"Z drogi śledzie TVPiS z materiałem jedzie!"

Data: 2020-01-13 12:30:53
Autor: Bruno Brunowski
"Z drogi śledzie TVPiS z materiałem jedzie!"
Kamerzysta TVPiS przyłożył solidnie w głowę dyrektorce gabinetu Marszałka Senatu i nie raczył przeprosić. Redaktor prowadzący również nie przerwał pracy.
https://twitter.com/PolskiSenat/status/1216724007774498821

Zamiast przeprosin jest w TVPiS ostry wjazd w Panią dyrektor. https://tvp.info/46177496/dziennikarze-chcieli-spytac-o-korupcje-senat-grozi-odebraniem-akredytacji

Piękny pokaz kultury i wysokich standardów nie ma co.

--
Bruno

Data: 2020-01-13 21:50:26
Autor: u2
[...]

ie ściemniaj piździak:)

"Z drogi śledzie TVPiS z materiałem jedzie!"