[OT] Z jakiego serwera news korzystacie?

Data: 2011-12-17 13:37:08
Autor: Szymon R.
[OT] Z jakiego serwera news korzystacie?
Witajcie!
Od kilku tygodni onet odciął m.in. mnie dostępnu do newsów. Szybkie
pytanie: gdzie teraz można bez zbędnych logowań móc pobierać i wysyłać
newsy? Czy jedynie gazeta.pl to umożliwia po założeniu konta?
Z góry dzięki za odpowiedź!

Szymon R.

Data: 2011-12-17 22:02:43
Autor: Artur Stachura
[OT] Z jakiego serwera news korzystacie?
On Sat, 17 Dec 2011 13:37:08 -0800 (PST), Szymon R. <bacowka@gory.com.pl>
wrote:
Od kilku tygodni onet odciął m.in. mnie dostępnu do newsów. Szybkie
pytanie: gdzie teraz można bez zbędnych logowań móc pobierać i wysyłać
newsy? Czy jedynie gazeta.pl to umożliwia po założeniu konta?

news.icm.edu.pl

--
Artur Stachura

Data: 2011-12-18 07:44:36
Autor: jurski
[OT] Z jakiego serwera news korzystacie?
W dniu 2011-12-17 23:02, Artur Stachura pisze:>
news.icm.edu.pl
U mnie news.icm.edu.pl nie pokazuje wszystkich subskrybowanych przeze mnie grup. Przerzuciłem się na:
nntp.aioe.org

jurski

Data: 2011-12-18 10:09:09
Autor: pwz
[...]

news.atman.pl

--
pwz <pwz@onet.eu>

Data: 2011-12-18 17:26:10
Autor: Szymon R.
W dniu 2011-12-18 10:09, pwz napisal(a):
[...]

Ooo, ten działa :)
Wcześniej podane nie chciały się łączyć.
Nie jestem pewien, ale może to wynikać z powodu blokowania dostępu do tych serwerów przed dostawcę internetu.

Szymon R.

Klub Górski Zdobywcy               http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
Bacówka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl
Noc Krawculi    http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/
GG: 2461026

Data: 2011-12-18 20:54:36
Autor: Piotr
W dniu 2011-12-18 17:26, Szymon R. pisze:

Nie jestem pewien, ale może to wynikać z powodu blokowania dostępu do
tych serwerów przed dostawcę internetu.

Zwykle serwery news należące do danego dostawcy internetu wpuszczają tylko użytkowników z własnej sieci. Oczywiście zdarzają się wyjątki.

pozdrawiam

Data: 2011-12-19 15:21:44
Autor: Pawel Brzozowski
[OT] Z jakiego serwera news korzystacie?
W dniu 2011-12-18 17:26, Szymon R. pisze:
Wcześniej podane nie chciały się łączyć.

IMHO żaden z nich nie wpuści, jeśli nie jesteś w sieci danej firmy.

--
Paweł Brzozowski

http://brzoza.net
http://fotowarsztaty.com

Data: 2011-12-19 18:19:23
Autor: Titus Atomicus
[OT] Z jakiego serwera news korzystacie?
In article <jcnh9p$9ig$1@inews.gazeta.pl>,
 Pawel Brzozowski <brzoza@yandex.ru> wrote:

W dniu 2011-12-18 17:26, Szymon R. pisze:
> Wcześniej podane nie chciały się łączyć.

IMHO żaden z nich nie wpuści, jeśli nie jesteś w sieci danej firmy.

Nie jest to prawda.

TA

Data: 2011-12-20 13:15:29
Autor: live_evil
[OT] Z jakiego serwera news korzystacie?
news.man.lodz.pl

--
live_evil

[OT] Z jakiego serwera news korzystacie?