Z jakiego notatnika korzystacie?

Data: 2017-01-23 06:37:05
Autor: Pszemol
Z jakiego notatnika korzystacie?
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:58849439$0$656$65785112news.neostrada.pl...
Wciaz uzywam GNotes, choc po ostatnim skoku na kase w postaci abonamentu 50zl/rok szukam alternatywy. Mozecie polecic cos dobrego?

A ciekawi mnie, co dla Ciebie znaczy "dobry" w kontekście notatnika?

Data: 2017-01-23 14:01:02
Autor: atm
On 23.01.2017 13:37, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
Wciaz uzywam GNotes, choc po ostatnim skoku na kase w postaci
abonamentu 50zl/rok szukam alternatywy. Mozecie polecic cos dobrego?

A ciekawi mnie, co dla Ciebie znaczy "dobry" w kontekście notatnika?

A prosze bardzo:
-synchronizacja plus klient www
-przydalyby sie podstawowe modyfikacje tekstu: bold, italic, underline
-Gnotes ma fajne wbudowane zabezpiecznienie przed dostepem (ktore wlasnie przepadlo ze wzgledu na wrzucenie tej opcji do worka Premium)
-lekki, bez miliona wodotryskow (sprobuje ponownie Evernote, ale wlasnie jego nadmierne jak na moje potrzeby rozudowanie spowodowalo, ze zaczalem szukac alternatywy, poza tym ostatnio bylo sporo zamieszania z poszanowaniem prywatnosci)
-bez reklam, moge zaplacic jednorazowo, ok - niska kwota abonamentu tez przejdzie

Data: 2017-01-23 07:20:17
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

I mówisz, że Google nie oferuje niczego "natywnego" dla ludzi ze swojej stajni?
A sprawdzałeś już https://www.google.com/keep/ ?

Data: 2017-01-23 07:21:16
Autor: Pszemol

http://www.techtimes.com/articles/88237/20150926/google-keep-finally-comes-to-ios-is-it-better-than-apple-notes.htm

Data: 2017-01-23 14:24:44
Autor: atm
Z jakiego notatnika korzystacie?
Data: 2017-01-23 14:24:12
Autor: atm
Z jakiego notatnika korzystacie?

I mówisz, że Google nie oferuje niczego "natywnego" dla ludzi ze swojej
stajni?
A sprawdzałeś już https://www.google.com/keep/ ?

Nie mowie, ze nie maja, jednak jesli moge to unikam powierzania waznych dla mnie informacji Googlowi. To kolejny punkt dobrego, z mojego punktu widzenia, notatnika.

Data: 2017-01-23 12:25:26
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:588603fd$0$659$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A możesz rozwinąć temat dlaczego tego unikasz?

Pisałeś coś wcześniej o synchronizacji, jak inaczej wyobrażasz sobie ten proces?

Data: 2017-01-23 19:47:03
Autor: atm
On 23.01.2017 19:25, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Google żyje z informacji, nie widze powodu, zeby go z dobrej woli dożywiać jeśli jest alternatywa.
Poza tym Google co jakiś czas potrafi ubić jedna z gałęzi, która wg niego nie przynosi odpowiednich efektów, szkoda byłoby znów przechodzić przez migrowanie danych do kolejnego notatnika.
Wieczorem poczytam: http://www.spidersweb.pl/2017/01/evernote-czy-onenote-2017.html

Data: 2017-01-23 18:06:32
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:58864faa$0$15190$65785112news.neostrada.pl...
Google żyje z informacji, nie widze powodu, zeby go z dobrej woli dożywiać jeśli jest alternatywa.

Alternatywa jest, ale jej nie chcesz: musisz płacić.

Data: 2017-01-24 01:11:14
Autor: atm
On 24.01.2017 01:06, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
Google żyje z informacji, nie widze powodu, zeby go z dobrej woli
dożywiać jeśli jest alternatywa.

Alternatywa jest, ale jej nie chcesz: musisz płacić.

Nie mam z tym problemu, nie lubie jednak wyciagania kasy na zasadzie gierek free to play. Zreszta nie jestem odosobniony, zobacz komentarze:
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.dayup.gnotes

Data: 2017-01-23 18:23:25
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Tak czy inaczej ryzyko ubicia z takiego czy innego powodu jest zawsze,
jak sam widzisz na swoim własnym przykładzie, więc to nie powinno
być argumentem przeciwko produktowi googla.

Data: 2017-01-24 11:38:35
Autor: atm
Z jakiego notatnika korzystacie?

Tak czy inaczej ryzyko ubicia z takiego czy innego powodu jest zawsze,
jak sam widzisz na swoim własnym przykładzie, więc to nie powinno
być argumentem przeciwko produktowi googla.

No ale powiedz z jakiego powodu mam zaczac korzystac z programu, ktory najprawdopodobniej nie spelnia moich oczekiwan w kilku kluczowych punktach?

Data: 2017-01-24 13:23:30
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:58872eab$0$15196$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Absolutnie Cię do żadnego programu nie namawiam. Zwłaszcza nie na siłę :-)
Raczej dyskutuję z Twoimi argumentami na za/przeciw.

Data: 2017-01-23 22:50:25
Autor: atm