Z euro-parlament ;-)

Data: 2018-11-13 16:40:01
Autor: A. Filip
Z euro-parlament ;-)
https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-angela-merkel-wybuczana-w-europarlamencie-mowila-o-europejsk,nId,2660004
Angela Merkel wybuczana w europarlamencie. Mówiła o europejskiej armii

Powinniśmy pracować nad tym, by pewnego dnia mieć prawdziwą europejska
armię - mówiła w Parlamencie Europejskim w Strasburgu kanclerz Niemiec
Angela Merkel. [...]

--
A. Filip

Data: 2018-11-13 19:53:52
Autor: Pajdak
filipek potępia euro-parlament

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+sgofw2mlrf-ibd2@wp.eu...

Z tym won na pl.pręgierz!

--
Pajdak

Data: 2018-11-13 21:14:16
Autor: A. Filip
Pajdak wazelinuje euro-parlament na Merkel buczący
" Pajdak" <runt.@anekumena.reg> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości

Z tym won na pl.pręgierz!

A to nie jest potępienie _polityczne_ zasługujące na _obie_ grupy do
których poszło?

--
A. Filip

Data: 2018-11-14 07:48:04
Autor: Pajdak
filip wazelinuje nowogrodzką
[...]

Tak czy owak zapaskudziłes nie tylko psp. Taki z ciebie "gieroy".

--
Pajdak

Data: 2018-11-14 12:00:58
Autor: A. Filip
filip wazelinuje nowogrodzką v. komu Pajdak włazi w dupę?
[...]

Merkel już taka słabiuśka że trochę śmichów chichów już dla niej aż tak groźne?

Jakoś jestem spokojny że w miarę podobnych okazji Kaczyński generuje
przynajmniej dwie rocznie (ogranicza w udzielaniu się _osobiście_ ).

--
A. Filip

Data: 2018-11-15 08:15:55
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+izlgkzrdkf-ibe3@wp.eu...
Merkel już taka słabiuśka że trochę śmichów chichów już dla niej aż tak groźne?

POpatrz na własciela kota, dawno nie wyglądał tak marnie.

--
Pajdak

Data: 2018-11-13 20:46:58
Autor: Mario
Kanclerz Merkel została nagrodzona oklaskami.
W dniu 13.11.2018 o 16:40, A. Filip pisze:
[...]

  "Po tych słowach rozległy się oklaski oraz"

MD

Data: 2018-11-13 21:17:00
Autor: A. Filip
Mario <Mario@w.pl> pisze:
[...]

To że Merkel dostał oklaski w europarlamencie to "pies pogryzł człowieka".
To że Merkel została wybuczana w europarlamencie to "człowiek pogryzł psa".
Widzisz co jest większym newsem. co jest ważniejsze? :-)

--
A. Filip

Data: 2018-11-13 17:03:43
Autor: japanizer
On Wednesday, November 14, 2018 at 5:17:03 AM UTC+9, A. Filip wrote:
Mario <Mario@w.pl> pisze:

> [...]

To że Merkel została wybuczana w europarlamencie to "człowiek pogryzł psa".
Widzisz co jest większym newsem. co jest ważniejsze? :-)

Widzimy. Słabiutki z ciebie manipulator, słabiutki.

Data: 2018-11-14 02:05:25
Autor: u2
W dniu 14.11.2018 o 02:03, mani-o-mani pisze:
Widzimy. Słabiutki z ciebie manipulator, słabiutki.

ano

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-14 02:11:40
Autor: A. Filip
Kanclerz Merkel została nagrodzona wybuczeniem [japanizer: RMF to słabiutki manipulator]
Mario <Mario@w.pl> pisze:

> [...]

Widzisz co jest większym newsem. co jest ważniejsze? :-)

Widzimy. Słabiutki z ciebie manipulator, słabiutki.

Cienki Bolku,
Czy raczyłeś zauważyć jaki TYTUŁ wybrało RMF?
Napisz że są manipulatorami na których inni się wzorują :-)

Data: 2018-11-14 12:35:42
Autor: Pisiorowy Escobar
Mario <Mario@w.pl> napisał(-a):

W dniu 13.11.2018 o 16:40, A. Filip pisze:
> https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-angela-merkel-wybuczana-w-europarlamencie-mowila-o-europejsk,nId,2660004

>   "Po tych słowach rozległy się oklaski oraz"

filipek słuchał tylko reakcji faszystów --

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]