Z jakiego filmu ta piosenka - Sława Przybylska - Taka jestem zakochana (1969)

Data: 2013-05-03 16:39:44
Autor: Wojtek
Z jakiego filmu ta piosenka - Sława Przybylska - Taka jestem zakochana (1969)
Witam,

czy kto¶ się orientuje, czy ta piosenka była w jakim¶ filmie?
Sława Przybylska - "Taka jestem zakochana"

W jakim? Prosze o tytuł i rok produkcji.

pozdrawiam,
Wojtek

Z jakiego filmu ta piosenka - Sława Przybylska - Taka jestem zakochana (1969)