Z gurami nie ma żartów

Data: 2014-05-31 19:52:20
Autor: Stefan
Z gurami nie ma żartów
Pewien doświadczony taternik, podczas czyszczenia akwarium uległ tragicznemu wypadkowi.
W pewnym momencie rybka gurami wyskoczyła z akwarium, rzuciła się taternikowi do tętnicy i przegryzając ją
spowodowała obfity krwotok, w wyniku czego mężczyzna poniósł śmierć.

To kolejny przykład, że z gurami nie ma żartów.

Miłego łikendu
pozdr
Stefan

-- -

Data: 2014-06-02 00:43:16
Autor: TW Dziobak
Z gurami nie ma żartów

Użytkownik "Stefan" napisał

Pewien doświadczony taternik, podczas czyszczenia akwarium uległ tragicznemu wypadkowi.

Zaczynam podejrzliwie patrzeć na mieszkańców mojego akwarium   ;))

pozdrawiam i gratuluję dobrego pomysłu :)

Pieszy

Data: 2014-06-03 08:46:04
Autor: Titus Atomicus
Z gurami nie ma żartów
In article <lmgaa1$vms$1@dont-email.me>, "TW Dziobak" <dziobak@hot.pl> wrote:

Użytkownik "Stefan" napisał

> Pewien doświadczony taternik, podczas czyszczenia akwarium uległ > tragicznemu wypadkowi.

Zaczynam podejrzliwie patrzeć na mieszkańców mojego akwarium   ;))

pozdrawiam i gratuluję dobrego pomysłu :)

A mi wydaje ze to zanizanie poziomu grupy.
--
TA

Data: 2014-06-03 09:37:21
Autor: TW Dziobak
Z gurami nie ma żartów

Użytkownik <Titus napisał:

A mi wydaje ze to zanizanie poziomu grupy.

....a mi się wydaję że należy to cytować za każdym razem gdy ktoś mocno podeskcytowany wyleci z informacją, że gdzieś ktoś zginął w górach.
Ty Tak Tytus od razu z grubej rury, zaniża poziom grupy; jakby na grupie było tyle postów co dawniej to zginęłoby w tłumie.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2014-06-03 16:06:14
Autor: Zbynek Ltd.
Z gurami nie ma żartów
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a) :
> [...]

pozdrawiam i gratuluję dobrego pomysłu :)

A mi wydaje ze to zanizanie poziomu grupy.

.... powaga zabija powoli

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2014-06-03 09:06:16
Autor: bans
Z gurami nie ma żartów
W dniu 2014-06-02 00:43, TW Dziobak pisze:

pozdrawiam i gratuluję dobrego pomysłu :)

Pomysł dobry, realizacja - słabiutka.

--
bans

Z gurami nie ma żartów