Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010

Data: 2010-07-07 18:36:11
Autor: Anatol
Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010
Dzisiaj podpisano umowę na budowę 34-kilometrowego odcinka autostrady A4 Tarnów (W. Krzyż) - W. Dębica Pustynia. Prace rozpoczną się niezwłocznie po podpisaniu umowy.

http://www.gddkia.gov.pl/article/informacje/aktualnosci/article.php/id_item_tree/f45b707512615a0425765e080daea184/id_art/1a83ae95f45ad2026b88a4582b1c2e77

http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100707/RZESZOW/523946786

Pozostało 966 km i 497 dni.

Anatol

Data: 2010-07-07 19:09:40
Autor: u2
W dniu 2010-07-07 18:36, Anatol pisze:
Dzisiaj podpisano umowę na budowę 34-kilometrowego odcinka autostrady A4
Tarnów (W. Krzyż) - W. Dębica Pustynia. Prace rozpoczną się niezwłocznie
po podpisaniu umowy.

[...]

Pozostało 966 km i 497 dni.

Pozostało nadal 1000 km i 497 dni. :)

Data: 2010-07-07 19:13:42
Autor: raff
W dniu 2010-07-07 19:09, u2 pisze:
[...]

Zobaczycie. Jak swinia niebo.

Jak wyborcy poprzednich 10 punktow.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-07 19:40:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i12ckc$fua$1news.onet.pl...

Pozostało nadal 1000 km i 497 dni. :)
Zobaczycie. Jak swinia niebo.
Jak wyborcy poprzednich 10 punktow.

Daj im szansę. Skomentujesz za 497 dni.

Data: 2010-07-07 20:02:38
Autor: u2
Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010
Pozostało nadal 1000 km i 497 dni. :)
Zobaczycie. Jak swinia niebo.
Jak wyborcy poprzednich 10 punktow.

Daj im szansę. Skomentujesz za 497 dni.

Tylko pod warunkiem, że czerwony Tola będzie tutaj meldował codziennie o
froncie robót drogowo-mostowych :)

Data: 2010-07-07 11:12:27
Autor: DJ MC Donald Musk
On 7 Lip, 20:02, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Daj im szans . Skomentujesz za 497 dni.

Tylko pod warunkiem, e czerwony Tola b dzie tutaj meldowa codziennie o
froncie rob t drogowo-mostowych :)

Robot zadnych nie bedzie bo Bobry zablokuja...
przeciez w ich trakcie scina sie drzewa i niszczy rosiczke oraz
nieznane gatunki komarow i meszek...
na dodatek buduje sie drogi i niszczy krajobraz!

Data: 2010-07-07 20:20:09
Autor: raff
[...]

No faktycznie, bobry... :/

R.

Data: 2010-07-07 20:22:00
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c34b4d7$0$17103$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Skoro umowa na budowę została podpisana, to do zapowiedzianego podpisania zostały umowy na 966 km. Osobno będę prowadził rejestr  rozpoczętych budów bo nie jest jasne czy w II debacie chodziło o umowy czy budowy (w tym przypadku umowa zawiera klazulę niezwłocznego rozpoczęcia prac, a więc rozpoczcie budowy powinno nastąpić w ciągu kilku dni z chwilą "wbicia pierwszej łopaty" przez pracowników wykonawcy co stwierdzę na podsaywie publikacji odpowiednich zdjęć lub doniesień prasowych).

Anatol

Data: 2010-07-07 11:32:44
Autor: DJ MC Donald Musk
On 7 Lip, 20:22, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:
U ytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisa w wiadomo cinews:4c34b4d7$0$17103$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> Pozosta o nadal 1000 km i 497 dni. :)

Skoro umowa na budow zosta a podpisana, to do zapowiedzianego podpisania
zosta y umowy na 966 km. Osobno b d prowadzi rejestr  rozpocz tych bud w
bo nie jest jasne czy w II debacie chodzi o o umowy czy budowy (w tym
przypadku umowa zawiera klazul niezw ocznego rozpocz cia prac, a wi c
rozpoczcie budowy powinno nast pi w ci gu kilku dni z chwil "wbicia
pierwszej opaty" przez pracownik w wykonawcy co stwierdz na podsaywie
publikacji odpowiednich zdj lub doniesie prasowych).

