Z islamem przeciwko lewicy

Data: 2014-01-17 21:15:02
Autor: abc
Z islamem przeciwko lewicy
Powiedzmy sobie jasno: w Polsce mamy 96% chrześcijan - w większości
rzymskich katolików - ale tylko około połowy z nich wierzy w Boga. A tylko
tacy ludzie będą gotowi bronić się w Okopach Świętej Trójcy - do upadłego.

W tej chwili p. Wolniewicz ma rację - zachód Europy jest już skazany. W tej
chwili muzułmanie stanowią realną siłę.

Do tej pory ustępowano im po prostu z lenistwa - nie chciano z nimi
zadzierać. Ponadto część fanatycznie antychrześcijańskich elit widziała w
muzułmanach sojusznika w walce z chrześcijaństwem.

Teraz to już nie jest lenistwo ani tolerancja - teraz to już jest WIELKI
STRACH. Część ludzi przechodzących na islam przechodzi po prostu do obozu
zwycięzców, bo woli podrzynać gardła innym niż samemu być zarzynanym. To
chyba nie wymaga większej filozofii?

Jeśli chcieliśmy odciąć się murem od upadającego Zachodu, to nie należało
wstępować do Unii Europejskiej. P. Profesor "był i jest zwolennikiem naszej
obecności w Unii" - ja, jak wiadomo, byłem ostro przeciw.

Jednak od 1 grudnia 2009 roku ostatecznie w tej Unii jesteśmy i prawo unijne
(już nie "wspólnotowe") zakazuje wszelkiej dyskryminacji rasowej, religijnej
czy narodowościowej - w związku z czym nie ma żadnej możliwości postawienia
bariery przed napływem muzułmanów. Poza - teoretycznie możliwym -
wystąpieniem z Unii.

Aby ludzkość mogła przetrwać, konieczne jest, aby ludzie wierzyli w Boga.

Otóż dlatego, że Europejczycy nie wierzą w Boga, Lewica łatwo przeprowadza
swoje dzikie pomysły polegające na traktowaniu ludzi jak bydła oznakowanego
Liczbą Bestii, zwaną PESEL-em (by nie wspomnieć o REGON-ie, NIP-ie, numerze
dowodu osobistego i numerze ubezpieczenia), na ubezpieczeniu i
ubezwłasnowolnieniu każdej istoty - ongiś ludzkiej.

Nie mam najmniejszej wątpliwości, że przy postępującej laicyzacji z dumnej
ongiś cywilizacji pozostanie coś w rodzaju rysunków na płaskowyżu Nazca.

Otóż jesteśmy w sytuacji próchniejącego drzewa zżeranego przez korniki.
Powiedzmy, że moglibyśmy pozbyć się korników - ale co z tego, skoro nie
umiemy powstrzymać próchnicy?

Rozsypalibyśmy się w proch i w pył - a tak przynajmniej organiczne cząstki
przejdą w nową formę młodego, prężnego życia. P. Wolniewicz widzi teren
Europy jako walkę chrześcijaństwa z sojuszem lewaków i mahometan.

Fakt: Lewica, jak już pisałem, wykorzystywała taktycznie islam; obecnie już
wie, że zrobiła błąd. Gdy mam dwie opcje: sojuszu z lewakami przeciwko
islamowi lub z islamem przeciwko Lewicy, zdecydowanie wybieram to drugie.

Więcej
http://nczas.com/publicystyka/korwin-mikke-sojusz-z-islamem-przeciw-lewicy/

Z islamem przeciwko lewicy