Z dedykacją dla nielubiących Sikorskiego...

Data: 2011-12-02 19:30:04
Autor: Grzegorz Z.
Z dedykacją dla nielubiących Sikorskiego...
Data: 2011-12-02 19:00:13
Autor: Obserwator
Z dedykacją dla nielubiących Sikorskiego...

ty durny jestes. Lubic to mozesz takiego pedala jakim jestes sam. Politykow sie ceni za skutecznosc w obronie interesow kraju ktory ten polityk reprezentuje i ktoremu spoleczenstwo placi gruba kase za jego prace.

Sikorski nie pracuje dla Polski, tylko dla siebie, aby dobrze sie ustawic w
zyciu za kase naiwnych idiotow, ktorzy na niego glosowali.

Ta militarna parada ruskich soldatow o niczym nie swiadczy
Liczy sie budzet ktory decyduje o  poziomie i technice uzbrojenia.

Kliknij sobie na ten link, a potem ponownie kliknij przy USA, Chiny, Rasjia
i wyskoczy ci rozne informacje. Zwroc szczegolna uwage na pozycje:                  Defense Budget.

http://www.globalfirepower.com/

Filmik o defiladzie chinskiej, tez niezly, ale co z tego?

http://www.youtube.com/watch?v=-RSPjMBhM-Y

Sikorski to glupi, sprzedajny palant ktory moze sie bawic zolnierzykami z
olowiu lub klockow LEGO...zreszta tak jak ty lalkam, a twoj idol Palikot -
plastikowymi penisami :))

Data: 2011-12-02 20:11:51
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

ty durny jestes. Lubic to mozesz takiego pedala jakim jestes sam.

Udowodnij że jestem pedałem.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-02 19:16:22
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Obserwator napisał:

> ty durny jestes. Lubic to mozesz takiego pedala jakim jestes sam. Udowodnij że jestem pedałem.

nie tylko ze jestes pedalem, ale przede wszytkim glupkiem, ktory tu sie
produkuje pod roznymi nickami, bo nie wie co ze swoim nedznym zyciem zrobic,
wiec sie anonimowo wyzlosliwia w spsob wyjatkowo prymitywny.

Data: 2011-12-02 19:33:39
Autor: Obserwator
Z dedykacją dla nielubiących Sikorskiego...

Kim jest Radek Sikorski - to dzisiaj wiadomo. W swoim zaklamanym zyciorysie, ukryl wiele faktow, np. taki, ze w Afganistanie siedzial w bezpiezcznym
miejscu , bo w ...hotelu:)))

Polacy ktorzy tam z nim byli, wszyscy zgineli w bardzo dziwnych
okolicznosciach...tylko Radsik zostal ministrem w Polsce.
Zrobil sobie fotki w szatkach wojownika afganskiego i robi w konia, naiwniakow:)

http://niepoprawni.pl/blog/4873/radek-radoslaw-sikorski-historia-nieznana

Data: 2011-12-02 20:19:11
Autor: u2
W dniu 2011-12-02 20:16,  Obserwator pisze:
nie tylko ze jestes pedalem, ale przede wszytkim glupkiem, ktory tu sie
produkuje pod roznymi nickami, bo nie wie co ze swoim nedznym zyciem zrobic,
wiec sie anonimowo wyzlosliwia w spsob wyjatkowo prymitywny.

Jak jego kochanek nie pompuje to zgrzesiu glupoty na psp wypisuje ;)

Data: 2011-12-02 22:47:46
Autor: bartez

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ed924b0$0$8443$65785112news.neostrada.pl...
[...]

oszty zazdrosny zboczusiu. Zadzwoń, wyjaśnij sprawę i obiecaj, że nachylisz się jak zwykle by złagodzić emocje.

V.

Data: 2011-12-03 04:23:42
Autor: stevep
Dnia 02-12-2011 o 20:19:11 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Co za charrrrrrrrakter.  :D
--
stevep

Data: 2011-12-02 20:29:20
Autor: Grzegorz Z.

Obserwator napisał:

ty durny jestes. Lubic to mozesz takiego pedala jakim jestes sam.

Udowodnij że jestem pedałem.

nie tylko ze jestes pedalem

No to udowodnij. --
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-02 19:54:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Z dedykacją dla nielubiących Sikorskiego...

Uzytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisal w wiadomosci news:1l4cc3pmwhok$.de7cs8pbjth6$.dlg40tude.net...
http://www.youtube.com/watch?v=AoHZuMDNTkA

Robi wrazenie!
Ale my Polacy tez mamy sie czym pochwalic:
http://www.youtube.com/watch?v=BLHqPDBxXOk
Mozna popatrzec jak sp. prezydent prezy muskuly i tupie nózka. Rosjanie, ogladajac nasza potege militarna w pory robili!

--
Jaroslaw-Zbawiciel Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"

Data: 2011-12-02 19:02:40
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Mozna popatrzec jak sp. prezydent prezy muskuly i tupie nózka. Rosjanie, ogladajac nasza potege militarna w pory robili!

niesamowite wrazenie robi szczegolnie na wiesniakach ktorzy popieraja PO.

Polacy NIE MAJA sie czym pochwalic, bo polska armie r****ilo PO.

Data: 2011-12-02 23:09:53
Autor: matusm
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Z dedykacją dla nielubiących Sikorskiego...