Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010

Data: 2010-07-07 19:09:40
Autor: u2
Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010
W dniu 2010-07-07 18:36, Anatol pisze:
Dzisiaj podpisano umowę na budowę 34-kilometrowego odcinka autostrady A4
Tarnów (W. Krzyż) - W. Dębica Pustynia. Prace rozpoczn± się niezwłocznie
po podpisaniu umowy.

[...]

Pozostało 966 km i 497 dni.

Pozostało nadal 1000 km i 497 dni. :)

Data: 2010-07-07 19:13:42
Autor: raff
W dniu 2010-07-07 19:09, u2 pisze:
W dniu 2010-07-07 18:36, Anatol pisze:
Dzisiaj podpisano umowÄ™ na budowÄ™ 34-kilometrowego odcinka autostrady A4
Tarnów (W. Krzyż) - W. Dębica Pustynia. Prace rozpoczną się niezwłocznie
po podpisaniu umowy.

[...]

Pozostało 966 km i 497 dni.

Pozostało nadal 1000 km i 497 dni. :)

Zobaczycie. Jak swinia niebo.

Jak wyborcy poprzednich 10 punktow.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-07 19:40:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i12ckc$fua$1news.onet.pl...

Pozostało nadal 1000 km i 497 dni. :)
Zobaczycie. Jak swinia niebo.
Jak wyborcy poprzednich 10 punktow.

Daj im szansÄ™. Skomentujesz za 497 dni.

Data: 2010-07-07 20:02:38
Autor: u2
Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010
Pozostało nadal 1000 km i 497 dni. :)
Zobaczycie. Jak swinia niebo.
Jak wyborcy poprzednich 10 punktow.

Daj im szansę. Skomentujesz za 497 dni.

Tylko pod warunkiem, że czerwony Tola będzie tutaj meldował codziennie o
froncie robót drogowo-mostowych :)

Data: 2010-07-07 11:12:27
Autor: DJ MC Donald Musk
On 7 Lip, 20:02, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Daj im szans . Skomentujesz za 497 dni.

Tylko pod warunkiem, e czerwony Tola b dzie tutaj meldowa codziennie o
froncie rob t drogowo-mostowych :)

Robot zadnych nie bedzie bo Bobry zablokuja...
przeciez w ich trakcie scina sie drzewa i niszczy rosiczke oraz
nieznane gatunki komarow i meszek...
na dodatek buduje sie drogi i niszczy krajobraz!

Data: 2010-07-07 20:20:09
Autor: raff
[...]

No faktycznie, bobry... :/

R.

Data: 2010-07-07 20:22:00
Autor: Anatol
Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c34b4d7$0$17103$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Skoro umowa na budowę została podpisana, to do zapowiedzianego podpisania zostały umowy na 966 km. Osobno będę prowadził rejestr  rozpoczętych budów bo nie jest jasne czy w II debacie chodziło o umowy czy budowy (w tym przypadku umowa zawiera klazulę niezwłocznego rozpoczęcia prac, a więc rozpoczcie budowy powinno nast±pić w ci±gu kilku dni z chwil± "wbicia pierwszej łopaty" przez pracowników wykonawcy co stwierdzę na podsaywie publikacji odpowiednich zdjęć lub doniesień prasowych).

Anatol

Data: 2010-07-07 11:32:44
Autor: DJ MC Donald Musk
On 7 Lip, 20:22, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:
U ytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisa w wiadomo cinews:4c34b4d7$0$17103$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> Pozosta o nadal 1000 km i 497 dni. :)

Skoro umowa na budow zosta a podpisana, to do zapowiedzianego podpisania
zosta y umowy na 966 km. Osobno b d prowadzi rejestr  rozpocz tych bud w
bo nie jest jasne czy w II debacie chodzi o o umowy czy budowy (w tym
przypadku umowa zawiera klazul niezw ocznego rozpocz cia prac, a wi c
rozpoczcie budowy powinno nast pi w ci gu kilku dni z chwil "wbicia
pierwszej opaty" przez pracownik w wykonawcy co stwierdz na podsaywie
publikacji odpowiednich zdj lub doniesie prasowych).

