Z dedykacją dla Filipka.

Data: 2019-08-08 10:56:02
Autor: Bruno Brunowski
Z dedykacją dla Filipka.
Oficjalny zwiastun "Polityki" Vegi.

https://youtu.be/jTZgRj1D0_4 Trzeba Vedze przyznać, że w zwiastuny to umie ;)

--
Bruno

Data: 2019-08-08 14:57:58
Autor: Jacek Bialy
Z dedykacją dla Filipka.
Oficjalny zwiastun "Polityki" Vegi.

https://youtu.be/jTZgRj1D0_4

Trzeba Vedze przyznać, że w zwiastuny to umie ;)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nu -  zapowiada się na komedię w stylu 'Ucha prezesa'.

JB

Data: 2019-08-09 07:20:06
Autor: Runt
Z dedykacją dla Filipka.
W dniu 2019-08-08 o 23:57, Jacek Bialy pisze:
[...]

Tyle, że życie przerosło komedię.

--
Runt

Data: 2019-08-09 01:48:24
Autor: Jacek Bialy
Z dedykacją dla Filipka.
Nu -  zapowiada się na komedię w stylu 'Ucha prezesa'.

JB

Tyle, że życie przerosło komedię.

To nakręć lepszą..

Data: 2019-08-09 00:28:10
Autor: A. Filip
Vega Film prezentuje: Dużo więcej niż Prawda o PiS! ;-)
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
Oficjalny zwiastun "Polityki" Vegi.

https://youtu.be/jTZgRj1D0_4 Trzeba Vedze przyznać, że w zwiastuny to umie ;)

Moje wrażenie z ostatniego filmu Vegi który obejrzałem (Botoks?) było
"parę(naście) rodzynków w zakalcu".  Rodzynki były naprawdę świetne ale
zakalca zszywającego rodzynki marnawym sznurkiem było znacznie więcej.

Kto ma na to pójść to pójdzie, kto ma nie pójść to nie pójdzie.
Takie usenetowe dyskusje zmienią frekwencje o góra parę procent.
Im się PiS bardziej "zapieni" tym lepszą reklamę Vedze zrobi.
IMHO najlepiej się zapienić umiarkowanie *i z autoironią* ,
może się wtedy *w bilansie* zrobi z tego słaba promocja PiS :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-08 16:13:39
Autor: Jacek Bialy
Vega Film prezentuje: Dużo więcej niż Prawda o PiS! ;-)
| Łgarz musi mieć dobrą pamięć.   (Przysłowie łużyckie)

Niegłupie...

Czyżbym dlatego omijał fejsa, że mam sklerozę? :)

JB

Z dedykacją dla Filipka.