Z jakiej gwarancji skorzystac przy kupnie uzywanego Forda-linki do 2 gwarancji

Data: 2009-10-31 15:59:23
Autor: marcan
Z jakiej gwarancji skorzystac przy kupnie uzywanego Forda-linki do 2 gwarancji
Witam,
Mam kupić używanego (20 miesięcy) Forda S-max od dealera Forda. Auto jest po małym dzwonie (wymieniona maska, przednie reflektory, 2 poduszki, kierownica, zderzak, chłodnica; silnik nietknięty) ale naprawione w ASO i nadal na gwarancji fabrycznej przez jeszcze 4 miesiące. Dealer, aby udowodnić dobry stan auta proponuje mi skorzystanie z przedłużonej gwarancji. Mam dwie opcje:
1. Gwarancja POL-Assistance - za darmo na 7 miesięcy po upłynięciu gwarancji fabrycznej http://yfrog.com/0bpolassistance1j http://yfrog.com/28polassistance2j
2. Gwarancja For Protect Używane - za 900 zł na ten sam okres czasu http://yfrog.com/89fordprotectuzywane1j http://yfrog.com/bhfordprotectuzywane2j
Pytanie: która opcja gwarancji jest dla mnie korzystniejsza (pomijam te 900 zł) - chodzi głównie o wyłączenia z gwarancji.
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
marcan
PS na priva mogę przesłać całe pliki, zapewne będą czytelniejsze niż na linkach

Z jakiej gwarancji skorzystac przy kupnie uzywanego Forda-linki do 2 gwarancji