Z czego utrzymywał sie Lenin

Data: 2012-08-19 20:06:50
Autor: Trybun
Z czego utrzymywał sie Lenin
W dniu 2012-08-19 16:23, Przemysław M. pisze:
http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82odzimierz_Lenin - przejrzałem
informację i zastanowiło mnie, że brak jakiejkolwiek wzmianki o pracy
(zatrudnieniu) Lenina. Z czego ten gościu się utrzymywał?

Żył z dnia na dzień, za swoją pracę nie pobierał pensji. Są jeszcze dzisiaj tacy ludzie?

Data: 2012-08-19 13:44:53
Autor: Marek
On Aug 19, 8:06 pm, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-08-19 16:23, Przemys aw M. pisze:

>http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82odzimierz_Lenin- przejrza em
> informacj i zastanowi o mnie, e brak jakiejkolwiek wzmianki o pracy
> (zatrudnieniu) Lenina. Z czego ten go ciu si utrzymywa ?

y z dnia na dzie , za swoj prac nie pobiera pensji. S jeszcze
dzisiaj tacy ludzie?

Ty, Jadrys , chcialbys takim byc...???

Z czego utrzymywał sie Lenin