Z czym kojarzy się PO?

Data: 2009-11-16 09:30:33
Autor: iaforek
Z czym kojarzy się PO?
http://www.rp.pl/galeria/99645,2,391723.html

Pierwsza piątka:
z aferami (66%) - bez komentarza ;)
z prywatyzacją (64%) - tu pewnie chodzi o "udaną inaczej" prywatyzacje stocznii,
ze skłonnością do nadużywania władzy politycznej (51%) - bez komentarza ;)
z kolesiostwem i nepotyzmem (48%) - słynne "inne" standardy koalicjanta i "walka" o te standardy w wykonaniu Julcii P. ;)
z rozbudowaniem wydatków na administrację (48%) - czyli "tanie" państwo inaczej ;) "By żyło się lepiej. Kolegom" ;)

Jak zawsze, same sukcesy!

--
iaforek

Data: 2009-11-16 11:25:12
Autor: cirrus
Z czym kojarzy się PO?
Użytkownik "iaforek" <iaforek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdr63p$ort$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z czym kojarzy się PiS:
100% z upierdliwością
100% z szukaniem haków
100% z ciemnotą i wtecznictwem
100% z podsłuchami i prowokacjami

stevep

Data: 2009-11-16 10:46:51
Autor: Hans Kloss
Z czym kojarzy się PO?
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
Z czym kojarzy się PiS:
100% z
..... pianą na ryjach czerwonych swiń.
Btw. podziwu godne jest wasze (tzn. pełoskich kiboli) schizofreniczno-
maniakalne zjeżdżanie z tematu dowolnego wątku na PiS lub kaczorów. Jest temat
o peło- kutas jeden z drugim zweksluje go na PiS, założy ktoś temat o skupie
buraków cukrowych- można być pewnym że zaraz jakaś  pełoska mendowesz nasra w
nim na kaczorów itditp.
J-23

Data: 2009-11-16 12:04:55
Autor: cirrus
Z czym kojarzy się PO?
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hdrair$bth$1inews.gazeta.pl...
[...]

A PiS to świeta kaczka i nie wolno jej ruszać bo smród może się rozejsć.

--
stevep

Data: 2009-11-16 11:16:21
Autor: Hans Kloss
Z czym kojarzy się PO?
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
A PiS to świeta kaczka i nie wolno jej ruszać bo smród może się rozejsć.

Załóż swój własny wątek o PiS i tam sobie będziesz na nich srał ile dusza
zapragnie. Ale nie, ty wolisz z uporem godnym kretyna wekslować inne wątki...
J-23

Data: 2009-11-16 12:20:58
Autor: cirrus
Z czym kojarzy się PO?
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hdrca4$ih0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tu kretynie, nikt nikomu nic narzucać nie może, a nie dziwie się, że masz takie ciągotki jak to u komucha.

--
stevep

Data: 2009-11-16 12:46:49
Autor: Piotr
Z czym kojarzy się PO?
Dnia Mon, 16 Nov 2009 11:16:21 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

Załóż swój własny wątek o PiS i tam sobie będziesz na nich srał ile dusza
zapragnie. Ale nie, ty wolisz z uporem godnym kretyna wekslować inne wątki...

Wekslować i pastować gwno, to cyrkusa znój i trud...
Piotr

Data: 2009-11-16 19:04:15
Autor: awe
Z czym kojarzy się PO?

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hdr8r5$fv6$1news.vectranet.pl...
[...]

Steve nie badzcie prostaczkiem, miejscie do siebie szacunek
awe

Data: 2009-11-16 12:24:49
Autor: -- heÂŽsk --
Z czym kojarzy się PO?
On Mon, 16 Nov 2009 10:46:51 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

[...]

 cecha wspolna elektoratu pis jest prymitywizm myslowy i wulgaryzmy
 zamiast argumentow. ty dzierzysz zaszytne 2 miejsce.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-16 11:44:24
Autor: Hans Kloss
Z czym kojarzy się PO?
-- he?sk -- <soviet&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 cecha wspolna [..]

Spadaj trollu, Mickiewiczowi rymy poprawiać.
J-23

Data: 2009-11-16 14:23:07
Autor: -- heÂŽsk --
Z czym kojarzy się PO?
On Mon, 16 Nov 2009 11:44:24 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

>  cecha wspolna [..]

Spadaj trollu, Mickiewiczowi rymy poprawiać.

 szach i mat! pacjencie z kobierzyna ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-16 13:24:26
Autor: HaMMeR
Z czym kojarzy się PO?
-- heÂŽsk -- wrote:
[...]

burakĂłw cukrowych- moĹźna być pewnym Ĺźe zaraz jakaś  pełoska mendowesz nasra w
nim na kaczorĂłw itditp.

  cecha wspolna elektoratu pis jest prymitywizm myslowy i wulgaryzmy
  zamiast argumentow. ty dzierzysz zaszytne 2 miejsce.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wyraziles wlasnie opinie o sobie!
Tak wlasnie jestes postrzegany, prymitywizm myslowy,
brak puentujacych refleksji w kontekscie poruszanych,
zapewne przypadkowo i bezwiednie, roznych tematow
politycznych, brak wlasnych konkluzji i prowokujacych
do pozytywnych odpowiedzi, pytan, poslugiwanie sie
prostackim jezykiem propagandy uprawianej w sprzedajnych,
bezwartosciowych mediach prywatnych, podatnosc na indoktrynacje
tak charakterystyczna dla slabych osobowosci o chwiejnych
charakterach i niezbyt stabilnej psychice itp...
To tylko pare twoich cech napisanych 'od reki' z mysla
jednak litosciwa, aby nie znecac sie nad ulomnym...

