Z dedykacj±

Data: 2010-03-10 23:06:56
Autor: jadrys
Z dedykacj±

Dla Tej która nienawidzi rewolucji pod żadn± postaci± :

http://www.youtube.com/watch?v=TjL7vO8-NOg&feature=related

Data: 2010-03-10 14:17:22
Autor: Antenka
Z dedykacj±
On 10 Mar, 23:06, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
Dla Tej kt ra nienawidzi rewolucji pod adn postaci :

http://www.youtube.com/watch?v=TjL7vO8-NOg&feature=related

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

:DDD

Data: 2010-03-10 23:25:58
Autor: jadrys
Z dedykacjÄ…
W dniu 2010-03-10 23:17, Antenka pisze:
[...]

Bardzo mi miło ze Ci się spodobało Antenko :-)

Data: 2010-03-10 14:30:17
Autor: Antenka
Z dedykacj±
On 10 Mar, 23:25, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> :DDD

Bardzo mi miło ze Ci się spodobało Antenko :-)

hmmm

Z dedykacj±