Z dedykacją dla Tuseka

Data: 2014-04-12 17:21:08
Autor: boukun
Z dedykacją dla Tuseka
Tu w tym kurwa dziadolandzie to nawet umrzeć jest strach... Wczoraj zmarł mi mój szwagier po ciężkiej chorobie w kilnice hamatologii i transpalntacji krwi we Wrocławiu, na raka szpiku kostnego, tzw. szpiczaka mnogiego, w wieku 54 lat... (ofiara telefonów komórkowych? "Postępu" cywilizacji...).
[i]

To jest ta prawdziwa statystyka oczekiwanej średniej długości życia w Polsce...
Szwagier całe życie ciążko pracował, u kamieniarzy, ponad 35 lat składkowych miał... i nawet nie miał szans dożyć do emerytury, ostatnie ponad trzy miesiące leżał na oddziale intensywnej opieki medycznej, podłączony pod różne rury i szlauchy, umierał w wielkich cirpieniach (szpiczak rozpuszczał mu kości i niszczył wszyskie organy)...

Załatwiłem mu w grudniu rentę i dodatek pielęgnacyjny, a ponieważ miał duże długi, nic mu prawie z tego nie zostawało..., a teraz trzeba go jakoś pochować...

Zasiłek pogrzebowy od 2011 roku wynosi już tylko 4000 złotych, wcześniej było jeszcze 6300 zł... Teraz dowiaduję się, że najtańszy pogrzeb, z kremacją i w tekturowej trumnie, pochówek w mogile brata (zmarł na raka trzustki mając 46 lat) kosztuje 3500 zł, plus 195 zł organista i wieniec od 150 zł. Razem daje nam to 3850 zł... Na księdza i na stypę już brak. Ksiądz kosztuje jakieś 500 zł, a zanim pieniądze na pochówek dostanie się z ZUS, trzeba czekać 4 tygodnie... Ktoś musi wcześniej pieniądze na pogrzeb wyłożyć, no i na klechę i wyprawić stypę... Szwagier miał same długi, teściowa groszem nie śmierdzi, więc szwagier jest zobowiązany...

I żyj tu kurwa w jebanym Tuskolandzie, że nawet człowieka nie stać na pogrzeb i musi umierać jak W. A. Mozart, w zbiorowej mogile w tekturowym kartonie spopielony...  Takiego kurwa dobrobytu doczekaliśmy..., żyć nie umierać...

Tfu bydlaki...

PS. Synek się mnie pyta, ja się dziwię, dlaczego ludzie nie zrobią jeszcze rewolucji...

boukun

Data: 2014-04-12 16:33:45
Autor: Budzik
Z dedykacją dla Tuseka
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Tu w tym kurwa dziadolandzie to nawet umrzeć jest strach... Wczoraj
zmarł mi mój szwagier

Moje kondolencje.

[...]

O matko, teraz juz robisz zestawienia statystyczne z jednej osoby?
To juz lepiej było prognozować z 10 - tez bzdury ale jednak 10 lepiej niz 1.

[...]

Ksiądz za darmo tez pochowa, jak nie bedziesz miał z czego zapłacić. A jak jestes w trudnej sytuacji finansowej to po co chcesz organiste?
Swoja droga troche zaleciałes teraz pisem...

Data: 2014-04-12 18:37:31
Autor: boukun
Z dedykacją dla Tuseka
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA30DBB6D9202Dbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Dwóch najbliższych osób, jego brat leży już w tym grobie od grudnia 2007 roku, jak pisałem dalej w swoim wątku, zmarł na raka trzustki w wieku 46 lat...

Postęp trucicieli świata...

Kurestwo spuścizny Unii...

boukun

Data: 2014-04-12 18:00:55
Autor: Budzik
Z dedykacją dla Tuseka
[...]

Kurcze, to jak ja zrobie z dwoch co ostatnio zmarli w mojej rodzinie to wyjdzie mi prawie 90...
dobrobyt, panie... dobrobyt...

Data: 2014-04-12 18:55:34
Autor: MarkWoydak
Z dedykacją dla Tuseka
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
[...]

Zapytaj geniuszu od fal mózgowych jaką moc mają nadajniki radiowe w twojej
okolicy.

MW

Data: 2014-04-12 19:08:05
Autor: boukun
Z dedykacją dla Tuseka
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:libr68$4rj$4news.albasani.net...
[...]

Jeszcze wczoraj pisałem watek, że ohlądałem fajny film na dwójce, "Jeden dzień"...
http://www.youtube.com/watch?v=1BW0qgKHNQw

Nawet w tym filmie, co prawda z 2011 roku, ale w trakcie akcji datowanej na rok 1991 czy ok 1995 roku, Emma mówi do swojego chłopaka, który uzależnił się od nowości jaką stała się wówczas komórka, że ta powoduje uszkodzenia mózgu...

Już w latach '90 wiedzieli, że silne promieniowanie elektromagnetyczne może spowodować raka mózgu - glejaka, czy raka szpiku kostnego... A trzeba wiedzieć, że choroby te rozwijają się często dopiero po 20 latach, a nawet wystepują dopiero w następnych pokoleniach...

Nie bez powodu na telefonach komórkowych występują oznaczenia o współczynniku SAR...

http://www.telix.pl/zdrowie.php

boukun

Data: 2014-04-13 10:30:10
Autor: MarkWoydak
Z dedykacją dla Tuseka
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:libss8$9i3$1mx1.internetia.pl...
[...]

Odpowiedz mi na pytanie! Wiesz, że powinieneś chodzić w garnku na głowie by cię promieniowanie nadajnika RadioMaryja nie przewierciło mózgu?

MW

Data: 2014-04-13 19:08:13
Autor: boukun
Z dedykacją dla Tuseka
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lidjpt$bt8$2news.albasani.net...
[...]

Ludzie, ogarnijcie się! Inna szkodliwość, bardzo znikoma jest z fal radiowych, a inna w pobliżu trakcji wysokiego napięcia. Ta, z mieszkania w bezpośredniej bliskości trakcji wysokiego napięcia jest porównywalnie szkodliwa z tą, jakiej poddani są ludzie w trakcie przyłożonej słuchawki bezprzewodowej do ucha czy ciała...

Tylko bezmózgi debil to ignoruje...

boukun

Data: 2014-04-14 04:35:54
Autor: stevep
Z dedykacją dla Tuseka
W dniu .04.2014 o 19:08 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Brednie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-14 11:46:33
Autor: LS
Z dedykacją dla Tuseka
W dniu 2014-04-13 19:08, boukun pisze:

[...]

To jest cena cywilizacji, chemia w jedzeniu, wysoko przetworzone żarcie, stres, fajki, brak ruchu ..... samo promieniowanie z tel. komórkowego i linii wysokiego napięcia jest gdzieś daleko. A mikrofalówkę na pewno masz:)

Data: 2014-04-14 16:45:16
Autor: boukun
Z dedykacją dla Tuseka
Użytkownik "LS" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:534baea3$0$2146$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mikrofalówka szkodzi tylko wtedy, jak stoisz w jej pobliżu w trakcie jej włączenia i jest ona na dodatek nieszczelna... Same przygotowane w niej potrawy są mniej szkodliwe, za to bezsmakowe....

boukun

Data: 2014-04-13 06:18:48
Autor: stevep
Z dedykacją dla Tuseka

[...]