Z czym kojarzy się PO?

Data: 2009-11-16 12:24:49
Autor: -- heÂŽsk --
Z czym kojarzy się PO?
On Mon, 16 Nov 2009 09:30:33 +0000 (UTC), "iaforek"
<iaforek.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

http://www.rp.pl/galeria/99645,2,391723.html

 politbiuro pis ma jedna wspolna ceche - sa kurduplowaci.
 nie tylko umyslowo.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-16 11:42:28
Autor: iaforek
Z czym kojarzy się PO?
-- he?sk -- <soviet€bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
> http://www.rp.pl/galeria/99645,2,391723.html

 politbiuro pis ma jedna wspolna ceche - sa kurduplowaci.
 nie tylko umyslowo.

Wypisz, wymaluj. Sam sobie wystawiłeś cenzurkę "cecha wspolna (...) jest prymitywizm myslowy i wulgaryzmy zamiast argumentow." ROTFL

--
iaforek

Data: 2009-11-16 14:23:06
Autor: -- heÂŽsk --
Z czym kojarzy się PO?
On Mon, 16 Nov 2009 11:42:28 +0000 (UTC), "iaforek"
<iaforek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]

Wypisz, wymaluj. Sam sobie wystawiłeś cenzurkę "cecha wspolna (...) jest prymitywizm myslowy i wulgaryzmy zamiast argumentow." ROTFL

 gdzie tu widzisz wulgaryzmy ? poczytaj swoich kumpli, np. j-23.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-16 15:10:40
Autor: iaforek
Z czym kojarzy się PO?
-- he?sk -- <soviet€bigbrednie@interia.pl> napisał(a):

 gdzie tu widzisz wulgaryzmy ? poczytaj swoich kumpli, np. j-23.

Obraźliwe określenia, wulgaryzmy... jak zwał, tak zwał. Ogólnie kultura wypowiedzi.
Jak chcesz kogoś oceniać, to zacznij od siebie i poczytaj swoje wypowiedzi. Potem możesz pogłębić studia czytając posty takich grupowych mistrzów "ciętej riposty", "ironii", a zarazem trybunów ludu nawołujących do "odchamienia" (czy też, teraz to powinno się nazywać "odpełowienia") Internetu jak: cyc, Kawecki i paru innych, którzy ciągle jakimiś fekaliami rzucają... Wykształciuchy wszystkich krajów, łączcie się ;)

--
iaforek

Data: 2009-11-16 12:53:41
Autor: cytryna
Z czym kojarzy się PO?
cecha wspolna elektoratu pis jest prymitywizm myslowy i wulgaryzmy
zamiast argumentow. ty dzierzysz zaszytne 2 miejsce.

HeSk

 politbiuro pis ma jedna wspolna ceche - sa kurduplowaci.
 nie tylko umyslowo.

 HeSk

Dwa cytaty znakomicie ilustrują jakie postępy czyni syfilis partyjny PO i SLD.

Data: 2009-11-16 14:23:07
Autor: -- heÂŽsk --
Z czym kojarzy się PO?
On Mon, 16 Nov 2009 12:53:41 +0100, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

> [...]

>  nie tylko umyslowo.

Dwa cytaty znakomicie ilustrują jakie postępy czyni syfilis partyjny PO i SLD.

 tyle, ze dotyczy to elektoratu pis. przyklady na psp.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-16 13:25:10
Autor: HaMMeR
Z czym kojarzy się PO?
-- heÂŽsk -- wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Taaa.., zal mi ciebie.

Data: 2009-11-16 14:23:07
Autor: -- heÂŽsk --
Z czym kojarzy się PO?
On Mon, 16 Nov 2009 13:25:10 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

>   politbiuro pis ma jedna wspolna ceche - sa kurduplowaci.
>   nie tylko umyslowo.

Taaa.., zal mi ciebie.

 a mi ciebie nie. tak jak pozostalych twoich ideowych kumpli.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Z czym kojarzy się PO?