Z dysku twardego zniknely pliki - same przez sie!

Data: 2010-02-05 11:06:14
Autor: Robbo
Z dysku twardego zniknely pliki - same przez sie!

Uzytkownik "tokelau" <ekpczl@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:a61ee8cf-6696-4640-a051-6b6be191303bk41g2000yqm.googlegroups.com...

Co prawda zdarza sie, iz komputer sie co jakis czas zawiesza i trzeba
go restartowac (taki restart jednak nie powinien powodowac utraty
plikow), ale to najczesciej wina przegrzewajacego sie hardware lub
braku kontaktu, a nie systemu Win XP

Jak dla mnie to najistotniejszy sek problemu. Co to znaczy komputer sie zawiesza? Trzeba to wykryc i naprawic/wymienic wadliwy komponent. Przyzcyna zawieszen moze byc hardware ale równiez software - w takim przypadku istnieje podejrzenie jakiegos wirusa/spyware lub innego smiecia.
Sprawny komputer pracuje godzinami bez zadnego zawieszania. Moje komputery (te które kupowalem/konfigurowalem) potrafia pracowac tygodniami bez zawieszen (24h/7) w biurach/domach.

Zawieszenie sie komputera zle wrózy - zdecydowanie oznacza jakis problem i owszem w takim przypadku problemy z systemem plików sa jak najbardziej prawdopodobne.

--
rb

Z dysku twardego zniknely pliki - same przez sie!