Z czasów gdy w Polsce było gorzej niż na Ukrainie

Data: 2013-12-03 21:31:11
Autor: Anatol
Z czasów gdy w Polsce było gorzej niż na Ukrainie
http://oldwww.fuw.edu.pl/donosy/archiwum/1989/890802.0001

"Do tej pory nie bylo sera po 140 zl, teraz nie ma sera w jednych
sklepach po 600 zl, a w innych po 380.  Istotna roznica.
Za to dostalismy podwyzki indeksacyjne: prawie dwukrotne.
Moja obecna pensja wzrosla znow powyzej $10 - teraz dostaje
okolo 15."

http://oldwww.fuw.edu.pl/donosy/archiwum/1989/890812.0009

"Zaopatrzenie zbliza sie do stanu z 1982.  Kolejki po chleb sa
na 45 min stania.  Zupelnie juz nie ma cukru (nie ma po 1000zl).
Nie ma wodki (???).  Przed Pewexami z wodka kolejki na godzine-dwie."

http://oldwww.fuw.edu.pl/donosy/archiwum/1989/890818.0014

"Po benzyne stoja kolejki 100-200 samochodow.  Ceny bez zmian.
Kolejki przed piekarniami - na godzine, dwie stania."

http://oldwww.fuw.edu.pl/donosy/archiwum/1989/890912.0030

"Edward Gierek w wywiadzie dla BBC powiedzial ze zyczy rzadowi
Mazowieckiego wiele sukcesow. Powiedzial takze ze jego emerytura
jest tak niska, ze umarlby z glodu, gdyby nie oszczednosci,
jakie zgromadzil pracujac jako gornik w Belgii i Francji.
Nadal nie wiemy gdzie jest kilkadziesiat miliardow dolarow..."

http://oldwww.fuw.edu.pl/donosy/archiwum/1989/890927.0042

"Kompletny obled - nawet w Warszawie w roznych sklepach ceny np. mleka roznia sie przeszlo dwukrotnie. Najtaniej w Piotrkowie Tryb. Podobno (sam nie widzialem) w poniedzialek, gdy wodka w sklepach zdrozala, a Peweksie jeszcze nie, to ludzie rzucili sie kupowac $ i kantory sprzedawaly nawet po 14000. "

http://oldwww.fuw.edu.pl/donosy/archiwum/1989/891005.0050

"W ambasadzie RFN w Polsce doskonala organizacja: NRD-owcy ustawiaja sie rano w kolejce do wzniesionej w tym celu budki, sa tam rejestrowani, a nastepnie wywozeni autokarami do obozu przejsciowego (podobno w Jadwisinie). Po poludniu budka konczy dzialalnosc, zeby wznowic ja dnia nastepnego. Na ulicach wokol ambasady mozna tanio kupic Trabanta (500 DM)."

Anatol

Data: 2013-12-03 15:10:23
Autor: donek999bronek
W dniu wtorek, 3 grudnia 2013 21:31:11 UTC+1 użytkownik Anatol napisał:
http://oldwww.fuw.edu.pl/donosy/archiwum/1989/890802.0001

"Do tej pory nie bylo sera po 140 zl, teraz nie ma sera w jednych

sklepach po 600 zl,

Ze dzis niby dalej by byly kolejki w sklepach bez zmiany systemu?

Iles lat temu (30-40)mowiono ze niby ceny zywnosci wzrosly, ale spadla cena lokomotyw, widac mam jakies daja vu, ceny zywnosci  w chuj wysokie, a pendolino jeszcze drozsze. Co mnie ku..a obchodzi jakies pendolino, ja nawet nie powacham tego co bylo pod stolem. Tak, wiem srodki z unii maja isc na kolej w wiekszym stopniu niz dotychczas, bo szly tylko na drogi. Pozniej pewnie i tak wszystko sprzedadza. Czyli ja place vat, z tego idzie skladka do unii, unia daje na kolej, co na koncu panstwo sprzeda. Zyd kupi za 15% wartosci i bedzie git.

Data: 2013-12-03 23:23:10
Autor: u2
W dniu 2013-12-03 21:31, Anatol pisze:
[...]

a powiedz mi tolek, gdzie i przez kogo pieniadze z ZUS zostaly ukradzione ?

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-12-04 10:26:00
Autor: Trybun
[...]

Ale bełkot - złotówki mieszane z $, a $ z DM. Jeszcze większy niż ta obłąkańcza teoria o konieczności stania za chlebem w kolejkach. Tak właściwie do kogo Ty piszesz te bzdury wyssana z palca, na psp. Tutejsi userzy raczej wszyscy pamiętają czas PRLu.

Data: 2013-12-04 21:29:56
Autor: Anatol

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l7msg0$r6h$1node2.news.atman.pl...

[...]

Tak wyglądała rzeczywistość PRL - wszystko przeliczało się na dewizy. Uciekinierzy z NRD przeliczali na marki RFN.

Jeszcze większy niż ta obłąkańcza teoria o konieczności stania za chlebem w kolejkach.

http://www.youtube.com/watch?v=5PeTvDnJ4pE

Tak
właściwie do kogo Ty piszesz te bzdury wyssana z palca, na psp. Tutejsi userzy raczej wszyscy pamiętają czas PRLu.

To są cytaty  z publikowanego w 1989  dziennika ,rozpowszechnianym drogą elektroniczną przez pracowników Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Donosy._Dziennik_liberalny

Anatol

Data: 2013-12-04 11:04:36
Autor: boukun
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:l7lf2h$g7b$1node2.news.atman.pl...
[...]

To już był obecny, kurewski system złodziei Jaruzela i Kiszczaka, praktycznie od 1980 roku mamy te kurestwo do dzisiaj...

boukun

Data: 2013-12-04 21:20:43
Autor: Anatol

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l7mvke$76k$1mx1.internetia.pl...
[...]

Kolejki i puste półki za Gierka :

http://www.wszechnica.solidarnosc.org.pl/?page_id=16372

http://www.youtube.com/watch?v=KVY2fbXBKhE

Anatol

Data: 2013-12-04 22:41:02
Autor: boukun
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:l7o2qs$ght$1node1.news.atman.pl...

[...]

Manipulacja zdjęciami... 1980 rok, to Polska "wygrała" opiekę nad wioską olimpijską i wiemy, czym to się skończyło, przyspawaniuem pociągu wizącego w puszkach po farbie szynkę do Rosji...
Najważniejsze, że po strajkach, nagle w 1980 roku zaczęły ukazywać się towary, o jakich Polakom nawet się nieśniło, pamiętam doskonale, bio jeździłem do Wrocławia do szkoły, jakie pełne sklepy były towarów różnej maści, kolorowe i wystrojone... A te ulotki, rozklejone w tunelu dworca głównego, ujawniały coraz to nowsze afery i przkręty... I tego się bała żydokomuna Jaruzela, dlatego teraz ta sama żydokomuna nie dopuszcza Polaków do wglądu ich przekretów i wyprzedaży majątku narodowego Polaków...

boukun

Data: 2013-12-05 05:55:01
Autor: leming.show
Z czasów gdy w Polsce było gorzej niż na Ukrainie
Rok 80 czy 2013, kiedys wywozili mieso na wschod, teraz jest transfer kasy, jest bez zmian. Wydajnosc pracy sie poprawila, to fakt, tylko to co robol wiecej wypracuje wzgledem roku 80-tego idzie jako zysk dla kapitalisty. Jakos nie pamietam by wtedy kobiety lały po nogawkach przy kasie. Niby trwa wybielanie biedronki, prawie sie udalo.

Z czasów gdy w Polsce było gorzej niż na Ukrainie