Z doświadczenia gracza.

Data: 2013-07-30 09:51:56
Autor: leming.show
Z doświadczenia gracza.
  A już leżymy budżetowo, na ile mogę to ocenić.

Zrob upgrade z holokaustem, Grossem, Michnikiem i reprywatyzacja. Panstwo padnie na pysk po pierwszej wyplacie odszkodowan. Wprowadz model Jaruzelskiego i Donalda a dowiesz cie co to jest abstrakcja.

Data: 2013-07-30 20:33:39
Autor: Michał
Z doświadczenia gracza.
W dniu 2013-07-30 18:51, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

  Co ma tu do rzeczy holokaust? Model Donalda? Chyba kosztowny.

Data: 2013-07-30 11:57:50
Autor: donek999bronek
Z doświadczenia gracza.
  Co ma tu do rzeczy holokaust? Model Donalda? Chyba kosztowny.

Holokaust to przedsiebiorstwo warte 200.000.000 pln i nie jest gra, a moze i jest. Przekonasz sie sam.

https://www.youtube.com/watch?v=YoONVwOYPPk

Data: 2013-07-30 22:05:00
Autor: Michał
Z doświadczenia gracza.
W dniu 2013-07-30 20:57, donek999bronek@gmail.com pisze:
   Co ma tu do rzeczy holokaust? Model Donalda? Chyba kosztowny.

Holokaust to przedsiebiorstwo warte 200.000.000 pln i nie jest gra, a moze i jest. Przekonasz sie sam.

https://www.youtube.com/watch?v=YoONVwOYPPk

  Holokaust to był i Ĺťydzi się z nim rozliczyli w procesach sądowych norymberskich chyba. Przy tej okazji zastanawiało mnie dlaczego Polska nie wytoczyła procesĂłw Niemcom i Rosji za ludobĂłjstwa.

Data: 2013-08-04 12:13:56
Autor: Marek
Z doświadczenia gracza.
W dniu wtorek, 30 lipca 2013 22:05:00 UTC+2 użytkownik Michał napisał:

> Holokaust to przedsiebiorstwo warte 200.000.000 pln i nie jest gra, a moze i jest. Przekonasz sie sam.

> https://www.youtube.com/watch?v=YoONVwOYPPk

  Holokaust to był i Żydzi się z nim rozliczyli w procesach sądowych norymberskich chyba. Przy tej okazji zastanawiało mnie dlaczego Polska nie wytoczyła procesów Niemcom i Rosji za ludobójstwa.

....bo komuna przejela volksdojczow i szmalcowników na swoich agentow do zwalczania polskich patriotow - kapujesz ?

Z doświadczenia gracza.