Data: 2012-08-03 11:47:37 | |
Autor: Konfabulator | |
[Sync] Z czym dzwonią? | |
Dzwoniła właśnie jakaś babka z Synca celem przekazania mi niesamowitych informacji o ile podam jej wszystkie swoje dane, numer krakowski i zupełnie mi nieznany. Spuściłem oczywiście na drzewo.
Ktoś wie z czym wydzwaniają? -- |
|
Data: 2012-08-03 13:34:11 | |
Autor: dym80 | |
[Sync] Z czym dzwonią? | |
Konfabulator <wandotroll1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Dzwoniła właśnie jakaś babka z Synca celem przekazania mi niesamowitychinforma cji o ile podam jej wszystkie swoje dane, numer krakowski i zupełnie mi nieznany. Spuściłemocz ywiście na drzewo. A nie zgłaszałeś żadnego błędu? Mnie dzisiaj prosili o zrzuty ekranu :) P.S. można ustawić sobie hasło do weryfikacji konsultanta -- |
|
Data: 2012-08-03 14:08:11 | |
Autor: Konfabulator | |
[Sync] Z czym dzwonią? | |
dym80 <dym80@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
A nie zgłaszałeś żadnego błędu? Mnie dzisiaj prosili o zrzuty ekranu :) Po tym jak przelew natychmiastowy trwał u nich 3 dni, nie udał się, a zgłoszenie reklamacji trwało prawie godzinę i dostałem tylko zwrot kwoty bez słowa wyjaśnienia, czego się domagałem, to nie używam tego dziadostwa w ogóle, więc raczej o to nie chodziło.
A jak to zrobić? Spytałbym co to za oferta w WO, ale jestem na urlopie, a jak wiadomo ich cudny multimedialny system nie obsługuje tabletów ani skype... -- |
|
Data: 2012-08-03 14:08:34 | |
Autor: Konfabulator | |
[Sync] Z czym dzwonią? | |
dym80 <dym80@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
A nie zgłaszałeś żadnego błędu? Mnie dzisiaj prosili o zrzuty ekranu :) Po tym jak przelew natychmiastowy trwał u nich 3 dni, nie udał się, a zgłoszenie reklamacji trwało prawie godzinę i dostałem tylko zwrot kwoty bez słowa wyjaśnienia, czego się domagałem, to nie używam tego dziadostwa w ogóle, więc raczej o to nie chodziło.
A jak to zrobić? Spytałbym co to za oferta w WO, ale jestem na urlopie, a jak wiadomo ich cudny multimedialny system nie obsługuje tabletów ani skype... -- |
|
Data: 2012-08-03 14:24:40 | |
Autor: dym80 | |
[Sync] Z czym dzwonią? | |
Konfabulator <wandotroll1@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> P.S. można ustawić sobie hasło do weryfikacji konsultantacudny multimedialny system nie obsługuje tabletów ani skype... Zadzwoniłem na (12) 370 71 00 i tam z konsultantem ustaliłem hasło. Pociągnąłem rozmowę dalej i okazuje się, że ten sposób też jest bez sensu. Na początku konsultant weryfikuje mnie, a potem mogę ja jego ustalonym hasłem, nie odwrotnie :) Jeszcze nie testowałem tego sposobu, zobaczymy jak wyjdzie w praniu. Uprę się o pierwszeństwo weryfikacji. -- |
|
Data: 2012-08-03 20:17:35 | |
Autor: Konfabulator | |
[Sync] Z czym dzwonią? | |
dym80 <dym80@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Pociągnąłem rozmowę dalej i okazuje się, że ten sposób też jest bez sensu. Na początku konsultant weryfikuje mnie, a potem mogę ja jego ustalonym hasłem, nie odwrotnie :) Więc, za przeproszeniem oczywiście, po chuj komu to hasło? Temu kto to wymyślił dałbym nagrodę przygłupa roku. -- |
|
Data: 2012-08-09 21:06:12 | |
Autor: | |
[Sync] Z czym dzwonią? | |
Konfabulator <wandotroll1@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
dym80 <dym80@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Pociągnąłem rozmowę dalej i okazuje się, że ten sposób też jest bez sensu.Na > początku konsultant weryfikuje mnie, a potem mogę ja jego ustalonymhasłem, > nie odwrotnie :)wymyślił dałbym nagrodę przygłupa roku. Dzisiaj miałem telefon z AS. Z weryfikacją obustronną nie było problemu. Na początku poprosiłem o hasło, konsultant nie był zaskoczony, wręcz przygotowany. Potem on weryfikował mnie. -- |
|