? RAMu brak?

Data: 2019-06-07 18:38:29
Autor: Pajdak
Z cynlu UE się przypier...a
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5cfa0207$0$532$65785112news.neostrada.pl...
6:0
Bijesz jakiś rekord? Dlaczego tylko 3 zdania w poście? RAMu brak?

Próbowałes zmienić lekarza?

--
Pajdak

Data: 2019-06-07 18:58:58
Autor: A. Filip
Z cynlu UE się przypier...a
"Pajdak" <runt@anekumena.prv> pisze:
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
6:0
Bijesz jakiś rekord? Dlaczego tylko 3 zdania w poście? RAMu brak?

Próbowałes zmienić lekarza?

Tobie pomogło?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-10 02:15:00
Autor: Pisiorowy Escobar
Z cynlu UE się przypier...a
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

"Pajdak" <runt@anekumena.prv> pisze:
> pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
>
> Próbowałes zmienić lekarza?

Tobie pomogło?

a tobie pomógł nauczyciel ?

Data: 2019-06-07 10:56:20
Autor: Zenek Kapelinder
Z cynlu UE się przypier...a
Kenkarty juz drukowali dla nas niemcy i sie na dluzej nie przyjely. Moze by znowu chcieli?

Data: 2019-06-09 08:38:56
Autor: Yogi
Z cynlu UE się przypier...a
Dnia Fri, 7 Jun 2019 10:56:20 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

Kenkarty juz drukowali dla nas niemcy i sie na dluzej nie przyjely. Moze by znowu chcieli?

Wy Kapelinder kochacie przecież niemców. Nawet ksywkę macie typowo
szwanbska. Jesteście kryptokomuchem ze szwabskiej psiarni.

Data: 2019-06-09 06:45:32
Autor: Zenek Kapelinder
Z cynlu UE się przypier...a
Kapelinder pochodzi z gwary radomskiej. Tak jak wodniarka, piterek, kanar czy spolszczony hajc (pieniadze) z lodzkiej a gdzies indziej hajs. Yogi to kolega Bubu. Glupi niedzwiedz z rysunkowej amerykanskiej bajki. To wole byc Zenkiem Kapelindrem chociaz z Radomiem mam tyle wspolnego ze pozyczam innym pieniadze jak z niego wracam. Zanim zaczniesz szukac slomki w cudzym oku sprawdz czy w Twoim bala nie ma.

Z cynlu UE się przypier...a