Z jakiego to okresu wiersz i kto jest autorem?

Data: 2012-10-04 23:43:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
Z jakiego to okresu wiersz i kto jest autorem?
I której partii retorykę dziś on przypomina?

Fragmenty:

Jakże teraz ciężko żyć,
Ĺźalem wielkim serce wzbiera
z moich pięknych tłustych liczb
pozostały tylko zera.

[...]

Nie traćcie nadziei premierze, bo przecie
jeszcze nie koniec wszystkiego.
Pan będzie jeszcze w gabinecie -- -
w gabinecie sędziego śledczego.

A wasza wysokość Xiążę acan,
władca sfery pismaków i włości -- -
Xiążę jeszcze na pewno zasiądzie w pałacu,
w Pałacu Sprawiedliwości.

A pan panie ministrze intryg zagranicznych,
coś sprzedawał ojczyznę na puch i na pierze -- -
usiądźmy gdzieś na boku i cicho obliczmy,
zdaje się i panu się reszta należy.

Pierwszemu kto zgadnie stawiam mamrota jeśli tylko ruszy swoje cztery litery do Wrocławia.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-04 15:08:56
Autor: Stachu Chebel
On 4 Paź, 23:43, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
I której partii retorykę dziś on przypomina?

Fragmenty:

Jakże teraz ciężko żyć,
żalem wielkim serce wzbiera
[...]

ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthaihttp://lordwinterisle..blogspot.com/

Tys autorem tego poematu jest? Poruszyl mnie do bulu..., bolu czy
jakos tam w/g nowych wytycznych EU.
Pozwol Jakubie, ze tak po nieeuropejsku, lecz po slowiansku sie
ustosunkuje do owej "poezji":

A na chuj takie pierdolone ciulstwa nam tu jebiesz?

Data: 2012-10-05 00:21:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
Z jakiego to okresu wiersz i kto jest autorem?
piątek, 5 października 2012 00:08. carbon entity 'Stachu Chebel' <stchebel@gmail.com>

On 4 PaĹş, 23:43, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
[...]

To nie ja, tylko Stanisław Jerzy Lec z czasów bolszewickiej okupacji we Lwowie (Czerwony Sztandar -- - wrzesień 1940).
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fa/Czerwony_Sztandar_09_1940.jpg
Wspólczesna żydokomuna wyssała tę retorykę z mleczkiem wujka Henia i wujka Wilusia. Łobudźsię Wolsko, Kalkstein to Goldstein 1984 a nie przyszły premier czy prezydent.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-04 16:02:13
Autor: Stachu Chebel
<stche...@gmail.com>

> [...]

Wspólczesna żydokomuna wyssała tę retorykę z mleczkiem wujka Henia i wujka
Wilusia. Łobudźsię Wolsko, Kalkstein to Goldstein 1984 a nie przyszły

A czy moglbys Jakubie ustosunkowac sie jakos do mojego wulgarnego
(boszsz, jakiego tam wulgo!!) slowianskiego pytania?

Data: 2012-10-05 01:40:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
Z jakiego to okresu wiersz i kto jest autorem?
piątek, 5 października 2012 01:02. carbon entity 'Stachu Chebel' <stchebel@gmail.com>

A czy moglbys Jakubie ustosunkowac sie jakos do mojego wulgarnego
(boszsz, jakiego tam wulgo!!) slowianskiego pytania?

Po to, żeby nikt sobie nie myślałna powaznie, że tu się coś zmieni, jak się nic nie zmieni, jeśli nikt nic nie zrobi od dołu i nie założy się Narodowej Partii Odrodzenia. Jest potrzebny Naród, Dharma i Król.