Anatol

dziekuje.
Ja nie zycze zle Komoroskiemu a tym bardziej autostradom - mam tylko
watpliwosci co do mozliwosci i nie lubie obiecanek wyborczych...

Data: 2010-07-07 20:34:57
Autor: u2
W dniu 2010-07-07 20:32, DJ MC Donald Musk pisze:
dziekuje.
Ja nie zycze zle Komoroskiemu a tym bardziej autostradom - mam tylko
watpliwosci co do mozliwosci i nie lubie obiecanek wyborczych...

Problemem jest to, że Bronek tylko obiecuje. Tak jak cała jego partia
obiecanek.

Data: 2010-07-07 20:43:28
Autor: Anatol
Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:b436c936-562a-46ae-8e66-ef392f9c63d7u26g2000yqu.googlegroups.com...

Ja nie zycze zle Komoroskiemu a tym bardziej autostradom - mam tylko
watpliwosci co do mozliwosci i nie lubie obiecanek wyborczych...

Od razu uprzedzam ze obecnie trwajace przetargi obejmuja 877 km dróg A i S i beda uruchamiane kolejne (od poczatku lipca ruszylo juz 47 km), a w piatek poinformuje o podpisaniu kolejnych umów na budowe.

Anatol

Data: 2010-07-07 11:50:23
Autor: DJ MC Donald Musk
On 7 Lip, 20:43, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:b436c936-562a-46ae-8e66-ef392f9c63d7u26g2000yqu.googlegroups.com...

> Ja nie zycze zle Komoroskiemu a tym bardziej autostradom - mam tylko
> watpliwosci co do mozliwosci i nie lubie obiecanek wyborczych...

Od razu uprzedzam ze obecnie trwajace przetargi obejmuja 877 km dr g A i S i
beda uruchamiane kolejne (od poczatku lipca ruszylo juz 47 km), a w piatek
poinformuje o podpisaniu kolejnych um w na budowe.

Anatol

Dziekuje. Bede sledzil z uwaga.
Pozdrawiam

Data: 2010-07-07 20:46:52
Autor: u2
W dniu 2010-07-07 20:43, Anatol pisze:
Od razu uprzedzam ze obecnie trwajace przetargi obejmuja 877 km dróg A i
S i beda uruchamiane kolejne (od poczatku lipca ruszylo juz 47 km), a w
piatek poinformuje o podpisaniu kolejnych umów na budowe.

Problemem jest to, że partia oszustów tylko obiecuje, ale nic nie realizuje.

Data: 2010-07-07 21:11:55
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c34cb9f$0$2600$65785112news.neostrada.pl...

Problemem jest to, że partia oszustów tylko obiecuje, ale nic nie realizuje.

Obecnie w budowie są 892 km A i S.

Fotorelacje z obecnie realizowanych budów są na stronie forum drogowego :

http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=240

Np. :

A1 Grudziądz-Toruń
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=689744&page=68

A8 - autostradowa obwodnica Wrocławia
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=541312&page=381

A2 - Świecko - Nowy Tomyśl
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=389291&page=166

A2 Warszawa - Kukuryki
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=475549&page=49

A4 - Szarów - Tarnów
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=992981&page=27

A4/S19 obwodnica Rzeszowa
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=130185&page=25

S8 Konotopa - Warszawa(Powązowska)
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=466496&page=207

S7 południowa obwodnica Gdańska
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=255286&page=56

S7 Elbląg - Olsztynek
http://elblag-kalsk.pl/?m=200906

S11 zachodnia obwodnica Poznania
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=331159&page=67

S5 wschodnia obwodnica Poznania
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=928624&page=19

S3 Świnoujście-Szczecin
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=410027&page=81

S69 Bielsko Biała- Żywiec
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=429804&page=84

S6 obwodnica Słupska
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=188024&page=31

Anatol

Data: 2010-07-07 21:16:47
Autor: u2
W dniu 2010-07-07 21:11, Anatol pisze:
Problemem jest to, że partia oszustów tylko obiecuje, ale nic nie
realizuje.

