"Z dum± będę przyjmował ciosy tych starców"

Data: 2010-08-06 08:44:54
Autor: magdaverakosiorek
"Z dum± będę przyjmował ciosy tych starców"
On Aug 6, 7:05 am, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Na razie jest ich ponad 250. Poznali się na Facebooku. Chc± zaprotestować
przeciwko pozostawieniu krzyża przed Pałacem Prezydenckim. Zapowiadaj± na
poniedziałek pokojow± akcję. Ale jak mówi TOK FM jeden z jej inicjatorów "z
dum±" będzie "przyjmował ciosy tych starców". Akcja rozpocznie się o 23 w
poniedziałek, 9 sierpnia.

To oddolna obywatelska akcja. - Nie reprezentujemy żadnego ugrupowania
politycznego. Żadnej organizacji pozarz±dowej. Jeste¶my osobami prywatnymi.
Nie kierujemy się negatywnymi emocjami, w stosunku do ludzi koczuj±cych
przed Pałacem Prezydenckim - tłumaczył w rozmowie z TOK FM Dominik, jeden z
inicjatorów akcji.

Do tej poru na Facebooku (gdzie powstała "Akcja krzyż") akces zgłosiło
ponad 250 osób. W większo¶ci, jak mówi organizator, to ludzie młodzi. -
Taka liczba to jest jaki¶ pokaz siły - powiedział.

Akację zaplanowano na najbliższy poniedziałek. Pocz±tek o 23. Organizatorzy
powiadomili o niej (zgodnie z przepisami) stołeczny ratusz. - Nie chcemy
dopu¶cić do żadnej bijatyki i awantur, żeby znów całe społeczeństwo się
podzieliło. Wiemy, to fizycznie niemożliwe żeby¶my zabrali krzyż, ale może
doj¶ć do sytuacji, że kto¶ podejdzie i będzie próbował siłowo krzyż stamt±d
usun±ć. Ja osobi¶cie stwierdziłem, że będ± z dum± przyjmował ciosy tych
starców - zapowiada jeden z pomysłodawców akcji. I podkre¶la "nie jeste¶my
zgraj± fanatyków". - Po prostu chcemy pokazać, że też mamy siłę i potrafimy
osi±gać swoje cele - dodał.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8222093,_Z_duma_bede_p...

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

To ja tam przyjdę z Zo¶k± Kulawk± i będziecie biedni. Tym razem
odpowiednio się uzbroimy, nie w różaniec.
Zabawa się skończyła.

magdavera

"Z dum± będę przyjmował ciosy tych starców"