[Sync] Z czym dzwonią?

Data: 2012-08-03 11:47:37
Autor: Konfabulator
[Sync] Z czym dzwonią?
Dzwoniła właśnie jakaś babka z Synca celem przekazania mi niesamowitych informacji o ile podam jej wszystkie swoje dane, numer krakowski i zupełnie mi nieznany. Spuściłem oczywiście na drzewo.

Ktoś wie z czym wydzwaniają?

Data: 2012-08-03 13:34:11
Autor: dym80
[Sync] Z czym dzwonią?
 Konfabulator <wandotroll1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

A nie zgłaszałeś żadnego błędu? Mnie dzisiaj prosili o zrzuty ekranu :)

P.S. można ustawić sobie hasło do weryfikacji konsultanta

Data: 2012-08-03 14:08:11
Autor: Konfabulator
[Sync] Z czym dzwonią?
 dym80 <dym80@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
A nie zgłaszałeś żadnego błędu? Mnie dzisiaj prosili o zrzuty ekranu :)

Po tym jak przelew natychmiastowy trwał u nich 3 dni, nie udał się, a zgłoszenie reklamacji trwało prawie godzinę i dostałem tylko zwrot kwoty bez słowa wyjaśnienia, czego się domagałem, to nie używam tego dziadostwa w ogóle, więc raczej o to nie chodziło.

P.S. można ustawić sobie hasło do weryfikacji konsultanta

A jak to zrobić?

Spytałbym co to za oferta w WO, ale jestem na urlopie, a jak wiadomo ich cudny multimedialny system nie obsługuje tabletów ani skype...

Data: 2012-08-03 14:24:40
Autor: dym80
[Sync] Z czym dzwonią?
 Konfabulator <wandotroll1@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]

cudny
multimedialny system nie obsługuje tabletów ani skype...

Zadzwoniłem na (12) 370 71 00 i tam z konsultantem ustaliłem hasło.
Pociągnąłem rozmowę dalej i okazuje się, że ten sposób też jest bez sensu. Na początku konsultant weryfikuje mnie, a potem mogę ja jego ustalonym hasłem, nie odwrotnie :) Jeszcze nie testowałem tego sposobu, zobaczymy jak wyjdzie w praniu. Uprę się o pierwszeństwo weryfikacji.

Data: 2012-08-03 20:17:35
Autor: Konfabulator
[Sync] Z czym dzwonią?
 dym80 <dym80@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Pociągnąłem rozmowę dalej i okazuje się, że ten sposób też jest bez sensu. Na początku konsultant weryfikuje mnie, a potem mogę ja jego ustalonym hasłem, nie odwrotnie :)

Więc, za przeproszeniem oczywiście, po chuj komu to hasło? Temu kto to wymyślił dałbym nagrodę przygłupa roku.

Data: 2012-08-09 21:06:12
Autor:
 dym80 <dym80@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Pociągnąłem rozmowę dalej i okazuje się, że ten sposób też jest bez sensu.
> [...]
hasłem,
> nie odwrotnie :)

Więc, za przeproszeniem oczywiście, po chuj komu to hasło? Temu kto to

Dzisiaj miałem telefon z AS. Z weryfikacją obustronną nie było problemu. Na początku poprosiłem o hasło, konsultant nie był zaskoczony, wręcz przygotowany. Potem on weryfikował mnie.

--

[Sync] Z czym dzwonią?