Z dedykacją dla YouTwo - no i wykrakałeś! :-((

Data: 2012-11-17 00:52:16
Autor: Antenka
Z dedykacją dla YouTwo - no i wykrakałeś! :-((
Pirotechnik od tupolewów nie żyje
=========================
Oficer Biura Ochrony Rządu, pirotechnik Adam A., który przed tygodniem
zmarł w Kazachstanie, do sierpnia 2012 r. zajmował się ochroną
rządowych samolotów Tu-154M.

Porucznika Adama A. nie było w składzie funkcjonariuszy BOR-u
przydzielonych do ochrony polskich delegacji do Katynia 7 i 10
kwietnia 2010 r. - Adam A. nie uczestniczył też w odbiorze Tu-154M
remontowanego w rosyjskiej Samarze w grudniu 2009 r. - mówi
"Codziennej" rzecznik BOR-u Dariusz Aleksandrowicz. Przyznaje jednak,
że wcześniej i później pirotechnik BOR-u zajmował się sprawdzaniem
samolotów Tu-154M, którymi podróżowały państwowe delegacje.

W sierpniu 2012 r. został skierowany do ochrony polskiego konsulatu w
Ałma Acie.

Adam A. zmarł w Ałma Acie tydzień temu. Dwa dni przed śmiercią został
pobity. W warszawskiej prokuraturze trwa śledztwo mające ustalić
przyczyny jego śmierci.

http://niezalezna.pl/34907-pirotechnik-od-tupolewow-nie-zyje

No i doczekałeś się. Możesz go dopisać do  zamorodwanych świadków
zamachu smoleńskiego. :-(

Antenka

Data: 2012-11-17 00:57:32
Autor: Antenka
=========================>

Data: 2012-11-17 09:56:34
Autor: pluton_
Z dedykacją dla YouTwo - no i wykrakałeś! :-((
No i doczekałeś się. Możesz go dopisać do zamorodwanych świadków
zamachu smoleńskiego. :-(

Kiedyz, ach kiedyz wszyscy zejda z tego padolu
i nastapi troche spokoju ?

Tylko kto kuzwa zamorduje kilkuset ruskich, co
mieszkaja w okolicy tego lotniska-kartofliska
i wszystko widzieli (przez mgle, ale jednak).

Moze trzeba tam wyslac antka z jakims szwadronem smieci ?

Nullification

Data: 2012-11-17 09:59:28
Autor: Przemysław M.

==========================

Oficer Biura Ochrony Rządu, pirotechnik Adam A., który przed tygodniem
zmarł w Kazachstanie, do sierpnia 2012 r. zajmował się ochroną
rządowych samolotów Tu-154M.

PiS pozbywa się świadków.

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-11-17 10:05:56
Autor: Antenka
On 17 Lis, 10:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> No i doczekałeś się. Możesz go dopisać do  zamorodwanych świadków
> zamachu smoleńskiego. :-(

> Antenka

No nie! Ja,Antenka komuchem???!!!
Ta zniewaga, krwi wymaga! :-E

Antenka:-P

P.s. A za zmianę tematu po łapach dostaniesz!

Data: 2012-11-17 10:34:38
Autor: Stachu Chebel
Z dedykacją dla YouTwo - no i wykrakałeś! :-( (
On 17 Lis, 19:05, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

No nie! Ja,Antenka komuchem???!!!
Ta zniewaga, krwi wymaga! :-E

Jutro będziesz miała ciotę?

Data: 2012-11-17 10:38:37
Autor: Antenka
On 17 Lis, 19:34, Stachu Chebel <stche...@gmail.com> wrote:
On 17 Lis, 19:05, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> No nie! Ja,Antenka komuchem???!!!
> Ta zniewaga, krwi wymaga! :-E

Jutro będziesz miała ciotę?

Data: 2012-11-17 10:44:31
Autor: Antenka
On 17 Lis, 19:24, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

>>> Antenka

> No nie! Ja,Antenka komuchem???!!!
> Ta zniewaga, krwi wymaga! :-E

> Antenka:-P

> P.s. A za zmianę tematu po łapach dostaniesz!

Już ja mu z głowy wybiję tę fałszywą, utopijną ideologię :-P

Antenka

Data: 2012-11-17 17:32:13
Autor: Marek Woydak
On Sat, 17 Nov 2012 10:04:24 +0100, u2 wrote:

[...]

Na pewno maczał w tym ręce Putin! Zrób sobie baranka moherowy fanatyku.

MW

Z dedykacją dla YouTwo - no i wykrakałeś! :-((