Data: 2009-11-16 14:23:07
Autor: -- heÂŽsk --
Z czym kojarzy się PO?
On Mon, 16 Nov 2009 13:24:26 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

Wyraziles wlasnie opinie o sobie!
  alez nie. o grupowym elektoracie pis. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-16 19:03:49
Autor: awe
Z czym kojarzy się PO?
Steve powinniscie sie leczyc, moze nie jest za pozno. Dobry psychiatra bedzie mial z wami duzo roboty
awe

Data: 2009-11-16 12:24:49
Autor: -- heÂŽsk --
Z czym kojarzy się PO?
On Mon, 16 Nov 2009 09:30:33 +0000 (UTC), "iaforek"
<iaforek.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

http://www.rp.pl/galeria/99645,2,391723.html

 politbiuro pis ma jedna wspolna ceche - sa kurduplowaci.
 nie tylko umyslowo.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-16 11:42:28
Autor: iaforek
Z czym kojarzy się PO?
-- he?sk -- <soviet€bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
> http://www.rp.pl/galeria/99645,2,391723.html

 politbiuro pis ma jedna wspolna ceche - sa kurduplowaci.
 nie tylko umyslowo.

Wypisz, wymaluj. Sam sobie wystawiłeś cenzurkę "cecha wspolna (...) jest prymitywizm myslowy i wulgaryzmy zamiast argumentow." ROTFL

--
iaforek

Data: 2009-11-16 14:23:06
Autor: -- heÂŽsk --
Z czym kojarzy się PO?
On Mon, 16 Nov 2009 11:42:28 +0000 (UTC), "iaforek"
<iaforek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]

Wypisz, wymaluj. Sam sobie wystawiłeś cenzurkę "cecha wspolna (...) jest prymitywizm myslowy i wulgaryzmy zamiast argumentow." ROTFL

 gdzie tu widzisz wulgaryzmy ? poczytaj swoich kumpli, np. j-23.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-16 15:10:40
Autor: iaforek
Z czym kojarzy się PO?
-- he?sk -- <soviet€bigbrednie@interia.pl> napisał(a):

 gdzie tu widzisz wulgaryzmy ? poczytaj swoich kumpli, np. j-23.

Obraźliwe określenia, wulgaryzmy... jak zwał, tak zwał. Ogólnie kultura wypowiedzi.
Jak chcesz kogoś oceniać, to zacznij od siebie i poczytaj swoje wypowiedzi. Potem możesz pogłębić studia czytając posty takich grupowych mistrzów "ciętej riposty", "ironii", a zarazem trybunów ludu nawołujących do "odchamienia" (czy też, teraz to powinno się nazywać "odpełowienia") Internetu jak: cyc, Kawecki i paru innych, którzy ciągle jakimiś fekaliami rzucają... Wykształciuchy wszystkich krajów, łączcie się ;)

--
iaforek

Data: 2009-11-16 12:53:41
Autor: cytryna
Z czym kojarzy się PO?
[...]

Dwa cytaty znakomicie ilustrują jakie postępy czyni syfilis partyjny PO i SLD.

Data: 2009-11-16 14:23:07
Autor: -- heÂŽsk --
Z czym kojarzy się PO?
On Mon, 16 Nov 2009 12:53:41 +0100, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

> [...]

>  nie tylko umyslowo.

Dwa cytaty znakomicie ilustrują jakie postępy czyni syfilis partyjny PO i SLD.

 tyle, ze dotyczy to elektoratu pis. przyklady na psp.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-16 13:25:10
Autor: HaMMeR
Z czym kojarzy się PO?
-- heÂŽsk -- wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Taaa.., zal mi ciebie.

Data: 2009-11-16 14:23:07
Autor: -- heÂŽsk --
Z czym kojarzy się PO?
On Mon, 16 Nov 2009 13:25:10 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

>   politbiuro pis ma jedna wspolna ceche - sa kurduplowaci.
>   nie tylko umyslowo.

Taaa.., zal mi ciebie.

 a mi ciebie nie. tak jak pozostalych twoich ideowych kumpli.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-16 15:16:12
Autor: Jadrys
Z czym kojarzy się PO?
iaforek pisze:

Jak zawsze, same sukcesy!

Z haniebnym dla Polski i Polaków  uznaniem Kosova.

Data: 2009-11-16 15:39:41
Autor: zbig
Z czym kojarzy się PO?

[...]

He, he. Nie ma to jak właściwy dobór możliwych odpowiedzi . To już drugi taki sondaż w Rz w ostatnim tygodniu. Chłopaki nie próżnują.
Mnie PO kojarzy się się z wzrostem PKB, orlikami, podpisanymi umowami na autostrady, budową stadionów na Euro, schetynówkami, wykorzystaniem pomocy unijnej, wycofaniem wojsk z Iraku.
Takich możliwości na próżno jednak szukać w tej "ankiecie"

Data: 2009-11-16 14:46:07
Autor: Karol
Z czym kojarzy się PO?
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
Takich możliwości na próżno jednak szukać w tej "ankiecie"

ty masz ewidentnie problemy z prawidlowym wnioskowaniem, bos po prostu fanatyk.
Kazdy fanatyk to osoba o ograniczonej umyslowosci. Wada nieuleczalna.

--

Z czym kojarzy się PO?