Z czego utrzymywał sie Lenin

Data: 2012-08-19 16:23:51
Autor: Przemysław M.
Z czego utrzymywał sie Lenin
http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82odzimierz_Lenin - przejrzałem
informację i zastanowiło mnie, że brak jakiejkolwiek wzmianki o pracy
(zatrudnieniu) Lenina. Z czego ten gościu się utrzymywał? --

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-08-19 13:43:13
Autor: Marek
Z czego utrzymywał sie Lenin
On Aug 19, 4:23 pm, Przemysław M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82odzimierz_Lenin- przejrza em
informacj i zastanowi o mnie, e brak jakiejkolwiek wzmianki o pracy
(zatrudnieniu) Lenina. Z czego ten go ciu si utrzymywa ?

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska.
Je li to by "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno

Poczytaj o Dr.Parvus, vel Helphand...
Byl kasierem rewolucji rosyjskiej - agentem tajnych sluzb
niemieckich...

Mmmmm... ignorancja.....

Data: 2012-08-19 13:54:37
Autor: Marek
[...]

....z tego , co mu Helphand - zydowski agent niemieckich tajnych sluzb,
dostarczyl...
haaahaaa

Data: 2012-08-19 19:11:38
Autor: mkarwan
Z czego utrzymywał sie Lenin
Tchórz ukrywający sie za anonymizerem

From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Z czego =?iso-8859-2?Q?utrzymywa=B3_sie_Lenin?=
Date: Sun, 19 Aug 2012 16:23:51 +0200
Sender: "Przemyslaw M." <>

Data: 2012-08-19 19:23:27
Autor: pluton
Z czego utrzymywał sie Lenin
(zatrudnieniu) Lenina. Z czego ten gościu się utrzymywał?

Z pracy rąk (cudzych).

Nullification

Data: 2012-08-19 20:06:50
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-19 16:23, Przemysław M. pisze:
http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82odzimierz_Lenin - przejrzałem
informację i zastanowiło mnie, że brak jakiejkolwiek wzmianki o pracy
(zatrudnieniu) Lenina. Z czego ten gościu się utrzymywał?

Żył z dnia na dzień, za swoją pracę nie pobierał pensji. Są jeszcze dzisiaj tacy ludzie?

Data: 2012-08-19 13:44:53
Autor: Marek
On Aug 19, 8:06 pm, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-08-19 16:23, Przemys aw M. pisze:

>http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82odzimierz_Lenin- przejrza em
> informacj i zastanowi o mnie, e brak jakiejkolwiek wzmianki o pracy
> (zatrudnieniu) Lenina. Z czego ten go ciu si utrzymywa ?

y z dnia na dzie , za swoj prac nie pobiera pensji. S jeszcze
dzisiaj tacy ludzie?

Ty, Jadrys , chcialbys takim byc...???

Z czego utrzymywał sie Lenin