Z cynlu UE się przypier...a

Data: 2019-06-05 15:41:26
Autor: z
Z cynlu UE się przypier...a
Chwila bo zbaczamy na poboczne tory.

Czy UE jest potrzebna po to żeby decydować jak suwerenne państwo sobie załatwia dowody osobiste?

To jest jakaś jazda pod prąd. Gdyby zarzadzili odgórnie że nowe europejskie wzory DO produkuje się tu i tu.
to można by zrozumieć unijny totalitaryzm.

Data: 2019-06-05 17:16:35
Autor: Pajdak
Z cynlu UE się przypier...a
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5cf7c688$0$536$65785112news.neostrada.pl...
Chwila bo zbaczamy na poboczne tory.

Czy UE jest potrzebna po to żeby decydować jak suwerenne państwo sobie załatwia dowody osobiste?

https://medianarodowe.com/e-dowody-niezgodne-z-ustawa-mswia-twierdzi-ze-sa-wazne/

Któryś z posłów PiS zaproponował by poski dowód osobisty był "bardziej katolicki" ;-)))

To jest jakaś jazda pod prąd. Gdyby zarzadzili odgórnie że nowe europejskie wzory DO produkuje się tu i tu.
to można by zrozumieć unijny totalitaryzm.

Nie masz pojęcia o czym bredzisz więc jak mówi Igor który jest pół Brytyjczykiem, pół Ukraińcem - "zdiełaj szarap!"

--
Pajdak

Data: 2019-06-05 22:31:23
Autor: z
Z cynlu UE się przypier...a
Mowa jest o procedurze przetargu której domaga się UE.
Na co przetarg? Na wykonanie dowodów osobistych.

Kto jest idiotą? Komisarze unijni czy polski rząd?

Data: 2019-06-06 08:36:07
Autor: Pajdak
Z cynlu UE się przypier...a
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5cf8269d$0$521$65785112news.neostrada.pl...
Mowa jest o procedurze przetargu której domaga się UE.

To już nie przetarg tylko prodedura? ;-)
Chyba przerasta to ciebie! ;-)))

Na co przetarg? Na wykonanie dowodów osobistych.

Nie ma znaczenia. Procedura POwinna zabezpieczyć interesy PL i UE.

Kto jest idiotą? Komisarze unijni czy polski rząd?

To 2-gie, ale w tym przypadku ty.

--
Pajdak

Data: 2019-06-06 11:16:25
Autor: z
Z cynlu UE się przypier...a
W dniu 2019-06-06 o 08:36, Pajdak pisze:

To już nie przetarg tylko prodedura? ;-)
Chyba przerasta to ciebie! ;-)))

Jak widać sformułowanie: "procedura przetargowa" Cię przerasta.
Użycie innego słowa żeby się nie powtarzały sprawia że się gubisz.

PS. Al ty przecież prosto napisany jesteś ;-)

Data: 2019-06-07 06:54:14
Autor: Pajdak
Z cynlu UE się przypier...a
W dniu 2019-06-06 o 08:36, Pajdak pisze:

To już nie przetarg tylko prodedura? ;-)
Chyba przerasta to ciebie! ;-)))

Jak widać sformułowanie: "procedura przetargowa" Cię przerasta.

Nie masz pojęcia o czym piszesz.

Użycie innego słowa żeby się nie powtarzały sprawia że się gubisz.

Jak dziecko we mgle ;-)))

PS. Al ty przecież prosto napisany jesteś ;-)

Ty natomiast arabską cyrylicą! ;-))))

--
Pajdak

Data: 2019-06-07 08:19:49
Autor: z
Z cynlu UE się przypier...a
6:0
Bijesz jakiś rekord? Dlaczego tylko 3 zdania w poście? RAMu brak?

Data: 2019-06-07 18:38:29
Autor: Pajdak
Z cynlu UE się przypier...a
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5cfa0207$0$532$65785112news.neostrada.pl...
6:0
Bijesz jakiś rekord? Dlaczego tylko 3 zdania w poście? RAMu brak?

Próbowałes zmienić lekarza?

--
Pajdak

Data: 2019-06-07 18:58:58
Autor: A. Filip
Z cynlu UE się przypier...a
"Pajdak" <runt@anekumena.prv> pisze:
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
6:0
Bijesz jakiś rekord? Dlaczego tylko 3 zdania w poście? RAMu brak?

Próbowałes zmienić lekarza?

Tobie pomogło?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-10 02:15:00
Autor: Pisiorowy Escobar
Z cynlu UE się przypier...a
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

"Pajdak" <runt@anekumena.prv> pisze:
> pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
>
> Próbowałes zmienić lekarza?

Tobie pomogło?

a tobie pomógł nauczyciel ?

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]