Z czego zlozyc mocne kolo oraz gdzie je zaplesc w Wawie?

Data: 2011-02-09 13:26:35
Autor: kml
Z czego zlozyc mocne kolo oraz gdzie je zaplesc w Wawie?

Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:iir9ls$222$1inews.gazeta.pl...

No i pytanie finalne - gdzie w Wawie teraz dobrze zaplatają koła? Różnice kilku zł w cenie mi nie robią, ale chcę aby koło było naprawdę dobrze zrobione. Szprychy napewno będę brał na miejscu (bo nie umiałbym dobrać ich długości), z piastą i obręczą jeszcze zobaczę (w zależności od różnic cenowych w porównaniu z internetem).

Ja olałem obostrzenia wagowe dla obręczy i mam od tego czasu spokój :) Polecam wersje nieco budżetową czyli:

1. piasta 36h wedle uznania

2. tania acz mocna obręcz http://rowerowy.com/czesci/obrecze_opaski/airline za śmieszną cenę można kupić 2 sztuki z czego jedną na zapas

3. szprychy DT champion niecieniowane albo Alpina III

4. zaplot na Spójni (świar roweru)

Taki zestaw nie jest podniecający, ale za to będzie mocny i relatywnie tani. Jeżeli naklejki na obręczy nie są aż tak ważne to będziesz zadowolony.

kml
http://endurorider.pl 2011

Data: 2011-02-09 04:39:04
Autor: Jedrus
On 9 Lut, 13:26, "kml" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "de Fresz" <defr...@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomościnews:iir9ls$222$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Jeżeli naklejki na obręczy nie są aż tak ważne to będziesz zadowolony.

Tylko będzie ważył sto kilo :)

Pozdr,
A.

Data: 2011-02-09 13:44:13
Autor: kml
Z czego zlozyc mocne kolo oraz gdzie je zaplesc w Wawie?

Użytkownik "Jedrus" <konarider@op.pl> napisał w wiadomości news:83d31ce4-2b11-416b-8008-

Tylko będzie ważył sto kilo :)

Tyle to waży użyszkodnik :) Serio mówiąc to ja złożyłbym coś takiego a zwłaszcza po dłuższej przerwie w jeździe bo to koło to pewnie nie pozyje za długo ;) Ciężar czuć przez pierwsze kilometry a potem idzie się przyzwyczaić, ale tak jak pisałem wcześniej kazdy ma swoje priorytety :)

kml
http://endurorider.pl 2011

Z czego zlozyc mocne kolo oraz gdzie je zaplesc w Wawie?