Z deszczu pod rynnę

Data: 2010-10-28 15:57:16
Autor: Cavallino
Z deszczu pod rynnę
Podobno Wichniarek out na dobre, a Lecha przejmuje Bakero.
Nie wiem czy to lepsza wiadomość niż pozostawienie Zielińskiego, no chyba że Bakero ma zadanie na 2 miechy.
A i to pod warunkiem, że wezmą również tego jego trenera od przygotowania fizycznego, o którym takie dobre słuchy chodziły.

Data: 2010-10-28 16:25:22
Autor: Fidelio
Z deszczu pod rynnę
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:iabvfr$ie0$1news.onet.pl...
Podobno Wichniarek out na dobre,

No i słusznie.

 a Lecha przejmuje Bakero.

He, he. To by się zgadzało, Bakero pod względem uległości wobec zarządu przebijał chyba nawet Zielińskiego. Rutkowski będzie zadowolony, trener przynajmniej nie będzie mu smęcił.

Data: 2010-10-28 16:27:53
Autor: Cavallino
Z deszczu pod rynnę
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:iac14k$ngl$1news.onet.pl...
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:iabvfr$ie0$1news.onet.pl...
Podobno Wichniarek out na dobre,

No i słusznie.

Nie da się ukryć, zwłaszcza jeśli udałoby się uratować część kasy za jego kontrakt.

a Lecha przejmuje Bakero.

He, he. To by się zgadzało, Bakero pod względem uległości wobec zarządu przebijał chyba nawet Zielińskiego. Rutkowski będzie zadowolony, trener przynajmniej nie będzie mu smęcił.

Taki jest tego odbiór.
Ja mam natomiast obawy o warsztat Bakero, czy jest lepszy niż Zielińskiego i czy jest w stanie coś poprawić.

Data: 2010-10-28 17:55:18
Autor: Fidelio
Z deszczu pod rynnę
Taki jest tego odbiór.
Ja mam natomiast obawy o warsztat Bakero, czy jest lepszy niż Zielińskiego i czy jest w stanie coś poprawić.

W zasadzie to gorzej być już nie może, więc pod tym względem miałby ułatwione zadanie ;-)

Data: 2010-10-28 21:03:25
Autor: Cavallino
Z deszczu pod rynnę
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:iac6d8$7kp$1news.onet.pl...
[...]

Ale może nie być lepiej, a jeśli miałoby nie być lepiej, to mądrzej sie by trzeba rozejrzeć.
To ja już bym Michniewicza wolał, on już raz jednak jakąś wartość dodaną po Pali zostawił.

Data: 2010-10-28 22:56:50
Autor: Fidelio
Z deszczu pod rynnę
[...]

Ze stawianiem na niego to ja bym poczekał do końca procesu wrocławskiego.

Data: 2010-10-29 00:26:43
Autor: Cavallino
Z deszczu pod rynnę
[...]

Zawsze można mu kazać lojalkę podpisać i stosowny punkt w umowie zawrzeć.
Nie widzę tu problemów.
Zieliński IMO jest mocniej umoczony, bo to że Łęczna kupowała to już wiadomo oficjalnie.
Co do Lecha, to na razie są oskarżenia niepotwierdzone wyrokiem.
A zwłaszcza te mecze o które chodzi w przypadku Reissa, to już śmiech na sali.

Data: 2010-10-29 18:29:11
Autor: Fidelio
Z deszczu pod rynnę
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:iactb2$jdt$1news.onet.pl...
[...]

Ale może nie być lepiej, a jeśli miałoby nie być lepiej, to mądrzej sie by trzeba rozejrzeć.o
[...]

Problem jest taki, że jego osiągnięcia należałoby wtedy mocno zweryfikować.
Jego ogromna obfitość kontaktów telefonicznych z Fryzjerem jest co najmniej podejrzana.

Data: 2010-10-29 22:59:35
Autor: Cavallino
Z deszczu pod rynnę
[...]

Sobie weryfikuj co chcesz, ale największe osiągnięcia były wtedy, gdy Fryzjer już raczej meczów (z więzienia) nie ustawiał.

Data: 2010-11-02 19:41:09
Autor: Cavallino
Z deszczu pod rynnę
[...]

Sytuacja w ostatnich tygodniach nieco się zmieniła.
A jednak Zarząd nie zmienił decyzji i zwolnił Zielińskiego.
Mam nadzieję że druga część info sprzed tygodnia (o Bakero) już się nie potwierdzi.

