Z ekspertyz, które Budka dostał (...), miało wynikać, że jesieni± miało w ogóle nie być koronawirusa

Data: 2020-10-21 15:59:54
Autor: Budzik
Z ekspertyz, które Budka dostał (...), miało wynikać, że jesieni± miało w ogóle nie być koronawirusa
UĹĽytkownik boukun boukun@gmail.com ...

Premier Mateusz Morawiecki w trakcie posiedzenia Sejmu puścił z
telefonu wideo z nagraniem słów Borysa Budki, który chwilę
wcześniej zarzucił mu kłamanie ws. epidemii koronawirusa. Sytuacja
wywołała duże wzburzenie w Sejmie. Posłowie głośno krzyczeli,
uciszała ich wicemarszałek Małgorzata Kidawa-Błońska.

- Z ekspertyz, które Budka dostał (…), miało wynikać, że jesienią
miało w ogóle nie być koronawirusa i wybory się miały odbyć
jesienią - powiedział Morawiecki.

Ja nie wiem co oni maja za ekspertyzy (jedni i drudzy bo jedni i drudzy wydaja sie byc zaskoczeni ze nagle w pare dni im sie łózka szpitalne skonczyły) - kogokolwiek bym nie słuchał z epidemiologów czy tez ludzi budujacych prognozy i modele - kazdy mowił ze jesienia bedzie zle...

Pytanie - dlaczego ktokolwiek normalny miałby miec nadzieje ze bedzie dobrze? Przeciez w porownaniu z zima / wiosna gdzie mielismy poczatek epidemii absolutnie nic sie nie zmieniło poza tym ze wirus sie rozprzestrzenił... Wiec skad ten optymizm?

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie my¶l,

Z ekspertyz, które Budka dostał (...), miało wynikać, że jesieni± miało w ogóle nie być koronawirusa