Obecnie w budowie są 892 km A i S.

Oczywiście, ale jakim kosztem. Kosztem korupcji największej w UE.
Świadczy o tym koszt autostrad i dróg ekspresowych. :]

Poza tym łatwo obiecywać to co już zostało wdrożone przez innych.

A obwodnice głównych miast Polski leżą i kwiczą. Nie ma już inżyniera
Karwowskiego z dróg i mostów. Są tylko kolesie kolesiów.

Data: 2010-07-07 21:33:03
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c34d2a2$0$19165$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeżeli umowa dotyczy najtańszej oferty z przetargu to już niższszego kosztu nie może być. Są nawet protesty zachodnich koncernów że niektóre zakontraktowane umowy mają ceny dumpingowe czyli poniżej  kosztów własnych wykonawcy.

Poza tym łatwo obiecywać to co już zostało wdrożone przez innych.

Za PiS podpisano umów na ok. 200 km A i S, z tego w budowie postało jeszcze jakieś 50 km. Reszta to dorobek obecnego rządu (ostatni odcinek rozpoczęty jeszcze za SLD oddano do użytko rok temu).

Anatol

Data: 2010-07-07 21:37:25
Autor: u2
W dniu 2010-07-07 21:33, Anatol pisze:
[...]

Srutum tutum.

Chińczycy budują 1 km autostrady za 3 mln USD, a u nas ? Drożyzna,
drożej buduje się tylkow Rosji.

[...]

PiS mnie nie interesuje, oni nie są u władzy i oni nie obiecują tyle co
partia oszustów.

Data: 2010-07-07 23:13:08
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c34d778$0$17093$65785112news.neostrada.pl...

Chińczycy budują 1 km autostrady za 3 mln USD, a u nas ? Drożyzna,
drożej buduje się tylkow Rosji.

U nas na odcinku A2 Stryków- Konotopa Chińczycy zaoferowali ok. 6,5 mln EUR za budowę 1 km i wg ekspertów jest to w tym standardzie i warunkach geologiczno-terenowych cena dumpingowa. Nikt na świecie nie był w stanie zaoferować niższej ceny budowy tego odcinka - nawet dotowani przez rząd chiński Chińczycy.

http://www.gddkia.gov.pl/article/informacje/archiwum_2009/article.php/id_item_tree/aaaa9d2331df29f7c9532446f010dbf1/id_art/96a11c154981387ceb803ee5d4c37352

http://wiadomosci.wpr24.pl/chinskie_konsorcjum_pod_lupa_komisji_europejskiej_1

[...]

Do wyboru praktycznie jest tylko PiS i SLD.

Anatol

Data: 2010-07-08 10:31:58
Autor: PaPi
Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010
Oczywiście, ale jakim kosztem. Kosztem korupcji największej w UE.
Świadczy o tym koszt autostrad i dróg ekspresowych. :]

Bzdura.
Dowodem na to jest proces przetargowy. Staje do budowy infrastruktury w Polsce w ostatnim czasie bardzo wiele firm.
W jaki sposob skorumpowac przetarg gdy bierze w nim udzial 20 oferentow ?
Jak mozna mowic o zawyzonych cenach gdy kryterium rozstrzygniecia to 100% cena ?

Poza tym łatwo obiecywać to co już zostało wdrożone przez innych.

Przez jakich innych ?
Za czasow PiS jedyne co sie udalo to ... upieprzenie A1 na odcinku Grudziadz - Torun.
Z naruszeniem prawa (co potwierdzil sad) zostala odebrana koncesja GTC przez Polaczka na budowe ww. odcinka.
Po 2 latach sporow koncesje przywrocono tyle tylko, ze inwestycja podrozala o okolo 30%...
Oczywiscie winnych w PiS brak...

A obwodnice głównych miast Polski leżą i kwiczą. Nie ma już inżyniera
Karwowskiego z dróg i mostów. Są tylko kolesie kolesiów.