Data: 2010-11-02 19:29:01
Autor: UGI
Z deszczu pod rynnę
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Sytuacja w ostatnich tygodniach nieco się zmieniła.
A jednak Zarząd nie zmienił decyzji i zwolnił Zielińskiego.
Mam nadzieję że druga część info sprzed tygodnia (o Bakero) już się nie potwierdzi.

Raczej nie licz na to. Rewanz z City za dwa dni, przez co zarzad musial miec
od jakiegos czasu gotowego nastepce a skoro najwiecej (nieoficjalnie) mowi sie
o Bakero to tak pewnie jest. Chyba ze plotka o Petrescu byla prawdziwa ale
tego bys tez nie chcial :)

Data: 2010-11-02 20:32:49
Autor: Cavallino
Z deszczu pod rynnę
Użytkownik "UGI " <ugi3.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Przede wszystkim to nierealne, za drogi jest.

Data: 2010-11-02 19:56:48
Autor: UGI
Z deszczu pod rynnę
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Przede wszystkim to nierealne, za drogi jest.

Ale z drugiej strony nie wywalczyl awansu do rosyjskiej Ekstraklasy, wiec
wszystko zalezaloby od tego jak silna jest jego pozycja w obecnym klubie i jak
bardzo lubi pieniadze. Tulac sie po peryferiach Rosji czy walczyc z
Manchesterem City i Juventusem w pucharach za duzo mniejsze pieniadze?

Data: 2010-11-02 21:06:36
Autor: yamma
Z deszczu pod rynnę
UGI  wrote:
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Przede wszystkim to nierealne, za drogi jest.

Ale z drugiej strony nie wywalczyl awansu do rosyjskiej Ekstraklasy,

Jak nie wywalczył jak wywalczył? Kubań zajął pierwsze miejsce w ichniej II lidze.
yamma

Data: 2010-11-02 20:24:28
Autor: UGI
Z deszczu pod rynnę
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Jak nie wywalczył jak wywalczył? Kubań zajął pierwsze miejsce w ichniej II lidze.

ja ich widze dalej w II lidze a przeciez on tam z dobry rok pracuje.

Data: 2010-11-02 21:36:17
Autor: Marcin Kasperski
Z deszczu pod rynnę
"UGI " <ugi3.SKASUJ@gazeta.pl> writes:

yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Jak nie wywalczył jak wywalczył? Kubań zajął pierwsze miejsce w ichniej II lidze.

ja ich widze dalej w II lidze a przeciez on tam z dobry rok pracuje.

Rosyjska liga gra wiosna-jesień....

Data: 2010-11-02 22:46:21
Autor: Cavallino
Z deszczu pod rynnę
Użytkownik "UGI " <ugi3.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iapqe0$bku$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak myślisz, jaką decyzję podjął?

Data: 2010-11-06 00:11:56
Autor: Cavallino
Z deszczu pod rynnę
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Ja mam natomiast obawy o warsztat Bakero, czy jest lepszy niż Zielińskiego i czy jest w stanie coś poprawić.

W zasadzie to gorzej być już nie może,

Chyba miałeś rację.

http://www.weszlo.com/news/5810

"Wichniarek rozmawia z kolegą po meczu ze Spartą Praga (chyba ze Spartą).

- Wiesz, pierwszy raz się spotykam z czymś takim, że gramy ważny mecz, a trener mówi, że mamy grać "swoje". Żadnego przygotowania pod przeciwnika, żadnych analiz, nikt nic nie wie. Co to właściwie znaczy grać "swoje"? - pyta w typowy dla siebie sposób Wichniarek.
- No, po prostu macie grać to, co ćwiczycie na treningach.
- Aha... A co my w zasadzie ćwiczymy na treningach?
- Coś przecież robicie.
- Bo ja wiem?

Wymowne."

Data: 2010-10-28 21:45:49
Autor: Roberto
Z deszczu pod rynnę
On 28 Paź, 16:27, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> napisał w wiadomościnews:iac14k$ngl$1news.onet.pl...

> [...]

Taki jest tego odbiór.
Ja mam natomiast obawy o warsztat Bakero, czy jest lepszy niż Zielińskiego i

No to jeśli nie Bakero lub Zieliński to kto???

Data: 2010-10-29 07:58:17
Autor: yamma
Z deszczu pod rynnę
Roberto wrote:

No to jeśli nie Bakero lub Zieliński to kto???

