Z czasów gdy w Polsce było gorzej niż na Ukrainie

Data: 2013-12-04 11:04:36
Autor: boukun
Z czasów gdy w Polsce było gorzej niż na Ukrainie
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:l7lf2h$g7b$1node2.news.atman.pl...
http://oldwww.fuw.edu.pl/donosy/archiwum/1989/890802.0001

"Do tej pory nie bylo sera po 140 zl, teraz nie ma sera w jednych
sklepach po 600 zl, a w innych po 380.  Istotna roznica.
Za to dostalismy podwyzki indeksacyjne: prawie dwukrotne.
Moja obecna pensja wzrosla znow powyzej $10 - teraz dostaje
okolo 15."

To już był obecny, kurewski system złodziei Jaruzela i Kiszczaka, praktycznie od 1980 roku mamy te kurestwo do dzisiaj...

boukun

Data: 2013-12-04 21:20:43
Autor: Anatol

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l7mvke$76k$1mx1.internetia.pl...
[...]

Kolejki i puste półki za Gierka :

http://www.wszechnica.solidarnosc.org.pl/?page_id=16372

http://www.youtube.com/watch?v=KVY2fbXBKhE

Anatol

Data: 2013-12-04 22:41:02
Autor: boukun
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:l7o2qs$ght$1node1.news.atman.pl...

[...]

Manipulacja zdjęciami... 1980 rok, to Polska "wygrała" opiekę nad wioską olimpijską i wiemy, czym to się skończyło, przyspawaniuem pociągu wizącego w puszkach po farbie szynkę do Rosji...
Najważniejsze, że po strajkach, nagle w 1980 roku zaczęły ukazywać się towary, o jakich Polakom nawet się nieśniło, pamiętam doskonale, bio jeździłem do Wrocławia do szkoły, jakie pełne sklepy były towarów różnej maści, kolorowe i wystrojone... A te ulotki, rozklejone w tunelu dworca głównego, ujawniały coraz to nowsze afery i przkręty... I tego się bała żydokomuna Jaruzela, dlatego teraz ta sama żydokomuna nie dopuszcza Polaków do wglądu ich przekretów i wyprzedaży majątku narodowego Polaków...

boukun

Data: 2013-12-05 05:55:01
Autor: leming.show
Z czasów gdy w Polsce było gorzej niż na Ukrainie
Rok 80 czy 2013, kiedys wywozili mieso na wschod, teraz jest transfer kasy, jest bez zmian. Wydajnosc pracy sie poprawila, to fakt, tylko to co robol wiecej wypracuje wzgledem roku 80-tego idzie jako zysk dla kapitalisty. Jakos nie pamietam by wtedy kobiety lały po nogawkach przy kasie. Niby trwa wybielanie biedronki, prawie sie udalo.

Z czasów gdy w Polsce było gorzej niż na Ukrainie