Z czym sie to je?

Data: 2011-06-23 16:34:24
Autor: cirrus
Z czym sie to je?
#  I tylko nasuwa mi się pytanie: jak miałaby wyglądać ta wymarzona IV RP? Budowana wspólnie przez Prezesa, o. Rydzyka, oraz tropiących Judaszów ręka w rękę panie z poznańskiej procesji i dzielnego Freemana. Może ktoś ją wreszcie w szczegółach opisze?

         Byłem dziś na poznańskiej procesji. Wychodziła z kościoła Bożego Ciała. Niezorientowanym warto uświadomić, że w XV wieku było tu sanktuarium propagujące kult eucharystyczny. Jego sława przewyższała to Jasnogórskie. Pochód procesyjny - jakby to ujął Jarosław Kaczyński - kończył się zaś na Ostrowie Tumskim. Mszę odprawił i procesję rozpoczął poznański kardynał kurialny, prefekt Kongregacji Wychowania Katolickiego, Zenon Grocholewski. W zamykającym uroczystość kazaniu, metropolita poznański, arcybiskup Stanisław Gądecki wezwał wszystkich zebranych do udzielenia wszelkiego możliwego wsparcia społecznemu projektowi całkowitej ochrony życia. Kazanie znakomite.

         Podczas uroczystości - czy to w kościele, czy na procesji - zetknąłem się z kilkoma wielbicielami ojca Rydzyka. Ani miejsce, ani okoliczności nie powstrzymały ich przed właściwymi komentarzami. Od pytań czy jestem Judaszem, chrześcijaninem i Polakiem przez wypowiedziane z zaciśniętymi ustami zapewnienia o modlitwie o mądrość dla mnie, po zdziwienie co JA robię na procesji. Miło mi było odnotować też i głosy życzliwe.

         Wracam do domu, otwieram komputer i co czytam? Ano wpis blogera Freemana na Salonie24. Pewnie osoba nieco młodsza od opisanych powyżej, skoro działa w sieci, ale argumentacja i słownictwo to samo. Pod adresem moich niegdysiejszych kolegów z ZChNu, mego ojca i moim padają taki sformułowania jak: bolszewicy, frakcja Judaszowa, pierdzenie w stołek czy lemingi. Cóż myślę sobie - gdzieś to przecież już dziś słyszałem. I tylko nasuwa mi się pytanie: jak miałaby wyglądać ta wymarzona IV RP? Budowana wspólnie przez Prezesa, o. Rydzyka, oraz tropiących Judaszów ręka w rękę panie z poznańskiej procesji i dzielnego Freemana. Może ktoś ją wreszcie w szczegółach opisze? Panie Freeman do dzieła! Może nas Pan wreszcie oświeci czym to się je? Bo po dzisiejszym dniu to już nawet ja uznaję, że strach się bać. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hf4bx

--
stevep

Data: 2011-06-23 17:03:05
Autor: Leprechuan
Z czym sie to je?

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:itviti$csr$1news.vectranet.pl...
[...]

Katole na jeden dzień przemieniają się w baranki, nastepnego są to już żarłoczne sępy! Oto Polska prezesa, judasza i moherów!

BomBel

Data: 2011-06-23 23:58:02
Autor: Jaksa
Z czym sie to je?
On Thu, 23 Jun 2011 16:34:24 +0200, cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net>  wrote:

#  I tylko nasuwa mi się pytanie: jak miałaby wyglądać ta wymarzona IV  RP? Budowana wspĂłlnie przez Prezesa, o. Rydzyka, oraz tropiących  JudaszĂłw ręka w rękę panie z poznańskiej procesji i dzielnego Freemana.  MoĹźe ktoś ją wreszcie w szczegółach opisze?

Sprobuje.

IV RP, 2025

Granice na wschodzie rozciagniete po Zytomierz i Winnice, tereny te
obejmuja cala polska spuzcizne kulturowa, z Berdyczowem, Braclawiem,
Kamiencem Podolskim, slowem, wszystkim co wazne.

Wojewodztwo litewskie jest oczywiscie w granicach IV Rzeczpospolitej.

Podatki osobiste ponizej 20%. VAT (diabelskie nasienie) 7%.

Do dzialalnosci publicznej dopuszczone sa tylko trzy partie,
konserwatywno-liberalna, chrzescijansko-narodowa i faszystowska.

GW i reszta gowna zdelegalizowana, budynek redakcji wyburzony.

Urzad prezydenta zlikwidowany, na to miejsce Kanclerz, kadencja 7 letnia..
Sejm ograniczony do 128 poslow, senat do 40.

Wskazany bylby rowniez monarcha, najlepiej z domu Habsbsurgow.

Szybkie koleje i autostrady rozumieja sie same przez sie
w takich warunkach, jasna sprawa.

Polska ma 40-60 glowic nuklearnych i srodki ich przenoszenia
na dystansie do 2500 km.

Jaksa

Z czym sie to je?