Z frontu walki z ASF

Data: 2019-01-05 13:06:58
Autor: z
Z frontu walki z ASF
Nie wiem na ile to plotka ale ciągle to słyszę od ludzi bardziej zainteresowanych niż ja.

Podobno taki jeden chory dzik zawiesił się na drzewach.
Może nauczył się latać :-)

Ale poważniej

Znalazł chłop zdechłego dzika na swoim polu i postanowił go zakopać.
Za chwilę helikopter i wszystkie służby w poszukiwaniu dzika.
Taki zbieg okoliczności :-)

Normalnie jak za czasów zrzucania stonki :-)

Data: 2019-01-05 16:44:14
Autor: Pajdak
Z frontu walki z ASF
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5c309de3$0$474$65785112news.neostrada.pl...
Nie wiem na ile to plotka ale ciągle to słyszę od ludzi bardziej zainteresowanych niż ja.

Skoro funkcjonujesz w kręgu idiotów to się nie dziwie.

Podobno taki jeden chory dzik zawiesił się na drzewach.

Podobno. Chory był to się sam zawiesił.

Może nauczył się latać :-)

Może wcześniej juz umiał? ;-)))

Ale poważniej

Buuhhahahhahahahahhahahhaha!

Znalazł chłop zdechłego dzika na swoim polu i postanowił go zakopać.

Chłop musiał być z PiS bo takie zachowanie to rzadki przypadek idiotyzmu.

Za chwilę helikopter i wszystkie służby w poszukiwaniu dzika.

Nie mów! Jasiu Szyszko z Krzysiem Jurgielem też szukali dzika? Ile tego luda wyruszyło na poszukiwanie dzika zawieszonego na drzewie? ;-))))

Taki zbieg okoliczności :-)

No ;-)))

Normalnie jak za czasów zrzucania stonki :-)

To w końcu jak jest? Zawiesił się na drzewie czy dzika zrzucili z helikoptera i zabił się na chłopskich hektarach czy też w/w Jasiowi i Krzysiowi prysnął z "helekoptera" jak go transportowali do Torunia? Tylko dlaczego go zakopałeś? ;-)))

--
Pajdak

Z frontu walki z ASF