Z czyjej strony spodziewa si? ekscesów, gd zie s? hieny?

Data: 2014-02-19 03:40:39
Autor: stevep
Z czyjej strony spodziewa si? ekscesów, gd zie s? hieny?
# Agnieszka Romaszewska-Guzy na jednym z portali społecznościowych zabrała  głos m.in. na temat przyczyn śmierci swojego ojca. Zrobiła to, bo chciała  wyjaśnić "kilka nieścisłości. które nagromadziły się w mediach".
Chciałabym wyjaśnić kilka nieścisłości, które nagromadziły się w mediach,  wokół tego bolesnego dla mnie wydarzenia: otóż Zbigniew Romaszewski zmarł  w wyniku tzw. zawału mózgu czyli inaczej mówiąc udaru. Wszelkie inne  komplikacje były tego pochodną, a pierwsze podane informacje wynikły z  niepełnej jeszcze wówczas wiedzy lekarzy - napisała na Facebooku córka  zmarłego senatora PiS.

Pogrzeb Zbigniewa Romaszewskiego, legendy opozycji z czasów PRL, odbędzie  się 20 lutego na Powązkach Wojskowych.

Mój Ojciec był wielkim patriotą i państwowcem. Bardzo szczerze szanował  wszelkie instytucje i majestat Państwa Polskiego - niezależnie od tego kto  je reprezentuje. Ponieważ będzie to pogrzeb państwowy, w którym  uczestniczyć będą zapewne zarówno Osoby Oficjalne, wraz z Panem  Prezydentem, jak i przyjaciele i sympatycy Zmarłego oraz jego środowisko  polityczne, trochę boję się napięć, bo rachunki krzywd i niechęci w Polsce  są wielkie. I mam szczerą prośbę oraz ogromną nadzieję na uszanowanie  powagi chwili i przede wszystkim mojego OJCA. To był naprawdę człowiek  bardzo silnych i niezłomnych przekonań, ale też głębokiej osobistej  kultury. Był człowiekiem Solidarności przez duże i małe "s" - dodała  Agnieszka Romaszewska-Guzy.

Senator PiS Zbigniew Romaszewski zmarł 13 lutego 2014 roku. #
Ze strony:
http://tnij.org/0rbuouu

--
stevep
-- -- -

Z czyjej strony spodziewa si? ekscesów, gd zie s? hieny?