Przestan pitolic.
Obwodnica autostradowa Wroclawia to co ? Obwodnica Warszawy, ktorej budowa ruszyla po kilku latach przepychania (min. dzieki dzialalnosci prezydenta L.Kaczynskiego, ktory zmienial dwukrotnie jej przebieg z naruszeniem zatwierdzonych planow na ktore byla decyzja srodowiskowa), w tej chwili zaawansowana jest budowa 20km obwodnicy poludniowej Gdanska.

Przestan pieprzyc jak nie masz bladego pojecia o temacie.

Data: 2010-07-07 20:23:28
Autor: raff
W dniu 2010-07-07 20:22, Anatol pisze:

[...]

Mysle ze obiektywne czynniki zablokuja ten smialy i ambitny projekt.

Tuske bedzie mogl wyjsc i powiedziec: Wicie, rozumicie, mysmy chcieli dobrze, ale bobry...

R.

Data: 2010-07-07 11:28:31
Autor: DJ MC Donald Musk
On 7 Lip, 20:23, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> [...]

Mysle ze obiektywne czynniki zablokuja ten smialy i ambitny projekt.

Tuske bedzie mogl wyjsc i powiedziec: Wicie, rozumicie, mysmy chcieli

w sumie metoda jest juz sprawdzona i przetestowana na elektoracie
PO...
bo juz wiadomo, ze to Bobry odpowiadaja za powodz - teraz beda
odpowiadaly za autostrady...
ktos musi za to przeciez odpowiadac...bo na koaczory juz sie porazek
nie da zwalic
teraz padlo na bobry....

Data: 2010-07-07 20:33:02
Autor: raff

UĹźytkownik "u2"<u...@o2.pl>  napisał w wiadomości
[...]

widocznie skorki bobrze wysoko stoją...

R.

Data: 2010-07-07 20:31:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:i12gk9$js4$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie bądź naiwny. Choćbyś przedstawił im dokumentację, powiedzą że sfałszowana.

Data: 2010-07-07 20:33:37
Autor: u2
Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010
Nie bądź naiwny. Choćbyś przedstawił im dokumentację, powiedzą że
sfałszowana.

Tak to jest z ufoludkami. Wszyscy o nich słyszeli, nikt ich nie widział.

Data: 2010-07-07 20:35:23
Autor: raff
W dniu 2010-07-07 20:33, u2 pisze:
Nie bądź naiwny. Choćbyś przedstawił im dokumentację, powiedzą że
sfałszowana.

Tak to jest z ufoludkami. Wszyscy o nich słyszeli, nikt ich nie widział.

Ale sa twarde dowody. Na przyklad Palikot byl molestowany...

R.

Data: 2010-07-07 20:37:23
Autor: u2
W dniu 2010-07-07 20:35, raff pisze:
[...]

Dlatego wygrana Komorowskiego to wygrana z klerem :)

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100707&typ=po&id=po02.txt

Data: 2010-07-08 16:35:07
Autor: 'heÂŽsk'
On Wed, 7 Jul 2010 20:22:00 +0200, "Anatol" <c355@usuntowp.pl> wrote:

[...]

 wczesniej prowadziles rejestr wybudowanych przez pis 3 mln mieszkan  wiec masz wprawe, n'est pas?

--

 HeSk

Data: 2010-07-07 21:06:39
Autor: ek
Anatol pisze:
Dzisiaj podpisano umowę na budowę 34-kilometrowego odcinka autostrady A4
[...]
Pozostało 966 km i 497 dni.

Anatol

Nie wiem cię Cię tak cieszy. Drogi krajowe to 5% całej sieci dróg - około 400 tys. km, a te autostrady to w przybliżeniu 0,25% calości. Na pozostałe drogi 95% brakuje pieniędzy na postawowe prace remontowo - utrzymaniowe i XXI wieku dziury w spękanych, zdeformowanych nawierzchniach na drogach wojewódzkich (8%) zalepia się grysami i emulsją. Budujemy nowe drogi kosztem ograniczenia środków na pozostałe i to co mamy ulega szybkiemu zniszczeniu.