Anatol

dziekuje.
Ja nie zycze zle Komoroskiemu a tym bardziej autostradom - mam tylko
watpliwosci co do mozliwosci i nie lubie obiecanek wyborczych...

Data: 2010-07-07 20:34:57
Autor: u2
W dniu 2010-07-07 20:32, DJ MC Donald Musk pisze:
dziekuje.
Ja nie zycze zle Komoroskiemu a tym bardziej autostradom - mam tylko
watpliwosci co do mozliwosci i nie lubie obiecanek wyborczych...

Problemem jest to, że Bronek tylko obiecuje. Tak jak cała jego partia
obiecanek.

Data: 2010-07-07 20:43:28
Autor: Anatol
Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:b436c936-562a-46ae-8e66-ef392f9c63d7u26g2000yqu.googlegroups.com...

Ja nie zycze zle Komoroskiemu a tym bardziej autostradom - mam tylko
watpliwosci co do mozliwosci i nie lubie obiecanek wyborczych...

Od razu uprzedzam ze obecnie trwajace przetargi obejmuja 877 km dróg A i S i beda uruchamiane kolejne (od poczatku lipca ruszylo juz 47 km), a w piatek poinformuje o podpisaniu kolejnych umów na budowe.

Anatol

Data: 2010-07-07 11:50:23
Autor: DJ MC Donald Musk
On 7 Lip, 20:43, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:b436c936-562a-46ae-8e66-ef392f9c63d7u26g2000yqu.googlegroups.com...

> Ja nie zycze zle Komoroskiemu a tym bardziej autostradom - mam tylko
> watpliwosci co do mozliwosci i nie lubie obiecanek wyborczych...

Od razu uprzedzam ze obecnie trwajace przetargi obejmuja 877 km dr g A i S i
beda uruchamiane kolejne (od poczatku lipca ruszylo juz 47 km), a w piatek
poinformuje o podpisaniu kolejnych um w na budowe.

Anatol

Dziekuje. Bede sledzil z uwaga.
Pozdrawiam

Data: 2010-07-07 20:46:52
Autor: u2
W dniu 2010-07-07 20:43, Anatol pisze:
Od razu uprzedzam ze obecnie trwajace przetargi obejmuja 877 km dróg A i
S i beda uruchamiane kolejne (od poczatku lipca ruszylo juz 47 km), a w
piatek poinformuje o podpisaniu kolejnych umów na budowe.

Problemem jest to, że partia oszustów tylko obiecuje, ale nic nie realizuje.

Data: 2010-07-07 21:11:55
Autor: Anatol
Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c34cb9f$0$2600$65785112news.neostrada.pl...

Problemem jest to, że partia oszustów tylko obiecuje, ale nic nie realizuje.

Obecnie w budowie s± 892 km A i S.

Fotorelacje z obecnie realizowanych budów s± na stronie forum drogowego :

http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=240

Np. :

A1 Grudzi±dz-Toruń
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=689744&page=68

A8 - autostradowa obwodnica Wrocławia
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=541312&page=381

A2 - ¦wiecko - Nowy Tomy¶l
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=389291&page=166

A2 Warszawa - Kukuryki
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=475549&page=49

A4 - Szarów - Tarnów
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=992981&page=27

A4/S19 obwodnica Rzeszowa
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=130185&page=25

S8 Konotopa - Warszawa(Pow±zowska)
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=466496&page=207

S7 południowa obwodnica Gdańska
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=255286&page=56

S7 Elbl±g - Olsztynek
http://elblag-kalsk.pl/?m=200906

S11 zachodnia obwodnica Poznania
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=331159&page=67

S5 wschodnia obwodnica Poznania
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=928624&page=19

S3 ¦winouj¶cie-Szczecin
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=410027&page=81

S69 Bielsko Biała- Żywiec
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=429804&page=84

S6 obwodnica Słupska
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=188024&page=31

Anatol

Data: 2010-07-07 21:16:47
Autor: u2
W dniu 2010-07-07 21:11, Anatol pisze:
Problemem jest to, że partia oszustów tylko obiecuje, ale nic nie
realizuje.

