Z czego płaci Nowak?

Data: 2013-05-13 17:58:51
Autor: u2
Z czego płaci Nowak?
Minister Sławomir Nowak walczy z „Wprost”. Żąda odszkodowania w wysokości 30 mln zł za sugestie tygodnika, że jest skorumpowany. Oburzenie Nowaka można zrozumieć, choć nie wytłumaczył się on ani z posiadania luksusowych zegarków, ani z tego, że nie umieścił ich w oświadczeniu majątkowym, czym złamał prawo. Domaganie się odszkodowania w tej wysokości to ewidentna próba zastraszenia mediów. Mnie interesuje jednak coś, o co kilka dni temu spytałam na Twitterze Sławomira Nowaka. Z jakich pieniędzy finansuje swoją walkę z „Wprost”? Czy wysokie koszty wynajęcia kancelarii, a także wpis sądowy, pokrywa z własnych pieniędzy, czy może ministerialnych? Przy żądaniu 30 mln zł odszkodowania Sławomir Nowak powinien wpłacić 100 tys. zł. Jedyna odpowiedź, jaka padła z obozu władzy, to publikacja „Newsweeka” o honorariach mecenasa Rogalskiego, którego jakoby Jarosław Kaczyński miał opłacać z pieniędzy partyjnych, czyli z publicznych. Ta próba odwrócenia uwagi od finansowania procesu Nowaka wskazuje, że coś jest na rzeczy. Czy polityk PO walczy w sądzie z mediami, wykorzystując do tego publiczne środki? Budżet ministerstwa stać i na wpis, i na faktury dla Giertycha – czyż nie?

http://niezalezna.pl/41246-z-czego-placi-nowak
--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-13 18:13:16
Autor: A. Filip
Z czego płaci Nowak?
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Czyż pożyczonego/"pożyczonego" zegarka nie nosił *minister* Nowak (PO)?
Dlaczegóż więc kosztów obrony dobrego imienia urzędującego ministra nie
miałoby ponosić ministerstwo?! ;-) --
A. Filip
Dziecko sytego człowieka jest bezczelne, bogatego – zarozumiałe, a średniego stanu – gderliwe.
  -- Przysłowie jakuckie

Data: 2013-05-13 12:18:45
Autor: Marek
Z czego paci Nowak?
On 13 Maj, 18:13, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
u2 <u...@o2.pl> pisze:

> [...]
> sdowy, pokrywa z wasnych pienidzy, czy moe ministerialnych? Przy
> daniu 30 mln z odszkodowania Sawomir Nowak powinien wpaci 100
> tys. z. Jedyna odpowied, jaka pada z obozu wadzy, to publikacja
> "Newsweeka" o honorariach mecenasa Rogalskiego, ktrego jakoby
> Jarosaw Kaczyski mia opaca z pienidzy partyjnych, czyli z
> publicznych. Ta prba odwrcenia uwagi od finansowania procesu Nowaka
> wskazuje, e co jest na rzeczy. Czy polityk PO walczy w sdzie z
> mediami, wykorzystujc do tego publiczne rodki? Budet ministerstwa
> sta i na wpis, i na faktury dla Giertycha - czy nie?

Czy poyczonego/"poyczonego" zegarka nie nosi *minister* Nowak (PO)?
Dlaczeg wic kosztw obrony dobrego imienia urzdujcego ministra nie
miaoby ponosi ministerstwo?! ;-)

A czy rodzina pana Nowaka nie odczula z tego powodu jakiegos
dyskomfortu i nie nalezy jej sie jakies odszkodowanie ?

Data: 2013-05-13 18:34:14
Autor: u2
Z czego płaci Nowak?
W dniu 2013-05-13 18:13, A. Filip pisze:
Czyż pożyczonego/"pożyczonego" zegarka nie nosił*minister*  Nowak (PO)?
Dlaczegóż więc kosztów obrony dobrego imienia urzędującego ministra nie
miałoby ponosić ministerstwo?!

.... koszty ponosza wszyscy podatnicy, a smietanke spija minister Nowak.

Data: 2013-05-13 21:15:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Z czego płaci Nowak?

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:repack2k+bp0wwor7pf-d5d1@gmail.com...
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Gówno prawda. 600 złotych geniusze!

ubawiony

Data: 2013-05-13 21:17:25
Autor: u2
Z czego płaci Nowak?
Czyż pożyczonego/"pożyczonego" zegarka nie nosił *minister* Nowak (PO)?
Dlaczegóż więc kosztów obrony dobrego imienia urzędującego ministra nie
miałoby ponosić ministerstwo?! ;-)

Gówno prawda. 600 złotych geniusze!

600 zlotych na papugi ? A lyzka na to niemozliwe ...-;)