Kiedyś na pewnym forum zrobiłem tak na szybko listę:
Elisha Levy
Walerij Gazzajew
Leonid Słucki
Klaus Augenthaler
Urs Fischer
Ivan Jovanovic
Andras Herczeg
Walter Smith
Gertjan Verbeek
Rafael Quaranta
Wiktor Gonczarenko
Jedyny problem z tymi szkoleniowcami to taki, że z pewnymi wyjątkami do wyjęcia są dopiero w przerwie zimowej.
yamma

Data: 2010-10-29 10:18:32
Autor: Cavallino
Z deszczu pod rynnę
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:

Ja mam natomiast obawy o warsztat Bakero, czy jest lepszy niż Zielińskiego i
czy jest w stanie coś poprawić.

No to jeśli nie Bakero lub Zieliński to kto???

Ktoś z dwa razy wyższej półki cenowej.
Taki niemiecki Maaskant, albo lepiej jeszcze wyżej.

Nie chce mi się szukać na forum WL, ale propozycje wolnych nazwisk padały naprawdę niezłych.
Problem jest inny - nikt nie weźmie Lecha z zerowym budżetem na transfery i zmanierowaną drużynką.

Data: 2010-10-30 16:13:05
Autor: Koriat
Z deszczu pod rynnę
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:iae00o$17f$1news.onet.pl...
[...]

Otóż to. I to jest jak dla mnie najważniejszy plus zatrudnienia Maaskanta - skoro się dogadali to musiał sobie zagwarantować kasę na transfery. Chociaż z drugiej strony z niejakim Simeone rozeszło się nie o pieniądze dla niego, ale o pieniądze na transfery - podobno chciał ich obiektywnie dużo jak na możliwości polskiego klubu.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-10-29 13:34:35
Autor: AJK
Z deszczu pod rynnę
29-10-2010  o godz. 6:45 Roberto napisał:

Taki jest tego odbiór.
Ja mam natomiast obawy o warsztat Bakero, czy jest lepszy niż Zielińskiego i
czy jest w stanie coś poprawić.

No to jeśli nie Bakero lub Zieliński to kto???

Ja nie! Szanujmy się, tak? ;-)

--
AJK (a poza tym głowa mnie boli)

Data: 2010-10-29 23:46:34
Autor: Cavallino
Z deszczu pod rynnę
wrote:
> [...]

czy jest w stanie coś poprawić.

No to jeśli nie Bakero lub Zieliński to kto???

http://michalpol.blox.pl/2010/10/Lech-zamiana-siekierki-na-kijek.html

Najbardziej podoba mi się ten fragment:

"Okej, każdy klub ma prawo zwolnić trenera nawet z największymi zasługami, jeśli jego praca nie zapowiada kolejnych. Po passie triumfów musieli w końcu odejść Henryk Kasprczak z Wisły czy Mesjasz Newcastle, czyli Kevin Keegan. Ale czy klub z takimi aspiracjami i tak perfekcyjną organizacją jak Lech nie powinien był się przygotować lepiej do tej operacji? Oto w kluczowym meczu z Wisłą Kraków zespół poprowadzi... Jacek Zieliński, bo Bakero nie wyplątał się jeszcze ze swej umowy z właścicielem Polonii Warszawa! Gratulacje, tak to się właśnie powinno odbywać. Nota bene słyszałem niepotwierdzone informacje, że wśród kandydatów na następcę Zielińskiego był... Leo Beenhakker. Szkoda, że jego Feyenoord przegrał 0:10 z PSV Eindhoven, co musiało ostudzić entuzjazm władz Lecha, bo mielibyśmy jeszcze lepszą zabawę. Wywalenie trenera i desperackie poszukiwanie strażaka, gdy pożar co raz większy jest zresztą typowy dla drużyn Ekstraklasy. Dokładnie to samo odbywa się właśnie w Cracovii, której właściciel - zdawać by się mogło - już od jakiego czasu powinien był się liczyć z koniecznością wymiany trenera. Zero przemyślanego planu, zero przygotowania, typowy chaos."

Jak klub by gadał z nowym trenerem za plecami obecnego ZANIM postanowi go zwolnić, to by marudzili że tak jest nieładnie i że to zdrada, jak gada dopiero po podjęciu decyzji o zwolnieniu poprzedniego, to że to nieprzemyślany chaos.
Pismakom nigdy nie dogodzisz.

Z deszczu pod rynnę