Z/do jakiego samochodu to turbina Garrett?

Data: 2009-11-17 19:37:16
Autor: Jarek JARO G.
Z/do jakiego samochodu to turbina Garrett?
Witam!
Ktos zostawil mi w rozliczeniu nowiutka turbosprezarke Garrett.
Czy pomoglby mi ktos ustalic do jakiego samochodu ona pasuje?
Po numerze seryjnym ciezko cos znalezc w internecie , a T15 jest montowana w kilku markach - tylko pytanie czy krocce sa takie same czy inne do kazdej marki?
http://a.imagehost.org/0671/turbo10.jpg

pozdr JARO __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4615 (20091117) __________

Data: 2009-11-17 20:08:19
Autor: Lewis
Użytkownik "Jarek JARO G." <j_a_r_o@interia.pl> napisał w wiadomości news:hduqmq$l2t$1inews.gazeta.pl...
[...]

model suszarki GT1749S
http://www.industrialbusiness.info/turbo.asp?turbine=252039
model silnika 4CT90-1
http://www.andoria-mot.com.pl/pub/File/Oferta/Silniki%20wysokoprężne/4-cylindrowe/4CT90_rys(karta1877).pdf

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Z/do jakiego samochodu to turbina Garrett?