Obecnie w budowie s± 892 km A i S.

Oczywi¶cie, ale jakim kosztem. Kosztem korupcji największej w UE.
¦wiadczy o tym koszt autostrad i dróg ekspresowych. :]

Poza tym łatwo obiecywać to co już zostało wdrożone przez innych.

A obwodnice głównych miast Polski leż± i kwicz±. Nie ma już inżyniera
Karwowskiego z dróg i mostów. S± tylko kolesie kolesiów.

Data: 2010-07-07 21:33:03
Autor: Anatol
Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c34d2a2$0$19165$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeżeli umowa dotyczy najtańszej oferty z przetargu to już niższszego kosztu nie może być. S± nawet protesty zachodnich koncernów że niektóre zakontraktowane umowy maj± ceny dumpingowe czyli poniżej  kosztów własnych wykonawcy.

Poza tym łatwo obiecywać to co już zostało wdrożone przez innych.

Za PiS podpisano umów na ok. 200 km A i S, z tego w budowie postało jeszcze jakie¶ 50 km. Reszta to dorobek obecnego rz±du (ostatni odcinek rozpoczęty jeszcze za SLD oddano do użytko rok temu).

Anatol

Data: 2010-07-07 21:37:25
Autor: u2
W dniu 2010-07-07 21:33, Anatol pisze:
[...]

Srutum tutum.

Chińczycy buduj± 1 km autostrady za 3 mln USD, a u nas ? Drożyzna,
drożej buduje się tylkow Rosji.

[...]

PiS mnie nie interesuje, oni nie s± u władzy i oni nie obiecuj± tyle co
partia oszustów.

Data: 2010-07-07 23:13:08
Autor: Anatol
Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c34d778$0$17093$65785112news.neostrada.pl...

Chińczycy buduj± 1 km autostrady za 3 mln USD, a u nas ? Drożyzna,
drożej buduje się tylkow Rosji.

U nas na odcinku A2 Stryków- Konotopa Chińczycy zaoferowali ok. 6,5 mln EUR za budowę 1 km i wg ekspertów jest to w tym standardzie i warunkach geologiczno-terenowych cena dumpingowa. Nikt na ¶wiecie nie był w stanie zaoferować niższej ceny budowy tego odcinka - nawet dotowani przez rz±d chiński Chińczycy.

http://www.gddkia.gov.pl/article/informacje/archiwum_2009/article.php/id_item_tree/aaaa9d2331df29f7c9532446f010dbf1/id_art/96a11c154981387ceb803ee5d4c37352

http://wiadomosci.wpr24.pl/chinskie_konsorcjum_pod_lupa_komisji_europejskiej_1

[...]

Do wyboru praktycznie jest tylko PiS i SLD.

Anatol

Data: 2010-07-08 10:31:58
Autor: PaPi
Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010
Oczywi¶cie, ale jakim kosztem. Kosztem korupcji największej w UE.
¦wiadczy o tym koszt autostrad i dróg ekspresowych. :]

Bzdura.
Dowodem na to jest proces przetargowy. Staje do budowy infrastruktury w Polsce w ostatnim czasie bardzo wiele firm.
W jaki sposob skorumpowac przetarg gdy bierze w nim udzial 20 oferentow ?
Jak mozna mowic o zawyzonych cenach gdy kryterium rozstrzygniecia to 100% cena ?

Poza tym łatwo obiecywać to co już zostało wdrożone przez innych.

Przez jakich innych ?
Za czasow PiS jedyne co sie udalo to ... upieprzenie A1 na odcinku Grudziadz - Torun.
Z naruszeniem prawa (co potwierdzil sad) zostala odebrana koncesja GTC przez Polaczka na budowe ww. odcinka.
Po 2 latach sporow koncesje przywrocono tyle tylko, ze inwestycja podrozala o okolo 30%...
Oczywiscie winnych w PiS brak...

