Z jakiego samochodu to są hamulce?

Data: 2009-11-30 11:34:49
Autor: kogutek
Z jakiego samochodu to są hamulce?
Czy ma ktoś pomysł z jakiego samochodu pochodzą te hamulce?

http://img130.imageshack.us/i/dsc00151j.jpg/
http://img692.imageshack.us/i/dsc00152io.jpg/

To są jakieś tylne hamulce tarczowe, bo mają linkę hamulca ręcznego.

Ale od czego?
Mi to wygląda na Poloneza, ale czy dobrze?

Fiat 125p 1300. Z początku produkcji. --

Data: 2009-11-30 15:57:20
Autor: Cyneq
kogutek pisze:
[...]

Tam most szedł pod resorami???? I to resor jest tak chamsko przyspawany do -pardon -  pochwy mostu? Przewody jakoś dziwnie też poprowadzone, potem przecież elastyczne łączyły sie ze sztywnymi na osłonie tarczy, a sztywne szły po moście.
Bardzo dziwne. Chyba jednak się myslisz.

--
Cyneq

Data: 2009-11-30 22:21:09
Autor: kogutek
kogutek pisze:

> Fiat 125p 1300. Z początku produkcji. > Tam most szedł pod resorami???? I to resor jest tak chamsko przyspawany do -pardon -  pochwy mostu? Przewody jakoś dziwnie też poprowadzone, potem przecież elastyczne łączyły sie ze sztywnymi na osłonie tarczy, a sztywne szły po moście.
Bardzo dziwne. Chyba jednak się myslisz.

-- Cyneq
Gdzieś do 73 roku tak był mocowany most w PF 125p. Nic na to nie poradzę że 36
lat temu tak robili. Pasztet jaki widać na zdjęciach jest związany z brakiem
oryginalnych części zamiennych. Nie mylę się. --

Data: 2009-12-01 00:26:13
Autor: Tomasz Pyra
Cyneq pisze:
kogutek pisze:
[...]

To jest moja laweta, więc nie sugerujcie się resorami i prowadzeniem przewodów ;)

Pytam o hamulce, bo to jest obraz nędzy i rozpaczy, chcę je naprawić, muszę do nich kupić części i nie wiedziałem z jakiego samochodu pochodzą.

Ale teraz już wiem - istotnie to hamulce ze 125p i starych Polonezów.

Z jakiego samochodu to są hamulce?