Z czego żyje Michałkiewicz?

Data: 2012-08-11 07:54:13
Autor: MH
Z czego żyje Michałkiewicz?
Z frajerów itp.. Podobnież jak Tadzio R.

http://www.michalkiewicz.pl/wplaty.php

MH

Data: 2012-08-11 10:34:21
Autor: jerzy.n
Z czego żyje Michałkiewicz?

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k05335$ak3$1inews.gazeta.pl...
Z frajerów itp.. Podobnież jak Tadzio R.

http://www.michalkiewicz.pl/wplaty.php

MH
 Ciekawe jaki podatek z tego płaci ...

Data: 2012-08-11 09:20:16
Autor: MH
Z czego żyje Michałkiewicz?
jerzy.n <bar-nim@gazeta.pl> napisał(a):

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k05335$ak3$1inews.gazeta.pl...
>Z frajerów itp.. Podobnież jak Tadzio R.

> [...]
===========

Dobre pytanie!! Też się zastanawiam... MH

Data: 2012-08-11 11:20:10
Autor: Chiron
Z czego żyje Michałkiewicz?

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k05335$ak3$1inews.gazeta.pl...
Z frajerów itp.. Podobnież jak Tadzio R.

http://www.michalkiewicz.pl/wplaty.php

Podobają mi się artykuły- ile mogę, to podeślę. Gorzej jest z takimi np GW- wejdziesz do Urzędu Miasta- i masz "za darmo" GW. Właściwie gdziekolwiek się nie ruszysz- tam masz "darmową" GW. Na moje pytanie Urząd m.Łodzi odpowiedział, a jakże- że prenumerują...najpoczytniejsze tytuły:-). Zgadnij, za czyją kasę?

--

Chiron

Data: 2012-08-11 06:09:02
Autor: Marek
Z czego żyje Michałkiewicz?
On Aug 11, 11:20 am, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
U ytkownik " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:k05335$ak3$1inews.gazeta.pl...

>Z frajer w itp.. Podobnie jak Tadzio R.

>http://www.michalkiewicz.pl/wplaty.php

Podobaj mi si artyku y- ile mog , to pode l . Gorzej jest z takimi np GW-
wejdziesz do Urz du Miasta- i masz "za darmo" GW. W a ciwie gdziekolwiek si
nie ruszysz- tam masz "darmow " GW. Na moje pytanie Urz d m. odzi
odpowiedzia , a jak e- e prenumeruj ...najpoczytniejsze tytu y:-). Zgadnij,
za czyj kas ?

--

Chiron

Za kase frajerow, ktorzy placa podatki...

Data: 2012-08-11 11:58:58
Autor: jerzy.n
Z czego żyje Michałkiewicz?

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k05851$eib$1node1.news.atman.pl...

[...]

Za kasę właściciela , jeśli są jakieś zwroty to lepiej dać ludziom niz. mielić .GW to nie moja bajka ,ale niektórych nie stać na kupno prasy ,Trybuny kiedyś darmo nie dawali ...

Data: 2012-08-11 14:14:56
Autor: Grzegorz Z.
Z czego żyje Michałkiewicz?
Chiron napisał:

[...]

To może u ciebie.

I nie weksluj.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-11 16:05:33
Autor: Chiron
Z czego żyje Michałkiewicz?

Użytkownik "Grzegorz Z." <battlevalley@cbm.com> napisał w wiadomości news:k05ibq$455$1dont-email.me...
Chiron napisał:

[...]

Nie weksluj. W Szczecinie też. Założymy się?

--

Chiron