Z dużej chmury mały deszcz

Data: 2012-07-06 19:27:30
Autor: Ajgor
Z dużej chmury mały deszcz

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomości news:4ff6e094$0$1294$65785112news.neostrada.pl...

Byłem dzisiaj, jak co miesiąc u lekarza w prywatnej przychodni. Wszystko odbyło się jak bozia przykazała. Recepty wypisane bezbłędnie, oczywiście na komputerze, przy pomocy programu w tym celu stworzonego. W aptece, to samo. Żadnych zastrzeżeń do recept.
Lekarze w prywatnej przychodni, szanują pacjentów. Bo wiedzą skąd mają na chlebuś z masełkiem!
Życzę wszystkim takiej obsługi!

Bo ten caly szum robi garstka niedorobow, ktorym zawsze jest zle. Ja w ogole podejrzewam,
ze to Jarus w ten sposob chce sprawic, zeby Polacy zapomnieli o sukcesie Euro. Polakom za duzo sie podobalo, wiec trzeba
namieszac, zeby znow chodzili wsciekli na rzad.

Data: 2012-07-06 21:50:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Z dużej chmury mały deszcz

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:jt775t$ngh$1news.dialog.net.pl...

[...]

Nie rób z Jarusia lekarza, bo on zna się na medycynie jak świnia na gwiazdach.

Data: 2012-07-06 21:54:11
Autor: Ajgor
Z dużej chmury mały deszcz

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" napisał w wiadomości news:4ff74172$0$1316$65785112news.neostrada.pl...

[...]

On nie jest lekarzem, tylko kumplem szefa Solidarnosci. I co Jarus powie,
to tamten zrobi. Kaze mu robic dym wszedzie gdzie sie da, zeby Polacy wiedzieli, ze PO to klamcy,
i Solidarnosc robi dym na zamowienie. Nie wazne, czy ma racje. Ma byc dym? Jest dym.
Rzecz w tym, ze Jarus sam nie wie, gdzie PO klamie, wiec robi dym akurat nie tam, gdzie trzeba, i dlatego jemu tez opada.

Data: 2012-07-06 22:06:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Z dużej chmury mały deszcz

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:jt7foo$rth$1news.dialog.net.pl...

[...]

Trochę rozsądku. Co mają do tego protestujący lekarze?

Data: 2012-07-06 22:48:37
Autor: Ajgor
Z dużej chmury mały deszcz

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ff7454d$0$1215$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A z jakiego zwiazku sa ci lekarze co protestuja? Nie czasem z solidarnosci?
Nie wydaje sie podejrzane, ze akurat jak PO zaczyna miec jakis sukces, nagle po pol roku lekarze zaczynaja szumiec?
Normalnie jak napuszczeni. Pol roku im pasowalo, bylo OK, i nagle jak na komende zaczynaja szum.
mam dziwne wrazenie ze to jest sterowanie odgornie na zamowienie PISu

Data: 2012-07-06 23:10:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Z dużej chmury mały deszcz

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:jt7ium$tih$1news.dialog.net.pl...

[...]

To się dowiedz. Gogle twoim przyjacielem! I gdy już ogarniesz temat, to się dopiero wypowiadaj. Na razie zachowujesz się jak poseł (obojętnie jakiej partii). Nie masz o niczym pojęcia ale nadajesz jak przekupa.

Data: 2012-07-06 23:18:56
Autor: Ajgor
Z dużej chmury mały deszcz

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomości news:4ff75441$0$1309$65785112news.neostrada.pl...

To się dowiedz. Gogle twoim przyjacielem! I gdy już ogarniesz temat, to się dopiero wypowiadaj. Na razie zachowujesz się jak poseł (obojętnie jakiej partii). Nie masz o niczym pojęcia ale nadajesz jak przekupa.

No wlasnie pogooglalem. Na drugiego posta (tego z wypowiedzia babki z Solidarnosci) jakos nie odpisales :)

Data: 2012-07-07 08:53:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Z dużej chmury mały deszcz

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:jt7knj$ugo$1news.dialog.net.pl...

[...]

I dalej nie wiesz co to jest "porozumienie zielonogórskie"?
I w dalszym ciągu nie wiesz , że oni nie mają nic wspólnego z "Solidarnością"?
Szkoda mojego czasu na ciebie. Jesteś niereformowalny!

Data: 2012-07-06 22:50:32
Autor: Ajgor
Z dużej chmury mały deszcz

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomości news:4ff7454d$0$1215$65785112news.neostrada.pl...

Trochę rozsądku. Co mają do tego protestujący lekarze?

http://www.solidarnosc.org.pl/soz/?c=article&aid=155

Cytat:

"Mam takie wrażenie, że dla NFZ taka sytuacja jest bardzo wygodna, bo lekarz, który wypisuje leki pełnopłatne, oszczędza publiczne pieniądze skwitowała Maria Ochman, przewodnicząca Krajowego Sekretariatu Ochrony Zdrowia NSZZ Solidarność."

Ciekawe, ze przez pol roku nie miala takiego wrazenia, a zaczela je miec akurat jak ludzie zaczeli zapominac o PISie

Z dużej chmury mały deszcz