Data: 2010-07-07 21:08:44
Autor: u2
W dniu 2010-07-07 21:06, ek pisze:
[...]

Nawet na Gierkówkę partię kolesi nie stać. Chwalą się od początku jakie
to oni mają plany. Plany na 30 lat. Tylko te krótkoterminowe plany leżą
i kwiczą.

Data: 2010-07-07 21:22:30
Autor: Anatol

Użytkownik "ek" <ewak3@go2.pl> napisał w wiadomości news:4c34d03b$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
Anatol pisze:
[...]

Cieszy mnie że z drogi krajowe i miejskie zostaną odkorkowane i odciążone od niszczącego ruchu tirów a turyści będą mogli się szybko i bezpiecznie przemieszczać  z jednego na drugi koniec Polski. Poza tym właśnie z powodu brakującego 0,75% udziału autostrad i dróg ekspresowych sporo inwestycji zagranicznych nas ominęło.

Anatol

Data: 2010-07-07 21:26:25
Autor: u2
W dniu 2010-07-07 21:22, Anatol pisze:
[...]

Mnie nie cieszy, bo tiry są moją codzienną uciążliwością. Nie wiem kogo
próbujesz oszukać. Nie buduje się nic. Jest tylko pic.

Data: 2010-07-07 21:39:27
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c34d4e4$0$17086$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Obecnie buduje się dokładnie 892 km A i S i nigdy w historii Polski nie budowano tyle takich dróg. Jeżeli masz jakieś dowody które negują te liczby to je podaj.

Anatol

Data: 2010-07-07 21:42:57
Autor: u2
W dniu 2010-07-07 21:39, Anatol pisze:
[...]

Buduje się, ale nie u mnie. Nie ściemniaj.

W dodatku buduje się najdrożej w Europie pomijając Rosję, gdzie korupcja
jest jeszcze większa. Widać dlaczego kolesiom z partii oszustów tak
zależy na zbratanie się z czekistami.

Data: 2010-07-07 21:58:45
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c34d8c4$0$17093$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A w jakim kraju mieszkasz ?

Anatol

Data: 2010-07-07 22:03:02
Autor: u2
W dniu 2010-07-07 21:58, Anatol pisze:
Buduje się, ale nie u mnie. Nie ściemniaj.

A w jakim kraju mieszkasz ?

W Polsce.

Data: 2010-07-07 23:04:00
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c34dd76$0$17105$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-07-07 21:58, Anatol pisze:
Buduje się, ale nie u mnie. Nie ściemniaj.

A w jakim kraju mieszkasz ?

W Polsce.

No to w Polsce (co nie oznacza że w każdej miejscowości) buduje się 892 km A i S.

Anatol

Data: 2010-07-07 23:07:03
Autor: u2
W dniu 2010-07-07 23:04, Anatol pisze:
W Polsce.

No to w Polsce (co nie oznacza że w każdej miejscowości) buduje się 892
km A i S.

A i S, ale nie u mnie w Polsce.

40 km A(autostrad) w 3 lata. Kolejny niechlubny rekord kolesiów z peło.

W dodatku najdroższych A(autostrad) w Europie. Pomijając ruskich, ale
oni bez korupcji nie mogą. U nas mamy ich naśladowców.

Data: 2010-07-08 10:37:25
Autor: PaPi
Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010
Buduje się, ale nie u mnie. Nie ściemniaj.

Hmmm. Ciezko byloby zeby te 900km dlugosci po powiedzmy 20m szerokosci czyli 18 km^2 drogi trafilo w 322 tysiace km^2 powierzchni Polski.
Moze sie przeprowadz tam gdzie sie buduje jak nie wierzysz w to ?

W dodatku buduje się najdrożej w Europie pomijając Rosję

Bzdura.
Buduje sie najtaniej w calej UE.
Dowod ? Prosze bardzo - do przetargu startuje 20 firm z calej UE ze dwie z Chin.
Dlaczego nie buduja taniej - skoro u nas ma byc najdrozej w calej UE ?
Przeciez zarobiliby wiecej niz u siebie. Prawda ?

