Z czego żyje oszust Owsiak

Data: 2013-03-25 16:34:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Z czego żyje oszust Owsiak

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kipo0d$er$1dont-email.me...
Z czego utrzymuje się Jerzy Owsiak?

Pod skrzydłami WOŚP działa firma obracająca milionami i będąca producentem wykonawczym ”Przystanku Woodstock”, a także organizująca dla firm wykłady z pierwszej pomocy. Sam Owsiak zarabia wykładami dla menedżerów wyższego szczebla - donosi tygodnik ”Wprost”

Fundacja Jerzego Owsiaka, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, ma firmę, która obraca milionami złotych – pisze tygodnik Wprost. Firma jest producentem wykonawczym "Przystanku Woodstock".

Złoty Melon, bo tak nazywa się firma, miał w 2011 roku 11 milionów zł przychodu. Prawie pięć milionów pochodziło od sponsorów festiwalu, 2,4 miliona z WOŚP, która tym samym wsparła organizację „Przystanku”.

Owsiak chce, by Melon zajął się szkoleniami dla dyspozytorów pogotowia ratunkowego. Do tej pory Złoty Melon organizuje komercyjne szkolenia dla firm z udzielania pierwszej pomocy – ok. 40 rocznie. Wykładowcą na takich zajęciach bywa Owsiak – pisze "Wprost". Czy bierze za to pieniądze? – Nie biorę – odpowiada "Wprostowi" Owsiak. Z czego więc żyje?

Sam Owsiak zarabia całkiem sporo z wykładów dla menedżerów wysokiego szczebla. Są one wygłaszane bez związku z działalnością "Złotego Melona" – zapewnia Owsiak w rozmowie z "Wprost".

 – Zapraszają mnie, żebym odpowiedział jak zbudować sukces i go nie stracić. Mówię jak zaczynałem od zera, jak urosła Orkiestra, jak sam czuję, że osiągnąłem sukces. Tłumaczę co zrobić, żeby nie zaszumiało w głowie i żeby mieć plany na przyszłość. Pokazujemy film o osiągnięciach Fundacji, o naszych ogólnopolskich programach medycznych. Takie zajęcia trwają godzinę i 15 minut. Za nie wystawiam rachunek – mówi Owsiak. Wysokości honorarium jednak nie ujawnia.

Tu masz pdpowiedź: http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/423115,jerzy-owsiak-tlumaczy-sie-z-dzialalnosci-firmy-zloty-melon-po-artykule-we-wprost.html

"Czym zajmuje się Złoty Melon? Jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w całości należy do Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak wylicza "Wprost", zajmuje się m.in. wydawaniem płyt, produkcją koszulek z logo WOŚP, organizacją festiwalu "Przystanek Woodstock", prowadzi także komercyjne szkolenia dla firm z zakresu pierwszej pomocy medycznej. Pojawia się na nich Jerzy Owsiak. Jak zapewnia, za takie zajęcia pieniędzy nie bierze - zarabia, wygłaszając wykłady dla menadżerów wyższego szczebla. O czym opowiada? Zapraszają mnie, żebym odpowiedział jak zbudować sukces i go nie stracić. Mówię jak zaczynałem od zera, jak urosła Orkiestra, jak sam czuję, że osiągnąłem sukces. Tłumaczę co zrobić, żeby nie zaszumiało w głowie i żeby mieć plany na przyszłość. Pokazujemy film o osiągnięciach Fundacji, o naszych ogólnopolskich programach medycznych - wylicza Owsiak...."

rozbawiony po czubek

Z czego żyje oszust Owsiak