A obwodnice głównych miast Polski leż± i kwicz±. Nie ma już inżyniera
Karwowskiego z dróg i mostów. S± tylko kolesie kolesiów.

Przestan pitolic.
Obwodnica autostradowa Wroclawia to co ? Obwodnica Warszawy, ktorej budowa ruszyla po kilku latach przepychania (min. dzieki dzialalnosci prezydenta L.Kaczynskiego, ktory zmienial dwukrotnie jej przebieg z naruszeniem zatwierdzonych planow na ktore byla decyzja srodowiskowa), w tej chwili zaawansowana jest budowa 20km obwodnicy poludniowej Gdanska.

Przestan pieprzyc jak nie masz bladego pojecia o temacie.

Data: 2010-07-07 20:23:28
Autor: raff
W dniu 2010-07-07 20:22, Anatol pisze:

[...]

rozpoczęcia prac, a więc rozpoczcie budowy powinno nastąpić w ciągu
kilku dni z chwilÄ… "wbicia pierwszej Ĺ‚opaty" przez pracownikĂłw wykonawcy
co stwierdzę na podsaywie publikacji odpowiednich zdjęć lub doniesień
prasowych).

Anatol

Mysle ze obiektywne czynniki zablokuja ten smialy i ambitny projekt.

Tuske bedzie mogl wyjsc i powiedziec: Wicie, rozumicie, mysmy chcieli dobrze, ale bobry...

R.

Data: 2010-07-07 11:28:31
Autor: DJ MC Donald Musk
On 7 Lip, 20:23, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> [...]

Mysle ze obiektywne czynniki zablokuja ten smialy i ambitny projekt.

Tuske bedzie mogl wyjsc i powiedziec: Wicie, rozumicie, mysmy chcieli

w sumie metoda jest juz sprawdzona i przetestowana na elektoracie
PO...
bo juz wiadomo, ze to Bobry odpowiadaja za powodz - teraz beda
odpowiadaly za autostrady...
ktos musi za to przeciez odpowiadac...bo na koaczory juz sie porazek
nie da zwalic
teraz padlo na bobry....

Data: 2010-07-07 20:33:02
Autor: raff

UĹĽytkownik "u2"<u...@o2.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

widocznie skorki bobrze wysoko stojÄ…...

R.

Data: 2010-07-07 20:31:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i12gk9$js4$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie b±dĽ naiwny. Choćby¶ przedstawił im dokumentację, powiedz± że sfałszowana.

Data: 2010-07-07 20:33:37
Autor: u2
Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010
Nie b±dĽ naiwny. Choćby¶ przedstawił im dokumentację, powiedz± że
sfałszowana.

Tak to jest z ufoludkami. Wszyscy o nich słyszeli, nikt ich nie widział.

Data: 2010-07-07 20:35:23
Autor: raff
Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010
W dniu 2010-07-07 20:33, u2 pisze:
Nie bądź naiwny. Choćbyś przedstawił im dokumentację, powiedzą że
sfałszowana.

Tak to jest z ufoludkami. Wszyscy o nich słyszeli, nikt ich nie widział.

Ale sa twarde dowody. Na przyklad Palikot byl molestowany...

R.

Data: 2010-07-07 20:37:23
Autor: u2
W dniu 2010-07-07 20:35, raff pisze:
[...]

Dlatego wygrana Komorowskiego to wygrana z klerem :)

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100707&typ=po&id=po02.txt

Data: 2010-07-08 16:35:07
Autor: 'he®sk'
On Wed, 7 Jul 2010 20:22:00 +0200, "Anatol" <c355@usuntowp.pl> wrote:

[...]

 wczesniej prowadziles rejestr wybudowanych przez pis 3 mln mieszkan  wiec masz wprawe, n'est pas?

--

 HeSk

Z frontu inwestycji drogowych - 7.07.2010