Data: 2010-07-07 21:51:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:i12l5g$535$1inews.gazeta.pl...
Obecnie buduje się dokładnie 892 km A i S i nigdy w historii Polski nie budowano tyle takich dróg. Jeżeli masz jakieś dowody które negują te liczby to je podaj.

Daremny Twój trud, choćbyś wylazł ze skóry i stanął obok to ci nie uwierzą.
Choćbyś ich obwiózł tymi drogami, to powiedzą, że nic z tego, bo mają zakręty, a pobocza są pochyłe.

Data: 2010-07-07 21:58:24
Autor: u2
[...]

Bo te plany są jak ufo, wszyscy o nich słyszeli, ale dróg nikt nie
widział. A jak zobaczą "autostrady" to szybko zjadą na boczne drogi, bo
nie będzie nikogo stać, oprócz bandy złodziei, aby się nimi poruszać :)

Data: 2010-07-08 10:40:15
Autor: PaPi
Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010
Bo te plany są jak ufo, wszyscy o nich słyszeli, ale dróg nikt nie
widział.

Przeciez durniu masz w tym watku LINKI do tych budow.
W tychze sa ZDJECIA.

> A jak zobaczą "autostrady" to szybko zjadą na boczne drogi, bo
nie będzie nikogo stać, oprócz bandy złodziei, aby się nimi poruszać :)

No debil... normalnie.
Niech dotrze do ciebie, ze autostradami ZA DARMO moga poruszac sie ciezarowki, ktore placa winiete.

Data: 2010-07-07 21:37:28
Autor: ek

Anatol pisze:
[...]

Dobry gospodarz jak ma starą rozpadajacą się chałupę to nie przeznacza większości środków na nowe efektowne ogrodzenie, pozostawiając ruinę, malując farbą jedynie elewcję!!! To uproszczenie ale jak najbardziej obrazowe.
Co ten rząd proponuje dla 95% sieci dróg??? Nic. Przekazali samorządom bez odpowiednich pieniedzy i mają z głowy!!!!

Data: 2010-07-07 12:39:46
Autor: DJ MC Donald Musk
On 7 Lip, 21:37, ek <ew...@go2.pl> wrote:
Anatol pisze:

> U ytkownik "ek" <ew...@go2.pl> napisa w wiadomo ci

>>> Anatol

> Cieszy mnie e z drogi krajowe i miejskie zostan odkorkowane i
> odci one od niszcz cego ruchu tir w a tury ci b d mogli si szybko i
> bezpiecznie przemieszcza  z jednego na drugi koniec Polski. Poza tym
> w a nie z powodu brakuj cego 0,75% udzia u autostrad i dr g ekspresowych
> sporo inwestycji zagranicznych nas omin o.

> Anatol

Dobry gospodarz jak ma star rozpadajac si cha up to nie przeznacza
wi kszo ci rodk w na nowe efektowne ogrodzenie, pozostawiaj c ruin ,
maluj c farb jedynie elewcj !!! To uproszczenie ale jak najbardziej
obrazowe.
Co ten rz d proponuje dla 95% sieci dr g??? Nic. Przekazali samorz dom
bez odpowiednich pieniedzy i maj z g owy!!!!

Chodzi o "slynne" schetynowki"? pytam - nie znam sie na autostradach i
drogach

Data: 2010-07-07 21:44:51
Autor: u2
W dniu 2010-07-07 21:39, DJ MC Donald Musk pisze:
Chodzi o "slynne" schetynowki"? pytam - nie znam sie na autostradach i
drogach

Schetynówki to kolejny przekręt tak jak Orliki. Trzy razy drożej od
Sępików i w dodatku bez trybun. Kibice do obserwowania przekrętów
niepotrzebni :)

Data: 2010-07-07 21:40:48
Autor: u2
W dniu 2010-07-07 21:37, ek pisze:
Co ten rząd proponuje dla 95% sieci dróg??? Nic. Przekazali samorządom
bez odpowiednich pieniedzy i mają z głowy!!!!

Zauważ, że to samo liberaści proponują w sprawie szpitali, szkół,
policji itd. Rząd sam się wyżywi :)

Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010